Spring naar inhoud

- - - - -

Carnibest

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1 Geplaatst 24 september 2009 - 13:33

Waar kan ik aan Carnibest geraken in West-Vlaanderen ??? Ik zou het heel graag eens proberen ...

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 24 september 2009 - 13:46

feroesti zei:

Waar kan ik aan Carnibest geraken in West-Vlaanderen ??? Ik zou het heel graag eens proberen ...

Misschien, eventjes op hun site kijken wat het dichtste bij is.
http://www.carnibest.nl/belgie.htm

Bewerkt door Guschi, 24 september 2009 - 13:47.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 24 september 2009 - 13:47

Bij Het Witte Huis bij Martine

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#4 Geplaatst 24 september 2009 - 14:12

Hebben ze dat daar in Het Witte Huis ??? Dat staat niet op hun site...
Weet iemand ook kostprijzen en welke soort het meest geschikt is voor kittens ?
Alle ervaringen zijn welkom, ik zou het graag eens proberen. Maar heb wel schrik met 17 kittens dat het fout loopt. Stel dat ze allen diaree krijgen, ik mag er niet aan denken...

Alternatieven zijn ook welkom. Ik zoek iets wat betaalbaar, zeer goed en voor kittens en mama's krachtig is. Want 17 kittens voor 3 moedertjes is niet niets...
Momenteel eten ze Bento Premium kitten en rc babycat en het gaat goed. Maar alle dagen hetzelfde vind ik zo zielig en echt zwaar zijn ze niet, zeker de mama's niet...

(Normaal geef ik holistic natvoer bij, maar dat is zoooo duur. Vorige week waren er 24 blikjes in één week erdoor. Dat was wel 35 euro aan blikvoer alleen. Als je daar nog hun geitemelk en brokjes bijrekend, ben ik na 13 weken gewoon geruïneerd...)

Bewerkt door feroesti, 24 september 2009 - 14:16.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 24 september 2009 - 14:25

Ja dat hebben ze daar maar staat idd niet op hunne site. Kheb er zelf al gekocht. Voor kittens is er de kittenmix en die heb ik daar ook meegenomen. Naast de toog met de kassa staat een diepvriesertje en daar zit de carnibest in. Mail haar anders eens.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#6 Geplaatst 24 september 2009 - 15:40

feroesti zei:

Hebben ze dat daar in Het Witte Huis ??? Dat staat niet op hun site...
Weet iemand ook kostprijzen en welke soort het meest geschikt is voor kittens ?
Alle ervaringen zijn welkom, ik zou het graag eens proberen. Maar heb wel schrik met 17 kittens dat het fout loopt. Stel dat ze allen diaree krijgen, ik mag er niet aan denken...

Alternatieven zijn ook welkom. Ik zoek iets wat betaalbaar, zeer goed en voor kittens en mama's krachtig is. Want 17 kittens voor 3 moedertjes is niet niets...
Momenteel eten ze Bento Premium kitten en rc babycat en het gaat goed. Maar alle dagen hetzelfde vind ik zo zielig en echt zwaar zijn ze niet, zeker de mama's niet...

(Normaal geef ik holistic natvoer bij, maar dat is zoooo duur. Vorige week waren er 24 blikjes in één week erdoor. Dat was wel 35 euro aan blikvoer alleen. Als je daar nog hun geitemelk en brokjes bijrekend, ben ik na 13 weken gewoon geruïneerd...)

Voor de goedekoop moet je geen carnibest nemen, want ze lusten het zo graag dat ze niet te stoppen zijn :LOL:

Onze dikste (nu ja, niet dik, wel een brok spieren) weegt nu met 11 weken exact 2 kilo! Nu wegen ze wel niet allemaal zo veel natuurlijk, maar we hebben nog 3 ventjes die rond de 1700-1800 wegen en dan onze dames waarvan 1 rond de 1600 weegt en onze lichtste ongeveer 1400.

Onze kittens hebben nooit diarree gehad, enkel dit weekend toen ik eens een ander ontwormingsmiddel heb gegeven (toen ze kleiner waren kregen ze panacur, nu catminth :evil: ). Dat nooit meer! Zo zonde, kittens die perfect gezond zijn aan de diarree krijgen door ze te ontwormen :evil:
Gelukkig waren ze voor de rest gezond en kwamen ze ook nog gewoon heel goed bij, waren ze speels en hadden ze geen koorts, maar ik had er wel stress van hoor!

Voor de rest krijgen ze ook nog allerlei ander blikvoer; porta, schesir, almo, cosma thai, cosma glory, kortom beetje vanalles van de betere blikvoeren. En ook hierop nooit diarree gehad.

PS Ik geef geen kitten CB, ik geef direct de adult versie, nl diabetes (zitten geen onnodige koolhydraten in)

Bewerkt door Smitten Kitten, 24 september 2009 - 15:42.