Spring naar inhoud

- - - - -

Soultje is niet meer, Zoe is bij Soul

• Log in om te reageren
311 reacties op dit onderwerp
linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 01 oktober 2009 - 09:57

ik lees dit nu pas :o
al een geluk dat het weer beter met haar gaat, hier draaien de duimen voor verder herstel :thumb: :thumb: :thumb:
:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#62 Geplaatst 01 oktober 2009 - 10:05

ginnie zei:

1 engeltje?? Volgens mij heeft ze een half leger opgebruikt!
Van mij mag ze.

en 1 ding is zeker, deze kleine rooierd gaat hier niet meer weg! (of Marc het ook zo zeker weet, dat weet ik niet, maar daar kom ik vanzelf wel achter ;) He Marc?)  

Dat verbaasd me nu niks :duim:

Geef die lekkere rooie dondersteen maar een enorme dikke knuffel en neem er zelf ook 1.
Zoveel stress is voor geen enkel mens goed.
Hopelijk knapt soultje weer helemaal goed op en is er later totaal niks van te merken.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 01 oktober 2009 - 13:25

:thumb: :thumb: :thumb: , fijn dat het weer terug beter gaat met het kleintje  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#64 Geplaatst 01 oktober 2009 - 18:32

Spanishke zei:

Wat een superleuk nieuws, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, nogmaals bewezen :thumb: met haar naam kon het ook niet anders dan goedkomen :loveshower:

Een wonder is het zeker! En haar naam, ja die past echt heel goed bij haar. Dat hadden we als snel door, dat is een echte Supersoulfighter! :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#65 Geplaatst 01 oktober 2009 - 18:34

jubikelcats zei:

Dat verbaasd me nu niks :duim:

Geef die lekkere rooie dondersteen maar een enorme dikke knuffel en neem er zelf ook 1.
Zoveel stress is voor geen enkel mens goed.
Hopelijk knapt soultje weer helemaal goed op en is er later totaal niks van te merken.

Soul was een beetje te druk voor de knuffel. Ze is aan het spelen :LOL: Maar ik heb de mijne meteen ingewisseld. 't was fijn. Bedankt :mrgreen:

Ik hoop ook dat ze er verder niets aan overhoudt, maar eerlijk gezegd vind ik het voor nu genoeg dat het zo goed gaat. Opluchting alom!

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#66 Geplaatst 01 oktober 2009 - 18:37

@iedereen. Nogmaal: heel erg bedankt voor het meeleven. Dat doet echt goed, zoveel steun is superfijn.

De mogelijkheden zijn op een paar na al besproken met de da, maar zonder verder onderzoek is gewoon niet te zeggen wat dit nou was/is. Morgen maak ik een afspraak bij de da voor de enting van de andere drie. En dan bespreken we Soul natuurlijk uitgebreid. Hopelijk weten we dan snel meer.

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#67 Geplaatst 01 oktober 2009 - 20:52

goed nieuws,
ben echt blij voor jou :dancer:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 01 oktober 2009 - 23:48

Wat een super goed nieuws.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#69 Geplaatst 04 oktober 2009 - 19:34

Het gaat niet echt goed met Soul.

We hebben net weer de da gebeld, omdat ze opeens zomaar uit het niets een toeval leek te krijgen. Moeilijk te omschrijven,maar op basis van wat we vertelden zei de da dat het een epileptische aanval moet zijn geweest.
En dat is niet goed. Op zijn zachtst gezegd. Omdat ze geen koorts heeft nu heeft de da gezegd dat we nu niet direct hoeven te komen. Krijgt ze koorts en/of gebeurd het nog eens, dan moeten we direct komen.

Direct na de aanval ging ze spelen, heel gek. Net alsof ze zich beter voelde dan de afgelopen twee dagen (ze was weer zeer rustig de afgelopen twee dagen). Ze ging ook opeens flink zitten eten, heel vreemd. De da snapt er ook niks van. Het past allemaal niet in 'het plaatje'. Het is niet maar 1 ding waar dit inpast, ze snapt het gewoon niet. Ik ook niet.

Is dit vechten tegen de bierkaai? Is dit iets wat Soul niet kan winnen? Ik weet het niet. Ik hoop dat ze kan winnen.

Morgen staat ze op de rol voor een bloedonderzoek. Hopelijk komt daar uit dat het iets is waar we tegen kunnen vechten, iets dat we kunnen winnen.
Maar volgens mij gelooft de da daar niet meer in.

Eerst maar dat (bloed)onderzoek afwachten. Dan weten we meer.

Moest het even kwijt. Kan wel janken.

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#70 Geplaatst 04 oktober 2009 - 20:01

Maar meid, wat vreselijk wat ik hier allemaal lees, ik was zo blij voor jullie en voor soul'tje dat ze aan de betere hand was. Ik hoop echt voor jullie dat soul'tje deze strijd kan winnen. Het is gemakkelijker gezegd als gedaan maar probeer de moed er een beetje in te houden. Ik zal hier echt super hard duimen dat jullie kleine meid dit mag overwinnen, ze heeft inderdaad al bewezen dat het een serieus vechtertje is. :hug: :hug: :hug: :hug:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#71 Geplaatst 04 oktober 2009 - 20:04

:hug: :hug: :hug: Heel veel dikke knuffels voor jullie.
Wat een vreselijk spanning is dit.
Heel erg veel sterkte

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#72 Geplaatst 04 oktober 2009 - 20:23

Potver Wendy. Waarom, waarom.
Hopelijk komt er iets uit het bloedonderzoek waartegen gevochten kan worden.
Shit.

Sterkte voor jou en je man

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#73 Geplaatst 04 oktober 2009 - 20:32

:hug: :hug: :hug: Veel sterkte :hug: :hug: :hug:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#74 Geplaatst 04 oktober 2009 - 21:15

Bedankt voor alle lieve reacties.

Soul slaapt nu. Ik vind het zelf doodeng om te gaan slapen. Straks wordt ik wakker en.....
Moeilijk hoor, om positief te blijven denken :( Marc en ik hadden allebei het idee dat de da ons op het ergste aan het voorbereiden was tijdens het gesprek vanavond.

godzijdank had ik toch die afspraak voor morgenochtend al staan. Nu maar hopen dat de uitslag niet lang op zich laat wachten EN dat het een gunstige uitslag is.

Iemand ervaring met hoe lang het ongeveer duurt voordat je een uitslag kunt verwachten? Dat ben ik helemaal vergeten te vragen namelijk. Uiteraard vraag ik het morgen nog na, maar misschien weet iemand hier al iets te vertellen?

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#75 Geplaatst 05 oktober 2009 - 06:15

Och domme toch, waarom gebeurt dit? Ik hoop ook dat er iets uit het onderzoek komt waar je tegen kan behandelen. Ik wens je heel veel sterkte :hug: . Het is een vechtertje hoor :hug: .

Geplaatste afbeelding