Spring naar inhoud

- - - - -

Hey

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 07 december 2017 - 14:23

Sommige herinneren mij misschien. Ik was hier laatst actief ergens in 2016 of mss eind 2015. Sindsdien ben ik hier niet meer aanwezig geweest. Nu kom ik eventjes terug langs. Ik ben namelijk onlangs gaan samenwonen met mijn vriend en eigenlijk hadden we toen al besloten om er een kittentje bij te halen.

Gezien hijzelf nog nooit een kat gehad heeft, hebben we er voor gekozen om er een ragdoll of brits korthaar/langhaar kittentje bij te halen. Eigenlijk twee, van beide rassen 1, gezien wij beiden elke dag gaan werken zijn en ze zo niet alleen zouden zitten.  

De bedoeling was om dan pas midden volgend jaar een kitten te hebben maar ik begon toch al in oktober te mailen naar 1 brits korthaar cattery en 1 ragdoll cattery. Ik wou hier niet meteen naar verschillende catteries mailen want ik wou niet met verschillende fokkers tegelijkertijd mailen en afspraken maken. Zo dringend was het niet.  Is helemaal anders uitgedraaid, want de eerste cattery met brits kortharen/langharen waar ik naar mailde had toevallig een nestje langharige kittens (stond niet op site), die toen ongeveer 8 weken oud waren. We zijn de week nadien eens gaan kijken, zonder de verplichting om daar perse een kitten te reserveren, maar waren toch meteen verkocht. Op 18 december mogen we al een blauw brits langhaar kitten gaan halen, die we Hiro genoemd hebben.

Ondertussen ook een afspraak bij een ragdoll cattery want het toch nog altijd de bedoeling dat er twee kittens zullen zijn, echter zullen die iets verder uit elkaar liggen qua leeftijd dan eerst gepland.

En dus ben ik hier weer beland. Veel posten zal ik mss niet doen, maar wel veel lezen. Ook in oudere posts zodat ik mijn geheugen kan opfrissen voor alle dingen die ik nodig heb, of moet doen, anders kan doen enz.

Dus bij deze: Hey!
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 07 december 2017 - 17:36

:hoi: Welkom terug :)  18 dec dat is al lekker snel, alvast heel veel plezier met je Britje :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Syntara
Syntara
  • 2.461 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 07 december 2017 - 19:04

Welkom terug! :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.316 berichten

#4 Geplaatst 07 december 2017 - 19:47

Hey,

Welkom terug. :)
Leuk  dat je binnenkort  een kitten kan gaan ophalen.
Geniet er van.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 08 december 2017 - 13:16

thx! In bijlage een fotootje. Nog maar 10 dagen.

Bijgevoegde thumbnails

• WhatsApp Image 2017-11-14 at 11.14.18.jpeg

Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • 382 berichten

#6 Geplaatst 08 december 2017 - 15:06

Wat een schattig pluizig bolletje :love3:

Welkom terug hier!

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

George&Charly
George&Charly
  • 1.383 berichten

#7 Geplaatst 08 december 2017 - 17:40

Welkom, fijn jou te leren kennen!

Veel geluk met jullie nieuwe kitten :heart: !

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#8 Geplaatst Vandaag, 12:54

Zo schattig, welkom terug
Geplaatste afbeelding