Voor wat betreft leverproblemen, we werden inderdaad erop gewezen dat je dan een verkleuring van het knipvlies moet kunnen zien. En dat is er niet. Helemaal niet. Alleen dat oog dat wat doorbloed lijkt, maar dat kan ook door andere dingen heb ik gemerkt. En het is niet geel. Dat absoluut niet.
Ze is heel levendig nu. Dat helpt me ook wel moet ik zeggen. Ze rent (nou ja, probeert te rennen) door de hele kamer. Wandelt langs mn stoel en is in de grote krabpaal bij het raam geklommen. Ze kon makkelijk door de tunnel omhoog komen, want ja in een tunnel heb je lekker veel steun aan de zijkanten. Ze ligt nu in het hok van de krabpaal (in het middendeel) lekker te slapen. Haar zus heeft even bij haar gelegen, maar die is weer aan het spelen. Tja, die is niet ziek natuurlijk. Heeft meer energie.
Het gaat nu iets beter dan vanmorgen met lopen. Dat was echt hartverscheurend. Denk dat het ook te maken heeft met het wakker worden in combinatie met dat scheef lopen. Als je net wakker wordt ben je ook nog niet zo stabiel. Ik in ieder geval niet

Dan kan het natuurlijk lijken of het erger is geworden, terwijl dat niet noodzakelijkerwijs het geval is. Zucht. Strohalmen. Ik zie ze overal.
Voorlopig zie ik dit allemaal maar als een goed teken. Ze moet even op gang komen, maar als ze eenmaal op gang is dan wil het wel. Een beetje.