Spring naar inhoud

- - - - -
Aangeboden

Ingewikkelde zoektocht......Hulp gevonden

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 13 november 2017 - 11:42

Ze zijn daar alle 5, niet allemaal even vertrouwd, de anderen zullen zich nog verschuilen.

Uiteraard deed ik dit voor de katjes natuurlijk. Ze is mij wel dankbaar maar snapt niet dat het haar geld kost ;) of dat het een ander geld kost ;)

Ook jij @Syntara hebt een grote rol hier in gespeeld :b

Bewerkt door Nivo, 13 november 2017 - 11:47.

sorry laatste keer

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#62 Geplaatst 13 november 2017 - 22:34

Prachtige vangmethode.  Top!

Hoop dat de boete gaat meevallen :(

En dat het verder mag lukken met de katjes daar en dat er een goed thuis voor kan gevonden worden in de toekomst!

Je verdient een PLUIM!

Dikke knuffel :hug
   Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 13 november 2017 - 22:48

Reed op moment van flitsen maar iets van 4 km te hard, maar denk dat dit een flits was over een traject waar ik regelmatig eens te hard reed. Hoop ook dat het mee zal vallen.

Was zelf ook maar een tussenschakel, het echte werk is voor de mensen die ze opvangen, hoop echt dat het nog mee zal vallen.
Bij de dierenarts controle waren al handschoenen nodig, ze hebben nooit geleerd om opgepakt te worden.
Zal geen gemakkelijke opgave zijn, voel me eigenlijk best een beetje schuldig voor die mensen :onzeker: zal ze ook wat proberen steunen want denk dat ze waarschijnlijk ook lang plekjes in de opvang bezet gaan houden :onzeker:

sorry laatste keer

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#64 Geplaatst 14 november 2017 - 14:08

lees alles nu pas. Super dat je dan toch een oplossing hebt gevonden. Chapeau wat je allemaal hebt gedaan hiervoor.

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#65 Geplaatst 14 november 2017 - 15:37

Bekijk berichtNivo, op 13 november 2017 - 22:48, zei:

Was zelf ook maar een tussenschakel,

Maar zonder jou als tussenschakel had er niets gebeurd dus onderschat je bijdrage echt niet.  Je hebt serieus gezocht voor hulp en dan ook zelf mee ingesprongen dus chapeau!!!!!

Pootje
   Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#66 Geplaatst 14 november 2017 - 15:50

Inderdaad je had zoals zoveel mensen daar in de buurt kunnen zeggen erg maar ja het is zo!
Je deed het niet en heb actie ondernomen en daarvoor alleen chapeau!
Ik denk dat als meer mensen zich het lot van anderen mensen en dieren  zouden aantrekken de wereld een veel mooiere plaats zou worden.

Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 03 december 2017 - 21:06

Heb ondertussen wat nieuws gekregen. 1 van de 5 katjes is geschikt voor adoptie en zal nog geadopteerd kunnen worden :)
https://uno112.nl/dorito/

De overige 4 zijn nog steeds niet uit hun schulp durven komen en deze gaan ook een hele mooie toekomst tegemoet.
https://uno112.nl/katten/

Ze gaan in alle waarschijnlijkheid van de vrijheid in de natuur mogen leven in een gebied speciaal daarvoor ingericht met natjes en droogjes en verzorging.
Kan het moeilijk uitleggen maar hier mogen ze dan straks deel van uit maken. Lijkt wel een soort kattendorp
Lijkt mij prachtig om daar eens te gaan bezoeken als de dagen straks weer wat langer worden.

https://www.wetland-...s/de-opvang.php

Ben deze mensen allemaal erg dankbaar om alle mogelijk te maken. Alle inzet, werk, goede zorgen.....
Ga in de toekomst nog iets willen betekenen om een extraatje te helpen in te zamelen.

Bewerkt door Nivo, 03 december 2017 - 21:13.

sorry laatste keer

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#68 Geplaatst 03 december 2017 - 22:43

Wauw zeg!  Die plek is een paradijs!!!!!!!!  Tof dat Dorito een huis poes kan worden, maar de andere schatjes gaan zeker niet slecht af zijn.  Straks wordt Dorito nog jaloers :lachen:   Wist niet eens dat dit bestond.  Ken enkel het Kattenbos maar daar zit alles spijtig genoeg vol :(   Waarom zijn er toch zo veel schatjes die hulp nodig hebben?  Hoe hebben we in het verleden dit zo uit de hand kunnen laten lopen? :cry:

Pootje
  Gillian

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 03 december 2017 - 23:09

Wel dat zat ik nu ook te denken :) Arme Dorito :) Amai wil daar echt heel graag eens gaan kijken :heart:
sorry laatste keer

Syntara
Syntara
  • 3.248 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 03 december 2017 - 23:37

Wat een goed nieuws! Fijn om te horen dat Dorito geadopteerd kan worden en dat de andere katjes toch ook supergoed terechtkomen!  :)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden