Spring naar inhoud

- - - - -

Soultje is niet meer, Zoe is bij Soul

• Log in om te reageren
311 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#76 Geplaatst 05 oktober 2009 - 07:32

Supersoulfighter heeft vandaag (en gisteravond) even laten zien dat ik niet moet doemdenken en wat meer vertrouwen in haar moet hebben. Ze ging ongeveer een uurtje na haar aanval heerlijk spelen, heeft zich helemaal rond gegeten aan de ad en was heel alert. Het leek wel of ze na die aanval gewoon een stuk beter was :s Alsof dit in haar systeempje zat, er even uit moest, en het nu weer goed is :s

Oke, die illusie heb ik niet natuurlijk. Ze is niet in orde, bij lange na niet. en die onderzoeken zijn heel hard nodig. Maar ook vandaag laat ze zien dat ze nog lang niet uitgevochten is!
Waar ik het gisteren al niet meer zag zitten en heftig twijfelde hoe ver we nog moeten gaan, laat ze vanochtend zien dat ze voor het eerst sinds vrijdag is gegroeid! en wel ongeveer 20 gram sinds gisterochtend!

Ik snap er niets meer van. De da snapte het gisteren al niet meer, toen ik vertelde dat ze ging spelen. Ben benieuwd hoe ze haar vanochtend beoordeeld. We hebben nu dezelfde da als die er gister dienst had, dus dat is wel gunstig. Ze heeft de paniek in mijn stem gehoord, ze weet dat het allemaal niet goed is, dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen als ze haar nu ziet.

Mensen, het is een emotioneel ritje, dat kan ik je wel vertellen. Van hoop naar wanhoop, van opluchting naar tranen.
Ik ben heel dankbaar voor dit forum. Voor jullie. Dit is mijn uitlaatklep. Ik kan er thuis goed over praten hoor, maar het is toch fijn om het even hier te schrijven, gewoon, om het even kwijt te zijn.
Bedankt daarvoor.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#77 Geplaatst 05 oktober 2009 - 11:02

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 05 oktober 2009 - 11:17

Moet echt verschrikkelijk zijn al die valse hoop :(
Ik hoop echt dat ze het haalt, het moet gewoon met zo'n naam :pray:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#79 Geplaatst 05 oktober 2009 - 11:18

:hug: :hug: :hug:

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 05 oktober 2009 - 15:22

Goh wat vreselijk eng dit!
Ik hoop dat de onderzoeken meer duidelijkheid gaan geven en er een behandelplan opgesteld kan gaan worden.
Sterkte ermee en ik duim voor een goede afloop!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#81 Geplaatst 05 oktober 2009 - 15:56

De uitslagen van de bloedtest zeggen alleen dat het zeer ernstig is.
De da heeft drie opties gegeven. De een nog erger dan de ander. Weet nog even niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Er is een heel erg miniem klein kansje dat ze erdoorheen komt. Een heel ienieminie klein kansje.

Maar als ik zie hoe ze nu is, dan kan ik er (nog) geen punt achter zetten. Ze wil zelf nog zo graag! Ze vecht er met alle macht tegen.

Wisten we nu maar wat het is. Nu zijn het alleen maar vermoedens. Als ik nou zeker weten een diagnose had.....
Helaas. Die heb ik niet. En we zullen moeten zien hoe ver we komen. De medicijnen die de da wilde geven mogen domweg niet bij zo'n kleintje. Dan is het middel erger dan de kwaal (al weet ik niet zeker of dat wel kan).

In ieder geval is er niet zo heel veel hoop. Dat beetje hoop dat ik nog heb wil ik nog niet opgeven. Niet zolang onduidelijk is wat het is. En niet zolang Soul nog wil (en geen pijn heeft).

elke dag is er een gewonnen. Hoe zwaar het ook is, ik heb het gevoel dat ik dit moet doen. Dat we haar een kans moeten geven. Hoe klein ook. Ze vecht zo hard ervoor.

Ze heeft zelfs de da een gat in haar vinger gebeten :s en dat met 40 graden koorts! Ze leek wel een tijger! Het is uiteindelijk gelukt om haar zo stil te krijgen dat er bloed kon worden getrokken. (nou ja, stil... ze zat stil, maar ze was me toch aan het krijsen! Ik geloof dat niemand daar onaangedaan was)

Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet. Ze is ziek. Duidelijk. Maar ze wil zelf nog zo graag. Ze groeit, niet snel, maar ze groeit, en elke gram is er een, toch? Ze eet weer beter, groeit dan ook weer wat beter. Ze drinkt goed. Ze speelt. Ze kan duidelijk minder dan haar broertje en zusjes, maar ze speelt wel. Ze kan ook springen en huppelen. Dan kan ik gewoon (nog) niet beslissen dat het genoeg is geweest. Hoe kan ik? Als ze zelf nog zo duidelijk aangeeft dat ze het wil?
Maar ik ben wel heel, heel bang. Heel bang.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:02

Ohnee zo ontzettend jammer. Beter van niet op te geven, dan kan je jezelf niets verwijten en Soultje gaat nog meer een wonderkind zijn dan.
Ik ga een kaarsje branden van zodra we thuis zijn!
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:07

Jeetje Wendy ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zit hier met een naar gevoel te lezen en kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen, en hopen dat het toch niet zo erg is als de da schijnt te denken :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:09

Wendy als ik iets kan doen moet je het maar zeggen (zal niet veel zijn denk ik).
Maar misschien kan ik hierin een luisterend oor geven, ondanks de rest :wi

Klinkt iig niet goed nee :-(

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#85 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:14

Jee Wendy wat een ellende allemaal,maar geef het niet op meid,de kleine vecht nog ,dus ook jij zal moeten vechten ik zit tevens hier ook te google ,heel veel sterkte van ons hier xx
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#86 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:35

Hopelijk komt het toch nog allemaal goed en wordt ze snel beter :(

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#87 Geplaatst 05 oktober 2009 - 16:45

:hug: :hug: :hug: :hug: verder is er zo weinig te zeggen op zoiets oneerlijks

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#88 Geplaatst 05 oktober 2009 - 18:13

:hug: :hug: :hug: :hug: wat vreselijk seg, ik heb er gewoon geen woorden voor. De moed nog niet opgeven hè, dat doet soul'tje duidelijk ook nog niet. Het is gewoon onbeschrijflijk hoe een vechtertje jullie kleine meid is. Ik persoonlijk heb zoiets van, zolang dat je kleine meid geen pijn heeft zou ik haar zeker en vast nog niet opgeven. Ik ga hier echt super hard duimen voor jullie en voor die kleine meid dat het allemaal toch nog positief zal uitdraaien. Hou je sterk hè meid.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 05 oktober 2009 - 18:14

Heel veel sterkte he meid :hug:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 05 oktober 2009 - 18:14

Ginnie, hier branden kaarsjes en draaien de duimen dat het kleine kansje ten volle benut kan worden, en dat Supersoulfighter vecht en vecht en samen met jou uiteindelijk de overwinning haalt. :hug: :hug: :hug: :hug: