Spring naar inhoud

- - - - -

droogvoeding

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
charlotte98
charlotte98
  • 48 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 27 juli 2017 - 14:47

na een tijdje hier op het forum na te kijken weet ik het niet precies. welke droogvoeding is prijs/kwaliteit nu eigenlijk de betere?
ik ben al van whiskas overgegaan op friskies omdat ik hoorde dat het beter was.

grtjs

Syntara
Syntara
  • 2.393 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 27 juli 2017 - 15:48

Whiskas en Friskies zijn allebei eigenlijk heel slecht voer qua kwaliteit. In het topic over de krabpaal kreeg je al de link naar Zooplus. Wanneer je daar voer besteld, zeker in iets grotere verpakkingen, kom je meestal niet veel duurder uit dan bvb met Whiskas en heb je veel betere kwaliteit. Zeker omdat ze van betere kwaliteit voer ook meestal minder eten.

Je kan eens kijken naar Sanabelle, Fokker of Smilla als je in ongeveer dezelfde prijscategorie wilt blijven en toch kwaliteitsvoer wilt geven :)

Bewerkt door Syntara, 27 juli 2017 - 15:53.

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#3 Geplaatst 27 juli 2017 - 21:45

https://www.voerwijz...en-vergelijken/

Bewerkt door lilymaya, 27 juli 2017 - 21:46.

mira
mira
  • 305 berichten
  • 10 katten

#4 Geplaatst 27 juli 2017 - 22:37

inderdaad, Whiskas en Friskies kun je maar beter achterwege laten wegens veel graan en allerlei rommel en allesbehalve vlees hetgeen darmen niet ten goede komt, zelfs de buitenpoezen laten hier Whiskas, Friskies, Felix en die toestanden gewoon onaangeroerd staan, waaruit ik kan concluderen dat er niets dan rommel in zit en als een poes de keuze heeft, weet ze wel degelijk wat het beste is. James Wellbeloved bij zooplus, met kalkoen, granenvrij, ook heel goed voer of Purizon bijvoorbeeld, sowieso zou ik voor zo weinig mogelijk granen kiezen.

charlotte98
charlotte98
  • 48 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 28 juli 2017 - 11:20

ok, bedankt voor de tips! ik was daar niet zo goed in thuis. ik zal het sowieso via zooplus doen, is inderdaad zeer goedkoop