Spring naar inhoud

- - - - -

Overname Kattensite.be - wie doneert een centje?

• Log in om te reageren
170 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#166 Geplaatst 20 augustus 2019 - 16:20

Bekijk berichtMachteld., op 20 augustus 2019 - 16:14, zei:

Hoe vaak krijg je het geld van Trooper eigenlijk binnen Evy? Ik had een paar weken terug een redelijk grote bestelling op bol.com via de link gedaan, dus hopelijk heb je daar iets van.
Er is al 1 schijf van 75 € betaald geweest.
De 2e schijf staat nu op 30,75 €.  Uitbetalingen gebeuren 4x per jaar: in januari, april, juli & oktober vanaf een bedrag van € 75

Dus zal pas in januari zijn denk ik.  Of misschien oktober als ik chance heb :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Féline
Féline
  • 1.827 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 20 augustus 2019 - 17:58

Bekijk berichtSmiko, op 19 augustus 2019 - 22:00, zei:

Lidgeld gaat een drempel zijn vrees ik voor veel mensen. Zeker voor nieuwe leden om zich aan te melden. Terwijl daar toch nood aan is om de activiteit op peil te houden/verhogen. Heb mijn twijfels erbij of dat een goed idee is.

Of je moet tegen betaling echt extra mogelijkheden krijgen terwijl een gewone registratie gratis is. (bv gen reclame bij lidgeld).

Beste piste lijkt me toch iets met reclame of die adsense.

Technisch zou dit met die invision software (al in gebruik voor kattensite) allemaal mogelijk moeten zijn:
https://invisioncomm...tures/commerce/

Al is de hetgeen zij op de website hebben staan de laatste versie (4.0) en loopt kattensite nog op een oudere versie. (lijkt erop dat die niet meer geupgrade is geweest).

Voor zover ik weet hoe Adsense werkt is dat een kwestie van een regel code toevoegen op de plaatsen waar google mag adverteren, en zit het beheer verder bij Google en via het gekoppelde google account.

Moet eerlijk zeggen dat ik ook geen IT'er be of ervaring heb met dit specifieke systeem of adsense. Maar heb vroeger wel wat websites gemaakt en fora opgezet en met fora etc geknutseld.

Als alles al eenvoudig zou lukken is het nog de vraag hoeveel die adsense echt op zou brengen natuurlijk.
Belangrijkste zal zijn om een manier te vinden vaste kosten te kunnen dekken zodat de site zekfvoorzienend is.

Bewerkt door Féline, 20 augustus 2019 - 18:07.

Elma
Elma
  • 3 katten

#168 Geplaatst 20 augustus 2019 - 21:42

Ik heb net nog eens 50€ gedoneerd via de link bovenaan dit topic. De ontvanger was Netlevel  bv, klopt dat?

Bewerkt door Elma, 20 augustus 2019 - 22:02.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#169 Geplaatst 21 augustus 2019 - 07:43

Bekijk berichtElma, op 20 augustus 2019 - 21:42, zei:

Ik heb net nog eens 50€ gedoneerd via de link bovenaan dit topic. De ontvanger was Netlevel  bv, klopt dat?
Das lief!!!!  :loveshower:

Maar ik ga die link afsluiten denk ik, want die nemen daar wel commissie op.
Niet dat het veel is, maar beter rechtstreeks laten storten.  

HEEEEL erg bedankt lieve Elma!!!

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Féline
Féline
  • 1.827 berichten
  • 2 katten

#170 Geplaatst 21 augustus 2019 - 13:56

Bekijk berichtEvyke81, op 20 augustus 2019 - 16:12, zei:

Dat is heel lief van jullie uiteraard :loveshower: , maar ik wil niemand verplichten.  
Maar als je het rekeningnummer wil hebben, mag je altijd een bestendig opdrachtje ingeven ;)

Ik droom van de dag dat er 'winst' over blijft.  Zodat ik leuke acties kan doen met een toffe prijs of zo.
Wie weet, als dat hier weer vollenbak draait :)

Dag Evy, ik betaal liever per jaar dus 60 euro. Ik heb alleen het rekeningnummer en de naam waarop deze rekening staat nodig.
Ik geef dan onmiddellijk een on line betaling door

Elma
Elma
  • 3 katten

#171 Geplaatst 21 augustus 2019 - 20:20

Bekijk berichtEvyke81, op 21 augustus 2019 - 07:43, zei:

Das lief!!!!  :loveshower:

Maar ik ga die link afsluiten denk ik, want die nemen daar wel commissie op.
Niet dat het veel is, maar beter rechtstreeks laten storten.  

HEEEEL erg bedankt lieve Elma!!!

Graag gedaan. Ik geef toch veel geld uit aan alles wat met katten te maken heeft (opvangers krijgen ook dingen die we zelf betalen).
Zet anders het rekeningnummer in dit topic bovenaan.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/