Spring naar inhoud

- - - - -

Kat durft niet meer naar buiten te gaan...

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#16 Geplaatst 27 februari 2009 - 13:21

Ik sluit mij volledig aan bij de anderen
Waarom haar verplichten om naar buiten te gaan als ze echt niet wilt? Je hoeft het ook niet zielig te vinden, want ze wilt het zelf niet, dus...
Hij/ze zal wel zelf aangeven als ze weer naar buiten wilt.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#17 Geplaatst 27 februari 2009 - 13:55

mijn kleinste kat heeft ook een periode gehad dat ze niet meer buiten durfde, toen heeft ze blijkbaar een trauma opgelopen van enkele werkmannen enzo, na een tijdje begon ze weer naar buiten te gaan :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#18 Geplaatst 27 februari 2009 - 17:22

Ik denk dat jouw schat inderdaad hard geschrokken is en zou haar ook niet zomaar buiten zetten..ze is zooo bang...
'k zou haar ook lekker binnen houden en zorgen voor krabpaal etc..en wie weet, krijgt ze ooit toch terug zin om naar buiten te gaan...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 28 februari 2009 - 15:12

Volg de anderen hun mening, laat haar gewoon zelf de keuze maken, als ze wil binnen blijven, dwing haar dan ook niet om buiten te gaan. Misschien komt er wel een moment dat ze haar angst weer vergeten is en gaat ze uit zichzelf weer op verkenning buiten. Geef haar een beetje tijd om haar angst te overwinnen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 02 maart 2009 - 12:44

PeggyJ zei:

Volg de anderen hun mening, laat haar gewoon zelf de keuze maken, als ze wil binnen blijven, dwing haar dan ook niet om buiten te gaan. Misschien komt er wel een moment dat ze haar angst weer vergeten is en gaat ze uit zichzelf weer op verkenning buiten. Geef haar een beetje tijd om haar angst te overwinnen.

hier ben ik helemaal mee eens ;)
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 04 maart 2009 - 14:19

Ik ben het ook volledig met alle anderen hier eens.
Laat je poezel zelf kiezen waar ze zich het best op haar/zijn gemak voelt