Spring naar inhoud

- - - - -

Diamond painting

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 15.234 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 19 november 2017 - 11:34

Bekijk berichtFieke, op 17 november 2017 - 14:50, zei:

Foto's volgen als je wil...
:jump:

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.648 berichten

#17 Geplaatst 02 december 2017 - 15:20

Als er mensen zijn die dit doen ... fotos aub :love3:   Dat is altijd leuk om te zien :heart:

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.599 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 02 december 2017 - 19:40

Ik zal mijn twee eerste DP's laten zien.

De eerste is het heel kleintje met de smiley, echt een kleintje, je kan de grootte aflezen op de foto.
Deze is een partial met ronde steentjes, ik had deze gekocht om te zien of het iets voor mij is.
Ja dus en als tweede kocht ik de zwarte kat, ook een partial met ronde steentjes.

Op dit moment ben ik bezig aan een grotere, een full met vierkante steentjes, een winterbeeldje van een kat in een kerstsokje. En dan heb ik er nog 2 liggen, beide nog groter en beiden ook fulls met vierkante steentjes. Een afrikaans landschap met leeuwenkop boven en een winters zicht met hertenkop. Deze gaan dus wel veel langer duren dan de eerste twee. Maar het is wel leuk om met bezig te zijn, even de hersentjes op non actief :-).

Bijgevoegde thumbnails

• FB_IMG_1512239684759.jpg
  • FB_IMG_1512239678980.jpg

Geplaatste afbeelding

Jeannine
Jeannine
  • 1.697 berichten

#19 Geplaatst 03 december 2017 - 14:11

Nu de wintermaanden er zijn is dit een mooie bezigheid met een prachtig eindresultaat.
Heel fijn om te zien die zwarte poes, als je de foto van op een afstand van 1 a 1,5 m van het scherm bekijkt is het nog mooier dan van dichtbij bekeken.
De tijd die je erin steekt is echt wel de moeite waard ja.

Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.648 berichten

#20 Geplaatst 03 december 2017 - 15:54

Wauw, dat lukt precies goed :)   De smiley is super schattig :cat  en leuk.  De kat is prachtig.  Lijkt zo echt!  Ik denk dat als je op afstand staat en niet direct de steentjes ziet, dat je zo kan denken dat het een schilderij is.  Prachtig zeg!

Veel geluk met je  poes en kerstsok!

Pootje
  Gillian

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.599 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 03 december 2017 - 20:07

Bedankt, ik zal het eindresultaat zeker laten zien hier. Maar het gaat wel een tijdje duren, poehoe :-)
Vandaag heeft mijn moeder ook een kleintje gemaakt (lievenheersbeestje ter grootte van de smiley) om eens te proberen :-)
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.599 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 11 januari 2018 - 19:04

Ik heb net mijn derde DP af, 30 x 30 cm met vierkante steentjes :)

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_20180111_181517.jpg

Bewerkt door BlackScorpion, 11 januari 2018 - 19:04.

Geplaatste afbeelding

Jeannine
Jeannine
  • 1.697 berichten

#23 Geplaatst 12 januari 2018 - 21:18

Heel mooi ook, heb zelf nog geen pakket in handen gehad, daardoor verbaast het mij telkens weer dat je met vierkante steentjes zo mooie dingen kan maken.
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.599 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 12 januari 2018 - 22:13

Ronde steentjes zijn gemakkelijker, maar ik vind vierkante een mooier resultaat geven.
De volgende is 30 x 45 cm, een Afrikaanse savannah met leeuwenhoofd boven.
Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.648 berichten

#25 Geplaatst 13 januari 2018 - 15:17

Oh, dat is super schattig!!!!  :love3: :love3: :love3: :love3: :love3:   Wat een lieve snoezepoes.  En leuk roodborstje.  Tot op heden mijn favoriet hier :)

Pootje
  Gillian

Elma
Elma
  • 3 katten

#26 Geplaatst 13 januari 2018 - 20:49

Bij Aliexpress heb ik er weer een paar gezien die mij wel aanstaan, maar ik heb er eigenlijk geen tijd voor. Ik heb nu 2x bij Aliexpress iets besteld en altijd goed ontvangen. Die website is voor mij echt vergif. Al die mooie dingen die ik zie en voor geen prijs. Alleen het verzenden, dat duurt me wat lang. Ik had een ledlamp voor gellak gekocht. Het duurde een maand eer hij toekwam. :catsleepy
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.599 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 14 januari 2018 - 07:56

Ik durf er niet bestellen, de 2 kleintjes kwamen van Pippoos (pokkeduur), dan die kerstachtige komt van iemand particulier (die heeft die waarschijnlijk van Aliexpress, maar ik heb hem van haar) en dan de 2 die nog liggen te wachten komen van een Belgische webshop.
Geplaatste afbeelding

Auryn
Auryn
  • 1.226 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 14 januari 2018 - 17:01

Ik heb recent eentje van Wish besteld. Sloeg dik tegen eigenlijk. Het was die heel gekende afbeelding van het grijs tabby kitten dat over een plas water staat en in de reflectie zie je dan een grijze tijger.
Men was op de site wel even vergeten melden dat je enkel het kitten moest doen ipv heel de afbeelding.

Gelukkig was het er zo eentje "gratis, enkel verzendkosten" (ik heb er dus maar €2 voor betaald) en heb ik het op deze manier eens kunnen proberen zonder dat het uiteindelijk een heel groot werk was. Ik had het dan ook op een dik uurtje af. Best wel leuk maar misschien toch niet voor mij. Ik ben er veel te actief voor. Als ik dan eens iets rustig wil doen, zal ik wel tv kijken of nog liefst van al een goed boek lezen.

Bewerkt door Auryn, 14 januari 2018 - 17:02.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.599 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 14 januari 2018 - 19:12

Mijn eerste 2 waren ook partials, fulls zijn veel leuker en mooier eidresultaat.
En dan kan je nog kiezen tussen ronde of vierkante steentjes.
Ronde zijn sneller en makkelijker, maar vierkante geven een mooier eindresultaat vind ik.

Ik vind het wel leuk, rustgevend.
Tekenen of DPen, beide geven me rust.
Geplaatste afbeelding