Spring naar inhoud

- - - - -

een hangmat van m,n fijne stoel hebben ze gemaakt hihihi

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 25 september 2009 - 18:28

wou het ze eerst afleren maar ze blijven heel ernstig geintereseerd in de voering in een stoel ,vind het wel best nu dat word hun stoel ,aan de buitenkant zie je niks maar ze liggen echt in de stoel .m,n papagaai is er uit ,en die krijgt ook weer eens veel aandacht ,heeft het een tydje met iets minder moeten .het gaat redelijk met hun drie ze zijn alleen geintereseerd als lorry los is .mekkeren zelfs hoop dat dat wend nog ,laat wel met vertrouwen de vogel los ik ben sneller dan hun hoop ik hahahahah.heb erg naar m,n zin met de katjes en ben ik soms een tikje gestrest ,want moet echt opletten met met binnenkomen en weggaan en hun drolletje ff in een vuilniszak doen op balkon .hebben de mensen hier dat ook bij de binnenkatten????????de stres van de deur ?das het enige waar ik beetje bang voor ben

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 25 september 2009 - 19:44

Hier is het ook wel steeds opletten als we langs de veranda deur buiten gaan hoor, maar ze leren het wel dat het niet mag. De achterdeur is geen probleem, er is nog een gang voor en de keukendeur, dus ze kunnen niet volgen tot aan de achterdeur. Als er iemand aan de voordeur belt moet ik ook wel goed opletten, alhoewel ze meestal ergens onder duiken als de deurbel gaat :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 25 september 2009 - 19:53

Hier zitten de kleintjes gewoon voor de deur als ik ze opendoe en ze blijven ook gewoon zitten :LOL: . Zita zou wel durven buitengaan, maar loopt enkel tot in de partytent (niet dat ik haar durf uitdagen).

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 25 september 2009 - 23:02

Ja dat is goed opletten, elke dag weer, tenminste als er katten boven zijn.
Maar goed je raakt er aan gewend hoor, wij doen het al elf jaar :LOL:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 26 september 2009 - 12:40

Ik zeg dat ook 100 keer als er bezoek is: de deur dichtdoen en kijken of er geen pootje of staartje tussenzit.
Veel gevaar dat Shiva buitenglipt is er niet: vanuit de keuken moet je eerst door de berging naar de achterdeur en de woonkamer geeft uit op de inkomhall (verboden terrein voor hem).
Ik kijk toch steeds of ik hem ergens zie liggen of spelen vooraleer ik de deur opendoe.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 26 september 2009 - 12:55

De enige waar we bij ons moeten voor opletten, is Axxes. Die zou uit pure nieuwsgierigheid wel eens naar buiten kunnen lopen als de deur opengaat. Nu wonen we wel nog op een appartement, dus "weg" kan hij dan nog altijd niet, hij komt dan gewoon in de traphal terecht.
Langs de keukendeur kunnen ze wel op het balkon, maar da's toch volledig afgeschermd voor hen, dus daar mogen ze langs naar buiten zoveel als ze willen. :)
Stress is er dus wat dat betreft eigenlijk niet bij ons.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 26 september 2009 - 14:01

hier moeten ze een pak deuren passeren voor ze op straat zouden geraken dus we zijn er vrij gerust in. het is natuurlijk altijd opletten geblazen.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 26 september 2009 - 18:03

Hier ook binnenkatten en de stress van de deur zit er soms ook wel. Ik heb een geluk dat er een eerst mijn deur is, dan de gang en dan nog eens een deur. Dat beperkt de kans om onmiddellijk weg te glippen. De deur van de terras daar lig ik niet meer zo van wakker. Ze maken echt geen aanstalten om over die omheinig te springen. Ik laat ze er wel nooit alleen, maar ik zal niet panikeren mochten ze naar buiten glippen op de terras.
Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 28 september 2009 - 11:52

Hier ook steeds opletten. Het wordt wel een automatisme.

Vooral stess als er bezoek is, of als we op reis zijn en er iemand komt inwonen om voor de poezels te zorgen

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#10 Geplaatst 29 september 2009 - 08:46

Hier geen stress, we wonen boven op een studio, die keurig afgesloten is met een deur. Als ze ertussen glippen komen ze in de gang terecht, maar dat doen ze eigenlijk heel zelden. Enkel als er eentje krols is, probeert die het wel. Beneden is m'n werk, de kinderopvang. Daar mogen ze niet komen, ze zouden dat waarschijnlijk ook niet willen, veel te druk.

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 29 september 2009 - 13:07

Hier kunnen ze buitenglippen via de buitendeur (gelukkig nog nooit gebeurd !)
Als er bezoek komt aan de deur, gaat de livingdeur dicht als ze daar zitten. Als ze boven zitten kunnen ze via de trap eventueel tot aan de voordeur geraken, maar als ze nog maar proberen om naar beneden te komen, jaag ik ze weer naar boven.
De mensen moeten van mij direct binnen komen in de hal ofwel neem ik de sleutel en ga zelf buiten staan.
Zelf komen we binnen via de garagepoort. De garage is de enige plaats waar ze niet mogen komen (wegens ontsnappingsgevaar).
Het is dan ook heel verleidelijk (uit nieuwsgierigheid) om toch eens te komen piepen in de garage.
Ik heb het eens uitgetest met Umika toen ze in de garage was. Ik duwde op het knopje van de automatische poort.
Ze schoot direct recht en weg was ze. :help: Het kon niet rap genoeg gaan. :ha
Ik mag er niet aan denken dat ze op straat zouden geraken. Hier voor de deur is er juist een smal voetpadje en dan direct de straat.