Spring naar inhoud

- - - - -

Krabpaal Natural Paradise XL Premium Edition

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
ROSETTA
ROSETTA
  • 1.126 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 09 juli 2017 - 23:49

Wie heeft deze Krabpaal Natural Paradise XL Premium Edition van zooplus  en valt deze goed mee??
Het is voor 2 htk  katjes niet voor ragdolls .
De sisalpalen zijn 15 cm doorsnee dus ik denk toch dat dit een stevige paal is???

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.066 berichten

#2 Geplaatst 09 juli 2017 - 23:57

Ik ken de palen van Zooplus  niet..
Hier alleen nog palen van Drapaki  Rufi :)

Syntara
Syntara
  • 2.299 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 10 juli 2017 - 09:39

Ik heb die. ik vind het echt een superpaal. Heel stevig, stabiel en hij wordt heel graag gebruikt. Ook zo handig dat alles wasbaar is. Wij hebben hem ondertussen nu 1,5 jaar en hij ziet er nog als nieuw uit. Onze krabton van hetzelfde merk is nu 3,5 en die ziet er ook nog super uit terwijl die ook de hele dag door gebruikt wordt. Ik vindt het dus superpalen en echt niet duur voor de kwaliteit die je krijgt :)

Ik heb 1 htk die de paal gebruikt (sinds kort 2, maar de tweede zit nog apart dus kan niet bij de palen).

Auryn
Auryn
  • 1.186 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 10 juli 2017 - 10:30

Ik heb de mijne nu letterlijk op 2 dagen na 2 jaar en 2 stevige katten (elk ongeveer 4,5kg) die er graag in spelen en slapen. Het is ook de enige paal die hier in mijn appartementje staat.
Op een beetje slijt aan de koorden waar het meest gekrabd wordt, zie je er nog niks aan.

Ik heb wel de twee bovenste palen gewisseld zodat het hangmatje net iets hoger hangt.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

janallem2
janallem2
  • 4.917 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 10 juli 2017 - 14:58

Hier ook de paal 2 de hands gekocht van mensen die  hun kat er geen interessen in had . Sinds deze paal staat  slapen ze er wel continu op  1 voor 1 of te wel te samen . Ook hebben wij de krabton   die hadden we in het begin  alleen .  Maar sinds de paal staat slapen ze er zelden of nooit meer op . De paal heeft veel meer interessen . Hier beweegt hij wel omdat ze er  soms zot op springen en ravotten . maar is niet om te zeggen dat hij gaat vallen .
Geplaatste afbeelding

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.093 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 10 juli 2017 - 17:46

bij mij was het sisal van de onderste palen na 1 jaar volledig afgezakt.
De mandjes na een paar keer wassen ook niet meer mooi.

Dit jaar de paal gepimpt; de onderste palen herbekleed met SIsal en de mandjes allen vervangen door mandjes van Drapaki

Links voor , rechts Na de opknapbeurt
16933555_10210094564215256_1677754777_n.jpg

Ailure
Ailure
  • 5.176 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 10 juli 2017 - 19:02

Ik heb ze ook en heb een grote zware htk. Hij waggelt wel wanneer ze op het bovenste mandje wil springen maar valt goed mee.

Boven heb ik een White Tiger XXL van Zooplus staan en daar ben ik pas content van. Die beweegt echt NIKS en is pas stevig. Ook heel dikke palen. Zou wel aanraden om dat hangmandje ergens anders vast te maken dan wat het voorbeeld zegt want hij krakte door met mijn stevig mieke erin :p

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.039 berichten
  • 17 katten

#8 Geplaatst 11 juli 2017 - 12:05

Wij hebben hem ook al een paar jaar en nog steeds erg goeie staat en stabiel :d

En dat met steeds meer dan 20 katten in huis :p

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.126 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 11 juli 2017 - 15:02

Bekijk berichtTripkippiej, op 10 juli 2017 - 17:46, zei:

bij mij was het sisal van de onderste palen na 1 jaar volledig afgezakt.
De mandjes na een paar keer wassen ook niet meer mooi.

Dit jaar de paal gepimpt; de onderste palen herbekleed met SIsal en de mandjes allen vervangen door mandjes van Drapaki

Links voor , rechts Na de opknapbeurt
Bijlage 16933555_10210094564215256_1677754777_n.jpg

Mooi gepimpt!
Vreemd dat de sisal er al na 1 jaar loskwam.
Zeker als dat precies niet veel voorkomt.
Zou misschien om een constructiefout gaan???

Bekijk berichtAilure, op 10 juli 2017 - 19:02, zei:

Ik heb ze ook en heb een grote zware htk. Hij waggelt wel wanneer ze op het bovenste mandje wil springen maar valt goed mee.

Boven heb ik een White Tiger XXL van Zooplus staan en daar ben ik pas content van. Die beweegt echt NIKS en is pas stevig. Ook heel dikke palen. Zou wel aanraden om dat hangmandje ergens anders vast te maken dan wat het voorbeeld zegt want hij krakte door met mijn stevig mieke erin :p

Hoe stevig is u Mieke dan??:))

Geplaatste afbeelding

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.093 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 11 juli 2017 - 18:54

geen idee of het constructiefout was of gewoon veel gebruik door mijn poezels.
Hij ziet er allerzins voor nu weer tiptop uit