Spring naar inhoud

- - - - -

Ons nieuw opvangnestje(s) het gemengd nestje

opvang kittens wild

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Elma
Elma
  • 3 katten

#46 Geplaatst 27 augustus 2017 - 19:13

Nog een week en dan zijn ze van de medicatie af. Dan mogen de tijgertjes al hun knip en chipbeurt gaan halen bij de DA en nadien kunnen ze terug naar het asiel. Witje hoort bij ros en is nog niet helemaal genezen. Er zijn nog goed genezende plekjes (gesloten wondjes) in zijn nek. Als die niet meer te zien zijn, kunnen die 2 ook hun toertje doen en zwart is ook al goed vooruit aan het gaan, iets beter dan wit. Maar die is nog angstig. Ze heeft dan ook veel meegemaakt toen ze hier pas was. Ik ben de "medicijnen madame" en van mij heeft ze dus schrik. Mijn man vertroeteld haar en geeft hen eten, dus bij hem voelt ze zich al wat beter, maar zodra ik binnen kom, vlucht ze toch nog altijd in een doos en ik durf haar nog steeds niet te aaien, want haar wondjes zijn wel dicht, maar ik heb een panische angst dat ik die ringworm terug overneem. Ik heb nu al jeuk, als ik even binnen ben geweest. Ja, ik weet dat het tussen de oren zit, maar het is niet leuk.
Dit jaar zullen we wel geen kittens meer kunnen opvangen, denk ik. Spijtig, maar van de andere kant kunnen we de kittenkamer dan eens grondig aanpakken en ook eindelijk eens behangen. Ik zou graag een plastieken behang willen zetten, zodat het gemakkelijk kan afgewassen worden. Maar ik weet niet of dat nog bestaat. Ik heb dat vroeger in ons eerste appartement gehad in de keuken en badkamer en dat was ferm handig in onderhoud.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#47 Geplaatst 15 september 2017 - 21:21

Intussentijd zijn ze allemaal terug naar het asiel gegaan en werden de katertjes al allemaal geadopteerd op diezelfde dag. Qienie, het zwartje, werd bij een ander zwart en teruggetrokken kitten geplaatst en beiden leefden precies op van mekaar. Maandag werden ze beiden geadopteerd. Het asiel in Genk heeft nu bijna geen kittens meer.
Hier nog een laatste foto van de 5 in de nieuwe hangtoren (de oude was kapot geraakt door het wassen). Ik krijg de foto niet rechtgezet.

gem vijf spelen in toren.jpg

Wie hun filmpje van in de toren wil zien: hier de link: http://www.kattensit...-lustig-op-los/

Bewerkt door Elma, 15 september 2017 - 21:31.

Groetjes van Elma

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 16 september 2017 - 12:18

Wat geweldig dat ze allemaal al geadopteerd zijn :cheer:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Elma
Elma
  • 3 katten

#49 Geplaatst 16 september 2017 - 20:39

Ja, weer 5 van mijn opvangertjes die een gouden nestje gevonden hebben.
Groetjes van Elma

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: opvang, kittens, wild