Spring naar inhoud

- - - - -

Info ivm vervoersbench

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1 Geplaatst 25 september 2009 - 11:08

Nudat er bij zooplus vandaag nog een aanbieding van -20% is had ik graag een bench gekocht waarin mijn 2 ragdolls kunnen om te vervoeren. Iemand een idee welke afmeting ik best neem?
Er zou een kater en katin in moeten kunnen passen.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 25 september 2009 - 11:32

Ik zou een vrij grote nemen op wieltjes, die je kan voorttrekken. Ik heb de Atlas 40 en ben daar heel tevreden over. Maar daar moet maar 1 kat in. Is gemakkelijk om mee op show te nemen.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 25 september 2009 - 12:25

ik heb die van guilliver gekocht bij zooplus en die is echt wel ruim!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#4 Geplaatst 25 september 2009 - 12:29

Bedankt voor de tips!
Iemand enig idee welke afmeting ik best neem voor 2 ragdolls?

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 25 september 2009 - 12:43

Ik heb de kleinste maat bij guilliver genomen en die vind ik toch al redelijk groot (ik durf er amper mee naar de dierenarts mee gaan, ik vrees dat ik daar serieus uit de toon ga vallen :lachen: )
Anders moet je es kijken naar de maten en ze bij wijze van spreken afbakenen op de grond met iets, zo heb je een beter zicht van hoe groot de box is
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#6 Geplaatst 25 september 2009 - 13:55

Ik heb ook maar de kleinste net besteld. Anders wordt het toch té gigantisch om mee rond te zeulen :d . Ik heb ook nog de jumbo kattenbak besteld. Diertjes vallen weer in de prijzen!