Spring naar inhoud

- - - - -

welke carnibest is het lekkerst??

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
vero
vero
  • 458 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 24 september 2009 - 13:23

Ik zou graag mijn katten aan de carnibest krijgen helaas zijn het fervente
brokkeneters , nu vraag ik me af welke soort het lekkerst is (voor de katten dan) misschien dat ik het daar dan nog even mee probeer ze halen er echt hun neus voor op nu, even snuffelen en ze lopen gewoon door.
tips zijn welkom :s

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 24 september 2009 - 14:06

Hier heeft zeker de lam-mix voorkeur, daar blijven ze van eten. De natuur-mix en vlees-mix kan ik geen 2 dagen na elkaar geven, want dan laten ze het gewoon staan. Ik heb nu onlangs ook de eend-mix meegebracht om te proberen, maar ik weet nog niet of ze die ook graag hebben.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 24 september 2009 - 15:36

PeggyJ zei:

Hier heeft zeker de lam-mix voorkeur, daar blijven ze van eten. De natuur-mix en vlees-mix kan ik geen 2 dagen na elkaar geven, want dan laten ze het gewoon staan. Ik heb nu onlangs ook de eend-mix meegebracht om te proberen, maar ik weet nog niet of ze die ook graag hebben.

Blijven jouw poezels dan ook op brok?

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 24 september 2009 - 16:31

hier eten er 2 van de vier de lam-mix, deze is voor kieskeurige katten. De eend heb ik nu ook meegebracht maar daar lust geen enkele iets van :x :x
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 25 september 2009 - 14:57

M&M zei:

Blijven jouw poezels dan ook op brok?

ja hoor, er staan de hele dag brokjes ter beschikking.
Vandaag probeer ik de eend-mix uit, zal hier iets laten weten hoe het gesmaakt heeft :LOL:

Bewerkt door PeggyJ, 25 september 2009 - 14:58.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 25 september 2009 - 19:57

De eend-mix is niet zo geliefd als de lam-mix, ze hebben het uiteindelijk wel opgegeten, maar het heeft weleventjes geduurd.
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 25 september 2009 - 20:04

PeggyJ zei:

De eend-mix is niet zo geliefd als de lam-mix, ze hebben het uiteindelijk wel opgegeten, maar het heeft weleventjes geduurd.

waar haal je dat? bij de apotheek?
of alleen bij DA?
is het duur?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 26 september 2009 - 18:32

Ellenita zei:

waar haal je dat? bij de apotheek?
of alleen bij DA?
is het duur?

je kreeg ondertussen je antwoord al hé ;) . Op de website van carnibest vind je de verkooppunten. :geluk:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 26 september 2009 - 19:05

PeggyJ zei:

je kreeg ondertussen je antwoord al hé ;) . Op de website van carnibest vind je de verkooppunten. :geluk:

yep thx ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

vero
vero
  • 458 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 30 september 2009 - 18:32

Heb dus vandaag de lammix gekocht morgen ga ik het hen voorschotelen
heb er niet veel vertrouwen in maar ik blijf proberen moet misschien de
vertrouwde rc brokjes eens wegnemen zodat ze een beetje honger hebben?ik wil echt dat het deze keer lukt

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 30 september 2009 - 18:34

Hier was Deva verzot op de eend en nu de lam mix moet uitgeprobeerd worden
Geplaatste afbeelding