Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvulling

kattenbakzand kattenbakvulling

• Log in om te reageren
56 reacties op dit onderwerp
Yoshi
Yoshi
  • 9 berichten

#31 Geplaatst 03 april 2018 - 12:10

Ik heb een paar jaar geleden een pallet gekocht van première exellence sensitive. Dat waren als ik mij niet vergis een 80-tal zakken. En tot mijn grote verbazing zie ik dat we nog slechts 4-5 zakken hebben.
De reden dat ik meteen een heel pallet kocht was voor de 20% bulk korting. Ik dacht dat het ongeveer 700 euro was aan kattenzand.
Zonet heb ik gezocht naar de huidige prijzen en ik zie dat première exellence sensitive momenteel 9,99 euro kost voor een zak van 12 kg.
Indien ik weer een pallet koop van 80 zakken dan komt dit op 800 euro - 20% = 640,00 euro

Spijtig levert maxizoo niet aan huis, dus ik moet een busje huren of lenen om al die zakken naar huis te rijden.
Is er iemand in regio Antwerpen die interesse heeft om dit samen te kopen? Dan kunnen we een ieder 40 zakken kopen. En dat kan ik verspreiden in 2 wagens.

Indien mensen hier andere of makkelijker oplossingen hebben, ik sta ervoor open :) Ik koop mijn kattenzand in de maxizoo van Wommelgem/Deurne/Borsbeek. Heb geen idee welke gemeente het daar is. Het op de grote baan waar Wijnegem shopping is.

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.148 berichten

#32 Geplaatst 03 april 2018 - 14:46

Je kan beter eens kijken of je bij Zooplus niet goedkoper af bent.  En die leveren wel thuis :)

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.434 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 03 april 2018 - 17:51

Wij zweerden bij het kattenzand van de Aldi ; de versie in kartonnen doos.
Het klontert inderdaad even goed als Premiere en andere soorten dat we al bij Zooplus bestelden, is goedkoper en veel handiger in kartonnen doos dan in plastieken zak.
Maar bij nader inzien gaan we toch terug kiezen voor een klonterende versie van Zooplus in het vervolg. Dat van de Aldi stuift enorm en dat hebben we pas na een hele tijd gezien aan onze schoenen.
Op een meter van één van de kattenbakken in de berging staat namelijk ons schoenenrek en de meeste zwarte schoenen waren voorzien van een wit laagje stof :onzeker:

Zal weer een zoektocht worden welke kopen bij de volgende bestelling.

Yoshi
Yoshi
  • 9 berichten

#34 Geplaatst 03 april 2018 - 18:17

Bekijk berichtgillian-kat, op 03 april 2018 - 14:46, zei:

Je kan beter eens kijken of je bij Zooplus niet goedkoper af bent.  En die leveren wel thuis :)

Pootje
  Gillian

Verkopen ze bij zooplus ook première exellence sensitive?

lilymaya
lilymaya
  • 7.741 berichten

#35 Geplaatst 03 april 2018 - 19:05

Wss ga je geen extra korting meer krijgen omdat dit reeds promo is.
Wat het zand betreft,
sensitive van première excellence , is voor mij het beste zand dat er is.
Geen babypoeder aan toegevoegd en stofvrij!
Voor mij geen ander meer :s
Jammer genoeg was het
vandaag de laatste dag .

Kaprice
Kaprice
  • 4.677 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 03 april 2018 - 19:15

@Yoshi
De produkten van Maxizoo worden ook verkocht door fressnapf.de, die wel levert. En meestal ook voordeliger dan de Maxizooprijzen.
En vanaf een bestelling van 29€ met gratis levering!

https://www.fressnap...streu-12kg#12kg

DA026-J_My_Cat_Loves_Me_Pet_Lover_Wall_Decal_Blk-Lime__10076.1464728491.jpeg

Yoshi
Yoshi
  • 9 berichten

#37 Geplaatst 03 april 2018 - 19:48

Bekijk berichtKaprice, op 03 april 2018 - 19:15, zei:

@Yoshi
De produkten van Maxizoo worden ook verkocht door fressnapf.de, die wel levert. En meestal ook voordeliger dan de Maxizooprijzen.
En vanaf een bestelling van 29€ met gratis levering!

https://www.fressnap...streu-12kg#12kg

Is de normale prijs niet 10 euro per zak? Bij fressnap kosten ed premiere excellent 11 euro per zak. Als je per 4 zakken koopt is het dezelfde prijs

Bekijk berichtlilymaya, op 03 april 2018 - 19:05, zei:

Wss ga je geen extra korting meer krijgen omdat dit reeds promo is.
Wat het zand betreft,
sensitive van première excellence , is voor mij het beste zand dat er is.
Geen babypoeder aan toegevoegd en stofvrij!
Voor mij geen ander meer :s
Jammer genoeg was het
vandaag de laatste dag .

Was er een promotie?
Wanneer je een heel pallet koopt krijg je 20% dus zelfs als de zakken normaal 12 euro per zak kosten dan betaal ik 12 euro - 20%= 9,6 euro per zak
Het enige probleem mis dat ik ze moet gaan halen.

lilymaya
lilymaya
  • 7.741 berichten

#38 Geplaatst 03 april 2018 - 20:34

Er was een promotie  tot vandaag.
Normaal  kosten die zakken €14,49
Sensitive is de duurste,toch bij Maxizoo

Bekijk berichtYoshi, op 03 april 2018 - 19:48, zei:

Is de normale prijs niet 10 euro per zak? Bij fressnap kosten ed premiere excellent 11 euro per zak. Als je per 4 zakken koopt is het dezelfde prijs

Was er een promotie?
Wanneer je een heel pallet koopt krijg je 20% dus zelfs als de zakken normaal 12 euro per zak kosten dan betaal ik 12 euro - 20%= 9,6 euro per zak
Het enige probleem mis dat ik ze moet gaan halen.

Bewerkt door lilymaya, 03 april 2018 - 20:43.

lilymaya
lilymaya
  • 7.741 berichten

#39 Geplaatst 03 april 2018 - 21:06

40  zakken vind ik wel héél  veel om ineens te kopen  :)

Yoshi
Yoshi
  • 9 berichten

#40 Geplaatst 03 april 2018 - 21:35

Bekijk berichtlilymaya, op 03 april 2018 - 21:06, zei:

40  zakken vind ik wel héél  veel om ineens te kopen  :)

40 of 80 is inderdaad heel veel. Mijn vrouw vond het ook absurd. Maar we zijn nu bijna 80 zakken verder :) Ze geraken toch op en zand wordt niet slecht. Elke trip naar de winkel kost tijd, benzine en moeite.
De normale prijs van zo een zak is volgens mij 12 euro. Ik heb het nog nooit aan 14,49 euro gezien. Tijdens promoties is het meestal 2de zak aan 50% of 10 euro, Maar ik kan verkeerd zijn want tis al even geleden.

Ik ga morgen eens naar de winkel om mij opnieuw te informeren. Zou tof zijn als ze die pallet bij mij thuis zouden droppen.

lilymaya
lilymaya
  • 7.741 berichten

#41 Geplaatst 03 april 2018 - 22:27

Bekijk berichtYoshi, op 03 april 2018 - 21:35, zei:

40 of 80 is inderdaad heel veel. Mijn vrouw vond het ook absurd. Maar we zijn nu bijna 80 zakken verder :) Ze geraken toch op en zand wordt niet slecht. Elke trip naar de winkel kost tijd, benzine en moeite.
De normale prijs van zo een zak is volgens mij 12 euro. Ik heb het nog nooit aan 14,49 euro gezien. Tijdens promoties is het meestal 2de zak aan 50% of 10 euro, Maar ik kan verkeerd zijn want tis al even geleden.

Ik ga morgen eens naar de winkel om mij opnieuw te informeren. Zou tof zijn als ze die pallet bij mij thuis zouden droppen.

Bekijk berichtYoshi, op 03 april 2018 - 21:35, zei:

ze kosten 14,49 euro en ik koop ze meestal in Lier of Wommelgem.
Hebben jullie veel katten?

Bewerkt door lilymaya, 03 april 2018 - 22:30.

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.148 berichten

#42 Geplaatst 04 april 2018 - 15:11

Bekijk berichtYoshi, op 03 april 2018 - 18:17, zei:

Verkopen ze bij zooplus ook première exellence sensitive?

Moet je best zelf eens nakijken want er zijn zoveel verschillende.  Misschien vind je iets dat je zelfs nog beter vindt dan wat je nu hebt;  Ik heb hier Biokat zomerbries.  Vinden mijn katten zalig en blijft lekker geuren.  Kost iets van 7,50 euro voor een zak van 14 liter.

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

Kaprice
Kaprice
  • 4.677 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 04 april 2018 - 15:29

Ik koop “Biokat's Classic Fresh 3 in 1 - Kattenbakvulling - 20 L” voor 13,49€/zak
Voor 21u besteld, de dag nadien gratis thuis geleverd…  (àls je min voor 20€ besteld)
https://www.bol.com/....5.ProductTitle

DA026-J_My_Cat_Loves_Me_Pet_Lover_Wall_Decal_Blk-Lime__10076.1464728491.jpeg

Yoshi
Yoshi
  • 9 berichten

#44 Geplaatst 05 april 2018 - 13:22

Bekijk berichtlilymaya, op 03 april 2018 - 22:27, zei:

Wij hebben 2 katten. Ik denk dat we 2 jaar erover hebben gedaan met die 80 zakken.
Volgens mij zijn die zakken standaard 12 euro. Ik ben nog niet kunnen gaan zien. Maar ga er dit week-end werk van maken want onze zakken zijn bijna op.

Er was een tijdje geleden een mooie promotie. Een doos ipv een zak. En daar zat meer in. Dat was een heel gunstige prijs. Ik had er toen moeten kopen.

lilymaya
lilymaya
  • 7.741 berichten

#45 Geplaatst 05 april 2018 - 20:53

Bekijk berichtYoshi, op 05 april 2018 - 13:22, zei:

Wij hebben 2 katten. Ik denk dat we 2 jaar erover hebben gedaan met die 80 zakken.
Volgens mij zijn die zakken standaard 12 euro. Ik ben nog niet kunnen gaan zien. Maar ga er dit week-end werk van maken want onze zakken zijn bijna op.

Er was een tijdje geleden een mooie promotie. Een doos ipv een zak. En daar zat meer in. Dat was een heel gunstige prijs. Ik had er toen moeten kopen.
als je bij Maxizoo in wommelgem  gaat is het 14,49 euro:)
Ik zou denken dat je met 2 katten daar veel langer mee zou doen.

Bewerkt door lilymaya, 05 april 2018 - 20:55.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: kattenbakzand, kattenbakvulling