Spring naar inhoud

- - - - -

Moeilijke keuze, mededeling

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
130 reacties op dit onderwerp
Ida
Ida
  • 460 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 11 februari 2018 - 04:20

Mag ik vragen hoeveel de jaarlijkse kosten ongeveer bedragen ?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#32 Geplaatst 11 februari 2018 - 10:45

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 10 februari 2018 - 19:41, zei:

Ben je hier iets mee?
https://phpbb.nl/for...p?f=100&t=61298

Er wordt verwezen naar deze link : https://www.phpbb.co.../extension/ads/

Vond ook nog deze op youtube : https://www.youtube....h?v=2NQv2HJQc_0

bedankt. ik zal er eens naar kijken.

Bekijk berichtIda, op 11 februari 2018 - 04:20, zei:

Mag ik vragen hoeveel de jaarlijkse kosten ongeveer bedragen ?

Ja, dat mag je ;)

De kosten om ks in de lucht te houden, en dan ook alleen dat, verder niks anders, zijn afgerond ongeveer 1200 euro per jaar.
Als je het tot op de cent nauwkeurig wil weten dan zal ik de facturen erbij moeten pakken. Zal misschien iets schelen, maar niet heel veel denk ik.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#33 Geplaatst 11 februari 2018 - 10:53

En ik betaalde dat ook steeds uit eigen zak, maar daar was toen geen enkel begrip voor.......
Er ging zelfs de ronde dat ik rijk werd van KS
Siemen heeft alles kapot gemaakt kwa inkomsten voor KS helaas, dus idd is enkel betalen niet meer en niet minder

George&Charly
George&Charly
  • 2.844 berichten

#34 Geplaatst 11 februari 2018 - 11:00

Ik denk dat maar weinig mensen weten en beseffen dat de kosten zo hoog zijn. Ikzelf inbegrepen.

Maar ik denk dat we het bedrag bijeen zouden moeten krijgen samen als ik zo zie wie er eventueel zou wil steunen.

Wie helpt er mee ?

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#35 Geplaatst 11 februari 2018 - 11:33

Bekijk berichtEvyke81, op 11 februari 2018 - 00:33, zei:

Er is nooit iemand gedwongen om naar facebook te gaan. Die groep is toen aangemaakt om met elkaar in contact te kunnen blijven.
Deed dat maar om goed te doen hoor :s

En daarvoor ben ik je dankbaar Evy :) goed gedaan

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#36 Geplaatst 11 februari 2018 - 11:46

Ik lees hier niet 1 probleem maar eigenlijk meerdere. Het dringendste is misschien het financiële plaatje maar er kruipt blijkbaar ook heel veel tijd om het forum in de lucht houden. Ik herinner me dat de oprichters het forum hiervoor verkocht hebben.
Dus enkel met financiële steun gaan we het forum niet redden.
Om het forum up to date te houden is er ook kennis nodig, ik wijs niemand met de vinger want ken er zelf niets van, maar een nieuwe overnemer zal zich moeten bezig houden met het terug levendig maken van het forum, alleen zo gaan er nieuwe leden komen.
Wees nu eerlijk, tegenwoordig is het hier heel stil en komt er maar een kleine groep vaste leden per dag wat posten en dan nog vooral in de ledenlounge of het koffiehoekje.

Geplaatste afbeelding

Ida
Ida
  • 460 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 11 februari 2018 - 12:12

Het lijkt me niet onmogelijk om voor het financiële probleem een oplossing te vinden. Ik denk dat je hier op het forum wel verschillende mensen zal kunnen vinden die een donatie willen doen.
Chapeau trouwens voor al diegene die dat uit eigen zak hebben opgehoest !
Tijd en kennis liggen inderdaad iets moeilijker denk ik ...

#38 Geplaatst 11 februari 2018 - 12:26

Bekijk berichtGeorge&Charly, op 11 februari 2018 - 11:00, zei:

Ik denk dat maar weinig mensen weten en beseffen dat de kosten zo hoog zijn. Ikzelf inbegrepen.

Ik schrik er wel van dat die kosten zo hoog zijn. daar had ik geen idee van.

Bekijk berichtGeorge&Charly, op 11 februari 2018 - 11:00, zei:

Wie helpt er mee ?

Ik gerust een beetje helpen :) .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#39 Geplaatst 11 februari 2018 - 12:32

Ook al is het enkel een vaste kliek die hier komt, het forum is wel zeer actief en dat trekt wel mensen aan. Ik zit nog ergens anders en daar is het echt stil, sommige dagen geen enkele post en andere zo 1 of 2 post. Dat trekt ook geen mensen aan. Dus qua activiteit denk ik dat het wel goed zit.
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#40 Geplaatst 11 februari 2018 - 13:03

activiteit begint weer een beetje toe te nemen, wat ik heel leuk vind natuurlijk! En zo nu en dan melden zich ook weer nieuwe leden aan, en die zijn heel welkom!
Maar, het kan beter ;) en om dat voor elkaar te krijgen is inderdaad tijd nodig.

Kennis van het beheren van het forum, tja, alles valt te leren. Vallen en opstaan, dan kom je er wel. Daar is alleen wel tijd voor nodig. En daar zit ook een groot knelpunt voor mij.
Tijd en financien. Dat zijn voor mij de belangrijkste factoren waarom ik ks niet meer kan aanhouden. Het is heel lief dat jullie allemaal willen helpen, dat zal zeker wat lucht geven. Neemt niet weg dat dit elk jaar zal zijn. Ik betaal elke drie maanden de factuur om de site live te houden. Zolang dat kan blijft ks in ieder geval bestaan.
De site weer laten floreren, dat zal helaas iemand anders over moeten nemen........

Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.757 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 11 februari 2018 - 14:36

Bekijk berichtginnie, op 11 februari 2018 - 13:03, zei:

. Ik betaal elke drie maanden de factuur om de site live te houden. Zolang dat kan blijft ks in ieder geval bestaan.

Wist je op voorhand, bij de overname, wat de totale kosten zouden zijn of kom je nu voor verrassingen te staan die niet voorzien waren?

Bekijk berichtginnie, op 11 februari 2018 - 13:03, zei:

Tijd en financien. Dat zijn voor mij de belangrijkste factoren waarom ik ks niet meer kan aanhouden.
"Tijd", dat is op voorhand een wetenschap dat in zoiets enorm veel vrije tijd zal kruipen.

"Financiën", dat kan opeens anders uitdraaien dan verwacht.  Bijvoorbeeld door te weinig ingelicht op voorhand of kosten die je niet voorzien had.  Denk ook dat het deels uit reclame zal moeten komen. Gelijk op zovele sites op het internet.

Bewerkt door Armani, 11 februari 2018 - 14:40.

Armani
Armani
  • 15.757 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 11 februari 2018 - 14:44

.

Bekijk berichtCisca, op 11 februari 2018 - 10:53, zei:

En ik betaalde dat ook steeds uit eigen zak, maar daar was toen geen enkel begrip voor.......

:s

Bewerkt door Armani, 11 februari 2018 - 14:43.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#43 Geplaatst 11 februari 2018 - 14:51

Bekijk berichtArmani, op 11 februari 2018 - 14:36, zei:

Wist je op voorhand, bij de overname, wat de totale kosten zouden zijn of kom je nu voor verrassingen te staan die niet voorzien waren?

"Tijd", dat is op voorhand een wetenschap dat in zoiets enorm veel vrije tijd zal kruipen.

"Financiën", dat kan opeens anders uitdraaien dan verwacht.  Bijvoorbeeld door te weinig ingelicht op voorhand of kosten die je niet voorzien had.  Denk ook dat het deels uit reclame zal moeten komen. Gelijk op zovele sites op het internet.

Maakt het wat uit wat ik op voorhand wist of niet?

Ik wist dat er tijd en geld in zou gaan zitten. Ik hoopte op een forum dat zichzelf zou gaan bedruipen.
Tijd had ik op het moment van kopen zat, inmiddels heb ik heel weinig tijd meer om in ks te steken.

omstandigheden veranderen, dat is nu eenmaal feit. Feit is, ik heb geen tijd meer om het forum te bestieren en om uit te zoeken hoe ik het forum zichzelf kan laten bedruipen.

Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.307 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 11 februari 2018 - 14:56

De mensen die KS overnamen hebben dit met liefde gedaan, zou mij ook geen KS meer kunnen voorstellen, zoveel mensen die teleur gesteld gaan zijn.
De financiën zijn wel op te lossen maar idd gaan nog meer mensen nodig zijn om de taken wat te verdelen zodat KS kan blijven bestaan.

Wil wel een jaarlijkse bijdrage doen maar nu het niet zeker is of er nog toekomst is maakt het moeilijk.
Alleen met geld is het nog niet gered

sorry laatste keer

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#45 Geplaatst 11 februari 2018 - 15:08

Bekijk berichtEvyke81, op 11 februari 2018 - 00:33, zei:

Er is nooit iemand gedwongen om naar facebook te gaan. Die groep is toen aangemaakt om met elkaar in contact te kunnen blijven.
Deed dat maar om goed te doen hoor :s

Ik bedoel niet dat ik door iemand gedwongen werd, ik bedoelde dat we door de omstandigheden gedwongen werden.
Ik was blij dat er een manier was om contact te houden maar ik heb geen verstand v facebook, darmee vond ik dat niet leuk
Geplaatste afbeelding