Spring naar inhoud

- - - - -

Moeilijke keuze, mededeling

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
130 reacties op dit onderwerp
nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#121 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:03

Bekijk berichtJeannine, op 13 februari 2018 - 21:13, zei:

Oké, we hebben even niet meer op KS kunnen komen, maar wie zegt dat de vorige eigenaar niet zocht naar een overnemer.
Ik veronderstel toch dat ze ook graag haar overname bedrag terug zou willen.

Denk ik ook want ciska had het meer dan dubbele betaald dan wat ze het door verkocht had

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:30

Bekijk berichtElma, op 14 februari 2018 - 19:54, zei:

Oei, ben ik de enige die de fotogalerij gebruik? Ik vind die wel heel leuk, maar als dat de kost uitmaakt, dan mag hij (tegen mijn goesting) wel verdwijnen. Maar hoe kan ik eventuele filmpjes terug op mijn pc  zetten? Want dat zijn toch mooie herinneringen en ik heb ze niet allemaal op mijn pc bewaard. Ik wilde ze niet echt op YouTube zetten.
En de kattenprofielen, die gebruikte ik ook als herinnering aan mijn overleden katten. :scared:
Probeer eens het volgende Elma :
Je gaat naar een foto, opent hem (door met de linkermuisknop op te klikken) en daarna ga je op de foto klikken met de rechtermuisknop.
Normaal gezien krijg je dan verschillende opties waaronder "afbeelding opslaan als...".
Dat klik je aan (terug met de linkermuisknop), vervolgens opent zich een venster waarbij je zelf kan aangeven op welke plaats op jouw pc je de afbeelding wenst op te slaan.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 14 februari 2018 - 20:30.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#123 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:32

Kun je ze niet op een externe schijf of een USB stick zetten?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#124 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:38

Ik vind wel top dat we nu op de hoogte blijven.
Spijtig Ginnie.Maar ja het is niet altijd zoals wij het willen.
Je komt toch vantijd nog eens piepen?

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:41

Bekijk berichtDORIS, op 14 februari 2018 - 20:32, zei:

Kun je ze niet op een externe schijf of een USB stick zetten?
Dat is inderdaad nog een betere optie ; naast de PC ook op externe schijf of USB zetten.
Daarbij herinner je me eraan Doris dat het ook eens tijd wordt dat ik mijn foto's van PC best ook nog eens op een externe schijf plaats ;)

@ Elma : voor de filmpjes zal er waarschijnlijk een andere tekst op komen i.p.v. "afbeelding opslaan als...", iets met "video opslaan als..." ofzo.
Ik heb zelf geen filmpjes staan hier vandaar dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#126 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:45

Bekijk berichtDORIS, op 14 februari 2018 - 20:38, zei:

Nu ben ik Moderator en zij Admin, we draaien de rollen om ;)
Enfin, ben nu ook al admin, maar dan ist voor echt :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Elma
Elma
  • 3 katten

#127 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:48

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 14 februari 2018 - 20:41, zei:

@ Elma : voor de filmpjes zal er waarschijnlijk een andere tekst op komen i.p.v. "afbeelding opslaan als...", iets met "video opslaan als..." ofzo.
Ik heb zelf geen filmpjes staan hier vandaar dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.

@HLV: lukt niet om de filmpjes terug te kopiëren naar mijn pc. Ik krijg alleen het kleine beginschermpje te zien, maar geen filmpje. Ik zal eens moeten kijken welke ik niet op mijn pc bewaard heb, maar dat gaat een tijdje duren, want ik heb momenteel al 65 kattenfilmpjes op mijn pc staan en ik heb niet alle filmpjes een naam gegeven. Zal nog wat werk zijn, vrees ik. :trance:

Bewerkt door Elma, 14 februari 2018 - 20:48.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#128 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:50

Bekijk berichtEvyke81, op 14 februari 2018 - 20:45, zei:

Nu ben ik Moderator en zij Admin, we draaien de rollen om ;)
Enfin, ben nu ook al admin, maar dan ist voor echt :)

:thumb:

Elma
Elma
  • 3 katten

#129 Geplaatst 14 februari 2018 - 20:52

IMGBB.com heeft maar een limiet van 16 Mg. Is dat niet wat weinig voor filmpjes?
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#130 Geplaatst 14 februari 2018 - 21:42

Bekijk berichtElma, op 14 februari 2018 - 20:48, zei:

@HLV: lukt niet om de filmpjes terug te kopiëren naar mijn pc. Ik krijg alleen het kleine beginschermpje te zien, maar geen filmpje. Ik zal eens moeten kijken welke ik niet op mijn pc bewaard heb, maar dat gaat een tijdje duren, want ik heb momenteel al 65 kattenfilmpjes op mijn pc staan en ik heb niet alle filmpjes een naam gegeven. Zal nog wat werk zijn, vrees ik. :trance:
Ik heb het nog eens bekeken en zelf eens uitgetest, het zou moeten lukken op deze manier :

1. Je gaat naar je filmpjes en zou een overzicht moeten krijgen, bij mij ziet dat er zo uit :1.jpg

2. Je klikt op het filmpje dat je wenst op te slaan (ik heb de derde aangeklikt, maar het maakt niet uit de welke ;) ). Dan begint het filmpje af te spelen en het ziet er dan zo uit :
2.jpg

3. Je klikt op het filmpje terwijl het afspeelt met de rechtermuisknop (of op pauze staat, maakt niet uit) en dan krijg je de volgende opties te zien in een grijs vak :
3.jpg

Daar is het (op lijntje 9) dat je "video opslaan als..." moet aanklikken met de linkermuisknop.

Daarna krijg je een venster waarin je kan aangeven waar je de video wenst op te slaan.
Dit kan in een map op jouw pc, maar ook op een usb-stick of externe schijf als je die aangesloten hebt.

Mijn filmpje is intussen terug verwijderd aangezien het dan toch de bedoeling is om dit onderdeel later te wissen.

Ik hoop dat het jou lukt Elma  ;)

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 14 februari 2018 - 21:43.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#131 Geplaatst 15 februari 2018 - 13:13

Bekijk berichtDORIS, op 14 februari 2018 - 20:38, zei:

Natuurlijk! Ik ga niet weg hoor ;) Ben een poosje weggeweest, geen modje meer (door omstandigheden, tijd was kleine factor, maar niet belangrijkste.......), maar was niet van plan te verdwijnen.
Ik heb Evy aangeboden dat ik graag wil blijven als modje, daar heb ik wel tijd voor namelijk, en dat heeft ze aangenomen, dus voorlopig zijn jullie echt nog niet van me af! ;)

Lieve mensen,

hoewel ik alle hints en tips zeer op prijs stel, is dit niet het doel van dit topic. Daarom ga ik nu dit topic sluiten.

Als Evy behoefte heeft aan hints, tips en ideeen zal ze ongetwijfeld een topic hiervoor openen.

Bedankt in ieder geval voor alle steunbetuigingen. Voelt goed. Ben er erg dankbaar voor!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende