Spring naar inhoud

- - - - -

Soultje is niet meer, Zoe is bij Soul

• Log in om te reageren
311 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#121 Geplaatst 10 oktober 2009 - 11:50

Eigenlijk vind het best redelijk goed gaan. Natuurlijk is ze heel rustig en slaapt ze veeeeel meer dan de andere drie, maar ze kijkt helder uit haar oogjes en is alert (als ze niet slaapt dan)

Ze speelt, rent weer, miepert weer. Ze is alleen nog vreselijk moe!

Marc vertelde me nog dat ik me had vergist met haar gewicht gisteren. Ze woog gisterochtend geen 835, maar wel 845 gram! Beter nog dan ik dacht dus!
Vanochtend zat ze op de 850. Ietsjes gegroeid. Het kan beter, maar ze is in ieder geval weer gegroeid!

Eens even zien hoe het vandaag gaat. Ze krijgt zo weer even een bord vlees onder haar neus :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#122 Geplaatst 10 oktober 2009 - 11:52

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#123 Geplaatst 10 oktober 2009 - 11:56

Ik blijf ook aan jullie denken hoor kaarsje.gif

:hug:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 10 oktober 2009 - 16:09

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 13 oktober 2009 - 12:28

:thumb: :thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#126 Geplaatst 13 oktober 2009 - 12:39

Kaarsje blijft branden en de duimen blijven duimen :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#127 Geplaatst 13 oktober 2009 - 13:31

Wat een heerlijk positief nieuws

Ga zo door Soultje

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#128 Geplaatst 13 oktober 2009 - 14:53

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#129 Geplaatst 13 oktober 2009 - 18:12

:thumb: gaaf he met geluk op weg naar geheel herstel wat mooi :d

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#130 Geplaatst 13 oktober 2009 - 18:32

das al een mooie verbetering :)

:thumb: :thumb: hopelijk komt ze snel helemaal in orde! :thumb:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#131 Geplaatst 16 oktober 2009 - 08:56

Even een update

Geen bericht is helaas niet altijd goed bericht.

Ik weet even niet meer wat ik moet denken. Ik weet ook niet of we zo nog verder moeten kwakkelen met Soul.
Ze is alweer afgevallen de afgelopen dagen. Wel is ze veel actiever. Dat kan natuurlijk het afvallen verklaren omdat ze domweg niet genoeg reserves heeft, maar dat moet dan weer gaan compenseren omdat ze meer zou moeten gaan eten dan. Lijkt mij.

het goeie nieuws: ze drinkt goed, ze eet, ze speelt meer dan ze de afgelopen weken heeft gedaan, is alerter en komt weer naar ons toe voor een beetje aandacht.
het niet zo goeie nieuws: ze eet niet voldoende want ze valt af, ze slaapt en rust ontzettend veel meer dan een gezond kitten, ze krijgt prednisoninjecties maar die kunnen we niet blijven geven natuurlijk. maar een alternatief (vloeibaar ofzo) is er niet. alleen pilletjes, maar dan zou ze 1/5 tablet moeten hebben. Hoe je zoiets afmeet.....
Ze weegt tussen de 820 en 830 gram. Voor een kitten van 7 a 8 weken een goed gewicht. Voor een kitten van 11 weken is het een verschrikkelijk ondergewicht. Ze is vreselijk mager en ze is klein. Logisch natuurlijk.

Ze wil wel. Ze kan niet (veel). Ze vecht als een beer, maar het lijkt niet te helpen.

Wat is wijsheid? Vechten we tegen iets waarvan we niet kunnen winnen? Moet je dan doorgaan?
Maar wat als het wel te overwinnen is? Wat als alle positieve dingen nu eens erop wijzen dat ze wel aan het genezen is?
Wanneer zie je dat? Wanneer herken je dat?
Ik heb zoveel vragen die niet beantwoord kunnen worden. Sommige dingen kunnen beantwoord worden door een sectie. Maar dan is de beslissing (of het lot) al gevallen. En dan kan je er al niets meer aan veranderen.

Straks naar de da. om 10 uur ongeveer gaan we weg. de afspraak is om 10.40. Dan kan de da haar nakijken en kunnen we onze vragen stellen. We zullen zeker een eerlijk antwoord krijgen.
de hamvraag? komt Soul vandaag nog weer mee naar huis, of toch niet?

vandaag is een dag die ik over wil slaan. Niet alleen voor dit, want deze week overleed mijn opa. Vanmiddag wordt hij gecremeerd.
Ik had vandaag op verjaardag moeten zitten, vrolijk, met de hele familie en met de kleintjes en groters hier niets aan de hand (mijn neefje is jarig, sneu voor hem dat we nu net vandaag opa cremeren. meneer zelf is boos, hij is nu 11 en 'wiens idee is het dan om het vandaag te doen? van Oma? dan ben ik dus boos op oma!' tja, de zoon van mijn zus is boos op mijn moeder omdat haar vader dood is. logica van een 11 jarige)

enniewee. Wilde het toch even melden hier. Jullie leven zo mee!
Ik weet niet hoe laat ik weer thuis ben en of ik dan nog tijd heb om te updaten hier. Ik zal het wel proberen. Wil jullie niet te lang (onnodig) in spanning houden. Maar moest het nu toch even kwijt :oops:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#132 Geplaatst 16 oktober 2009 - 08:59

Hier kan ik alleen dit op zeggen: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Veel sterkte meid

Bewerkt door Joloka, 16 oktober 2009 - 09:00.

Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#133 Geplaatst 16 oktober 2009 - 09:38

veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#134 Geplaatst 16 oktober 2009 - 09:45

:hug: Pfff... ik hoop zo hard dat je Soultje gewoon mee naar huis mag brengen straks, dat het toch de goede kant opgaat :pray: Dat ze gewoon nog wat moet aansterken om dan tot een flinke kat uit te groeien... Dit zou dan toch een lichtpuntje in jullie dag zijn.
Gecondoleerd met het verlies van je opa trouwens...
Veel sterkte in deze moeilijke tijd

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 16 oktober 2009 - 09:57

Gecondoleerd met het verlies van je Opa en hopelijk valt het mee met Soultje......heel veel sterkte!!!!
:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!