Spring naar inhoud

- - - - -

de bolletjes

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 27 februari 2009 - 11:59

eerst en vooral: akke en pixel, heel erg bedankt voor de fantastische prijs!
maar, Toulouse vindt die bolletjes zooooooo leuk
ze heeft ze al allemaal kwijt gespeeld... en nu miauwt ze zoooo zielig naar mij dat ik wel graag wil weten waar je die bolletjes kunt halen :ha

help!

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:07

Ik denk dat je die gewoon in een hobbywinkel kan gaan halen. Volgens mij zijn at van die bolletjes die gebruikt worden om mee te knutselen.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#3 Geplaatst 27 februari 2009 - 12:50

Ik heb die bolletjes al zowat overal bij de kinder/knutselspullen zien liggen. In de colruyt en de gb heb ik ze al zien liggen. Dat zit in zo'n doorschijnend zakje. Nu dat het pas carnaval geweest is, ga je ze misschien nog gemakkelijker vinden. Wij hebben hier een hele bananendoos vol met die bollekes :ha

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 27 februari 2009 - 13:03

hier zijn ze ook zot van die bollekes, ze liggen al onder de kasten en zetels :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 27 februari 2009 - 17:26

Ja maar..bijten ze die niet kapot? En opeten?

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#6 Geplaatst 27 februari 2009 - 17:38

Hier voetballen ze er alleen hevig mee.
Pixel, Tux en Foxy durven het met hun tanden eens vastpakken om er dan ofwel mee te gaan lopen omdat ze niet willen dat een andere kat het afpakt, ofwel brengen ze het terug naar ons om daarna verder te apporteren. Maar echt in hun mond hebben ze het dan nog niet, vanvoor tussen hun tanden zit het dan. Erop knabbelen of het opeten doen ze hier niet.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 27 februari 2009 - 17:39

Daar heb ik ook wat schrik voor Poezemannen. Daarom dat ik mijn bolletjes aan het 'veertje' doe. Klik hier
Pixel moest er wel mee lachen :ha

Inmiddels heb ik de balletjes doorboord en zitten ze wat verder op het veertje. Ik laat Amira en Aynoa wel gewoon met de bolletjes spelen. Aaron niet, want hij durft wel eens dingen op te eten die niet eetbaar zijn. :roll:

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#8 Geplaatst 27 februari 2009 - 17:42

Ik heb die bolletjes ook weggelegd hoor, het zou niet de eerste keer zijn dat Ceylan en Magic niet-eetbare dingen proberen te verorberen....

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#9 Geplaatst 27 februari 2009 - 17:48

elixeryen zei:

Daar heb ik ook wat schrik voor Poezemannen. Daarom dat ik mijn bolletjes aan het 'veertje' doe. Klik hier
Pixel moest er wel mee lachen :ha

Inmiddels heb ik de balletjes doorboord en zitten ze wat verder op het veertje. Ik laat Amira en Aynoa wel gewoon met de bolletjes spelen. Aaron niet, want hij durft wel eens dingen op te eten die niet eetbaar zijn. :roll:

Awel, zonder zever..in eerste instantie dacht ik dat dat dus zo moest hé..maar ja, dat ging er niet volledig op en los riskeerde ik niet dus heb ik ze alleen het veertje gegeven en geen bollekes.. :)

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#10 Geplaatst 27 februari 2009 - 20:23

Hier hebben ze hevig met de ballekes gespeeld maar nu onder de kast :o

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 28 februari 2009 - 16:34

Ik heb ook een beetje bang om ze zo te geven. Ik weet eigenlijk niet of ze er in zouden bijten, maar durf het niet goed uittesten :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 28 februari 2009 - 18:18

Hier vonden ze de bollekes het leukst, maar inderdaad snel onder de kast enzo... :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 28 februari 2009 - 20:50

PeggyJ zei:

Ik heb ook een beetje bang om ze zo te geven. Ik weet eigenlijk niet of ze er in zouden bijten, maar durf het niet goed uittesten :catscratchhead

go, Toulouse loopt er wel mee in haar bek rond, maar gewoon om ze te vervoeren
ik zie er echt geen graten in, lijkt me veiliger dan hengeltjes die je laat rondslingeren bevoorbeeld hoor

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 01 maart 2009 - 02:17

poezemannen zei:

in eerste instantie dacht ik dat dat dus zo moest hé..

Ik ben blij dat ik niet de enige was. :x

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#15 Geplaatst 01 maart 2009 - 12:13

Ik ga ze straks 2 lege kleine petflesjes geven met knikkers in..hopelijk hebben ze er geen schrik van.. :LOL: