Spring naar inhoud

- - - - -

lid af

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.715 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 10 januari 2018 - 18:13

Ik vraag mij af of:

Ik mn profiel kan verwijderen?
Kan ik een topic opslaan bv dat van finn en loki als herinnering?

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.325 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 10 januari 2018 - 19:04

Ga gewoon even weg van het forum en kom binnen een week of 2 terug en begin alsof van vorens aan. Weet je hoe vaak ik dat al gedaan heb (redelijk recent nog) en waarschijnlijk nog wel eens zal moeten doen? Fora zijn soms hard omdat het enkel woorden zijn. Ik heb soms eens sterke mening over iets en dat botst soms. En soms botst dat met mensen die even hard in hun mening opgaan. Full clash... maar dat hoeft geen einde te zijn. Even afstand nemen, na tijdje gewoon op luchtige dingen reageren of enkel lezen en zo rol je er terug in.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.715 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 10 januari 2018 - 19:15

Bekijk berichtBlackScorpion, op 10 januari 2018 - 19:04, zei:

Ga gewoon even weg van het forum en kom binnen een week of 2 terug en begin alsof van vorens aan. Weet je hoe vaak ik dat al gedaan heb (redelijk recent nog) en waarschijnlijk nog wel eens zal moeten doen? Fora zijn soms hard omdat het enkel woorden zijn. Ik heb soms eens sterke mening over iets en dat botst soms. En soms botst dat met mensen die even hard in hun mening opgaan. Full clash... maar dat hoeft geen einde te zijn. Even afstand nemen, na tijdje gewoon op luchtige dingen reageren of enkel lezen en zo rol je er terug in.
Ik vind anders dat sommige hier wel erg ver gaan, te ver.
Het is zo al moeilijk, de situatie waar ik in zit. Ik hoef echt die negativiteit er niet bij.
Ik doe enorm mn best, neem elke kans die ik krijg en probeer daar het beste van te maken.
Sommige leden hier lijken enkel uit op drama. Doen enkel hun mond open om negatief te doen.
Blijkbaar kan je je profiel niet verwijderen maar mij ga je hier in elk geval niet meer zien.
En als ik ooit terug kom zal dat niet meteen zijn. Misschien ooit om al die negatievelingen onder de neus te duwen waar ik dan sta!

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.829 berichten
  • 13 katten

#4 Geplaatst 10 januari 2018 - 22:52

Je hebt via pb al antwoord gekregen ;)

even voor de volledigheid ook hier: we kunnen een profiel/account niet verwijderen. Wil je niet meer komen (wat natuurlijk heel erg jammer is!) dan is er de optie om gewoon niet meer in te loggen. De topics die je hebt gemaakt blijven dan ook gewoon bestaan uiteraard.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.715 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 10 januari 2018 - 23:13

Ja, bedankt :) Ik ga sowieso zoals gezegd dus hier een tijd niet meer posten.
Wie me graag iets wil zeggen of vragen kan altijd een PM sturen.

Geplaatste afbeelding

charlotte98
charlotte98
  • 89 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 15 januari 2018 - 12:46

indien je echt zelfs niet meer wilt inloggen, kan je anders screenshots nemen van de topics die je wilt behouden?
alleszins jammer dat sommige mensen door hun commentaar goede mensen wegdrijven.....

grtjs

liange
liange
  • 2.364 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 15 januari 2018 - 13:55

oesje iets gemist blijkbaar ??
Schrijven is zo wie zo al moeilijker  dan het zeggen . Komt soms heel anders voor dan bedoelt .
Ben je zeker dat het zo niet is ?? Sorry als ik verkeerd ben weet ook niet over welk topic dit gaat ,misschien dat ik er anders over denk als ik weet over wat .
Zie dat je gisteren nog op de site geweest bent dus zo echt weg ben je nog niet , zou wel spijtig zijn  je te zien gaan

Bewerkt door liange, 15 januari 2018 - 13:58.

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.052 berichten

#8 Geplaatst 16 januari 2018 - 23:46

Bekijk berichtEibhlin, op 10 januari 2018 - 19:15, zei:

Ik vind anders dat sommige hier wel erg ver gaan, te ver.
Het is zo al moeilijk, de situatie waar ik in zit. Ik hoef echt die negativiteit er niet bij.
Ik doe enorm mn best, neem elke kans die ik krijg en probeer daar het beste van te maken.
Sommige leden hier lijken enkel uit op drama. Doen enkel hun mond open om negatief te doen.
Blijkbaar kan je je profiel niet verwijderen maar mij ga je hier in elk geval niet meer zien.
En als ik ooit terug kom zal dat niet meteen zijn. Misschien ooit om al die negatievelingen onder de neus te duwen waar ik dan sta!

Oei, ik hoop dat ik ook nergens iets verkeerd heb neergepend dat je heeft weggedreven.

Als dat zo is, dan mijn excuses want dat is echt niet mijn bedoeling.  Ik weet dat ik nogal recht voor de raap kan zijn soms (mijn vrienden zeggen dat genoeg, maar dei zijn dat gelukkig gewoon)  Dus mocht ik onbedoeld mee hebben bijgedragen tot je beslissing dan mijn oprechte excuses hiervoor.

En veel succes met wat je nog gaat doen!  En misschien toch nog eens tot hoors hier.

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

Elma
Elma
  • 3 katten

#9 Geplaatst 19 januari 2018 - 20:11

Probleem zit in topic "wist je dat". Ik vind het spijtig dat je om die reden weggaat. Ik zal je missen, Eibhlin. Ik hoop dat je snel terugkomt. :hug:
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#10 Geplaatst 23 januari 2018 - 20:28

Eibhlin, nog een laatste foto. Doe dit niet hé.

zelfmoordkat.jpg

Doe wel dit:

cat on pc.jpg

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding

Turty
Turty
  • 11 berichten

#11 Geplaatst Vandaag, 14:11

Feit is soms ook doodgewoon dat sommigen wel een pak gevoeliger zijn dan anderen. In welke mate moet iedereen daar dan rekening mee houden ? Soms kan er dan niets meer gezegd worden en wint de politieke correctheid. Ga die draad "wist je dat" eens besnuffelen omdat het probleem zich daar blijkbaar zou bevinden waar Eibhlin verbaal onrecht werd aangedaan. Ik laat het dan wel weten of er daar een kwalijk geurtje te bespeuren valt..