Spring naar inhoud

- - - - -

Soultje is niet meer, Zoe is bij Soul

• Log in om te reageren
311 reacties op dit onderwerp
Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 08 oktober 2009 - 00:45

ik duim zeker mee...en hoop echt dat ze nog heel lang bij jullie mag blijven!!!!!

Go for it Soultje.....!!!!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#107 Geplaatst 08 oktober 2009 - 14:16

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#108 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:31

Ik heb geloof niet iedereen antwoord gegeven op de vragen enzo. Denk dat ik toch wat reacties gemist heb nog :oops:
Na het eten ga ik alles nog eens doorlezen. Ook wel weer fijn om weer even te weten waar we vandaan komen en hoe het er nu voorstaat. Als ik nog niet heb gereageerd op een vraag: niet wanhopen! ;) ik ga proberen vanavond nog antwoord te geven :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#109 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:39

Heel veel sterkte. Ik duim zeker ook mee !!!
Hopelijk gebeurt er een mirakel en is ze straks gewoon helemaal oké !!
Arme Soultje, ze is in elk geval goed verwend en krijgt alle medische zorgen. Veel , veel geluk !!!!

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 08 oktober 2009 - 23:15

Ik ga ook zeker mee duimen voor het kleine wichtje :duim: :duim:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#111 Geplaatst 09 oktober 2009 - 09:56

Hoe is het nu met ons vechtertje? :hug:

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#112 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:40

Mensen, ga vooral door met duimen/bidden/hopen/kaarsjes branden, want het lijkt te helpen!
Ik ben voorzichtig optimistisch, ook al hou ik alle scenario's in mijn hoofd.

Gisteravond leek ze een opleving te krijgen. Ik dacht al dat ze na 5 minuten uitgeput in slaap zou vallen, maar ze bleef een hele tijd lekker spelen. Een beetje rennen, een sprongetje, daarna rustig aan met een speeltje. Ze lijkt een ritme te hebben gevonden waarin ze toch meer kan doen dan rondsjezen.
Het ging supergoed! Oke, het was niets in vergelijk met haar broertje en zusje, maar voor een heel ziek kitten was het toch prima! Zeker in vergelijk met de afgelopen week (twee weken). Voor het eerst waren we gisteravond positief verrast door haar.

Vanochtend toen ik beneden kwam zag ik haar voor het eerst niet zielig in het mandje zitten, maar was ze lekker brokjes aan het eten. Toen ze mij opmerkte ging ze voor het deurtje van de ren staan. 'mag ik er weer uit mam?'
Nee schatje, nu even niet. Strakjes, ik moet helaas naar werk toe.

Marc was thuis vandaag en ze hebben vanmiddag weer heerlijk lopen spelen. Alle vier!
Zelfs Marc is (voorzichtig) optimistisch. Allebei dachten we hetzelfde. Als dit niet snel beter wordt dan houdt het voor ons op. Ze kan niet, ook al wil ze wel. Maar nu, nu ziet het er wat beter uit. Dus gaan we door.

Vanmorgen heeft Marc Soultje gewogen. Voor een kitten van 10 weken heeft ze zwaar ondergewicht, maar voor het eerst in een week is ze weer aangekomen! De hele week is ze blijven steken op de 815 gram. Vanochtend woog ze 835 gram!
Ik ben heel blij met die 20 gram erbij. Als dit nou een beetje door wil zetten dan gaan we weer de goeie kant op.

Het blijft wel knagen. En ik ben nog steeds bang voor haar, bang haar te moeten verliezen. Maar vandaag was een goeie dag. En daar ben ik dankbaar voor. Hopelijk volgen er nog veel meer goeie dagen!
:)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#113 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:43

Een van de kaarsjes die hier branden is voor Soulke hoor :hug: . En probeer zoveel mogelijk te genieten van de mooie momenten samen met haar :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#114 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:47

ginnie zei:

ik ga proberen vanavond nog antwoord te geven :)

Mislukt! Ik was te zeer aan het genieten van onze kleine meid. Is me vast vergeven ;)

Dan maar even zo: Iedereen die hier (en per pm) heeft gereageerd en steun heeft betuigd en meeleeft: Hartstikke bedankt! Het helpt mij enorm om er over te kunnen praten, ook al deel ik lang niet alles (lijkt wel zo, maar is niet zo ;) )

Alle ideeen zijn doorgegeven aan de da, alle knuffels zijn doorgegeven aan Soul (heb er zelf ook wat gekregen,lief) en alle ondersteuning is in alle dankbaarheid aanvaard.

Hopelijk kan ik vanaf nu steeds meer goed nieuws doorgeven. Mocht dat niet zo zijn, dan weet ik zeker dat ik hier mijn ei kwijt kan.
Ik vind jullie helemaal geweldig!

(zo, emo-muts-modus gaat weer uit nu) :oops:

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#115 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:47

Joloka zei:

Een van de kaarsjes die hier branden is voor Soulke hoor :hug: . En probeer zoveel mogelijk te genieten van de mooie momenten samen met haar :thumb: :thumb: :thumb:

Dat doe ik zeker! bedankt.

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#116 Geplaatst 09 oktober 2009 - 18:53

ginnie zei:

Mislukt! Ik was te zeer aan het genieten van onze kleine meid. Is me vast vergeven ;)

Dan maar even zo: Iedereen die hier (en per pm) heeft gereageerd en steun heeft betuigd en meeleeft: Hartstikke bedankt! Het helpt mij enorm om er over te kunnen praten, ook al deel ik lang niet alles (lijkt wel zo, maar is niet zo ;) )

Alle ideeen zijn doorgegeven aan de da, alle knuffels zijn doorgegeven aan Soul (heb er zelf ook wat gekregen,lief) en alle ondersteuning is in alle dankbaarheid aanvaard.

Hopelijk kan ik vanaf nu steeds meer goed nieuws doorgeven. Mocht dat niet zo zijn, dan weet ik zeker dat ik hier mijn ei kwijt kan.
Ik vind jullie helemaal geweldig!

(zo, emo-muts-modus gaat weer uit nu) :oops:

hier brandt ook een kaarsje hoor! en de duimen draaien hier volop :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#117 Geplaatst 09 oktober 2009 - 19:40

Ik blijf hier ook zeker en vast volop duimen voor kleine soul'tje. Wat is ze toch een vechtertje hè. Ik hoop echt dat het vanaf nu enkel bergop gaat met haar. Hou de moed erin hè meid. :hug: :hug: :hug:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#118 Geplaatst 09 oktober 2009 - 19:45

Heel veel :geluk: :geluk: .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 09 oktober 2009 - 20:22

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: , hier blijven de duimen ook omhoog voor je kleine meisje :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#120 Geplaatst 10 oktober 2009 - 01:29

En hoe gaat het nu met die kleine schat ,ben zo benieuwd..
Geplaatste afbeelding