Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus NL en DE & medpets - banners

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#16 Geplaatst 26 maart 2018 - 14:56

Is de banner van de Duitse Zooplus al in orde?  Zou bestelling moeten doen daar ...

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#17 Geplaatst 26 maart 2018 - 15:42

Bekijk berichtgillian-kat, op 26 maart 2018 - 14:56, zei:

Is de banner van de Duitse Zooplus al in orde?  Zou bestelling moeten doen daar ...

Pootje
  Gillian

nee :(

Heb gezien dat de aanvraag niet meer liep.
Dus weer terug geactiveerd

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#18 Geplaatst 26 maart 2018 - 20:01

Bekijk berichtEvyke81, op 26 maart 2018 - 15:42, zei:

nee :(

Heb gezien dat de aanvraag niet meer liep.
Dus weer terug geactiveerd

Ah, dat is spijtig :(   We gaan duimen dan voor volgende keer.

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#19 Geplaatst 29 maart 2018 - 09:35

Het is gelukt!

De link met de Duitse zooplus is in orde.
Nu nog eens just kijken waar ik hem ga zetten.

Denk volledig onderaan de Duitse, volledig bovenaan de NL

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#20 Geplaatst 29 maart 2018 - 10:09

super, om de 2 maanden doe ik een bestelling van rond de 100 euro, dus dan ga ik dit voortaan via hier doen

tash
tash
  • 4.067 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 29 maart 2018 - 10:50

blijkbaar bestellen heel erg veel leden hier via de Duitse zooplus omdat dit een stuk goedkoper is....Ben ik de enige die net goedkoper uitkomt op de Nederlandse?  Misschien zie ik wel iets over het hoofd :gek:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Ephiny
Ephiny
  • 4.865 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 29 maart 2018 - 11:27

Bekijk berichtEvyke81, op 29 maart 2018 - 09:35, zei:

Het is gelukt!

De link met de Duitse zooplus is in orde.
Nu nog eens just kijken waar ik hem ga zetten.

Denk volledig onderaan de Duitse, volledig bovenaan de NL

Super!
Voor deze maand heb ik al besteld (maar deze keer ook een deel via NL gedaan, dus daar zou je wel al iets aan moeten gehad hebben), vanaf volgende maand doe ik het dan voor DE ook via de banner. :)

Bekijk berichttash, op 29 maart 2018 - 10:50, zei:

blijkbaar bestellen heel erg veel leden hier via de Duitse zooplus omdat dit een stuk goedkoper is....Ben ik de enige die net goedkoper uitkomt op de Nederlandse?  Misschien zie ik wel iets over het hoofd :gek:

Soms vergelijk ik nog eens, maar ik kom eigenlijk altijd goedkoper uit op DE. Deze maand was er nu een actie op NL die goedkoop uitkwam, maar anders vind ik de verschillen soms best groot.
Mss is het vooral als je veel bestelt? Heb nu wel gezien dat ze een deel van hun spaarverpakkingen weggedaan hebben... (Dan was het trouwens nog goedkoper)
Those who don't believe in magic, will never find it

tash
tash
  • 4.067 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 29 maart 2018 - 11:40

Bekijk berichtEphiny, op 29 maart 2018 - 11:27, zei:

Soms vergelijk ik nog eens, maar ik kom eigenlijk altijd goedkoper uit op DE. Deze maand was er nu een actie op NL die goedkoop uitkwam, maar anders vind ik de verschillen soms best groot.
Mss is het vooral als je veel bestelt? Heb nu wel gezien dat ze een deel van hun spaarverpakkingen weggedaan hebben... (Dan was het trouwens nog goedkoper)

Maandelijks bestellen wij toch voor meer dan 100 euro....Vreemd....

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#24 Geplaatst 29 maart 2018 - 11:48

Ik bestel ook via de Nederlandse, is voor mij ook voordeliger.
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

tash
tash
  • 4.067 berichten
  • 7 katten

#25 Geplaatst 29 maart 2018 - 11:49

Bekijk berichtInavanthielen, op 29 maart 2018 - 11:48, zei:

Ik bestel ook via de Nederlandse, is voor mij ook voordeliger.
Dan ben ik toch niet zo gek hahaha.  Zou het dan aan de producten liggen die je besteld?  Sommigen zijn goedkoper via de Nederlands heb ik de indruk..

Bewerkt door tash, 29 maart 2018 - 11:52.

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#26 Geplaatst 29 maart 2018 - 12:40

wij wonen in Frankrijk, dus het is kiezen tussen de franse en de Duitse zooplus en de Duitse is ondanks de verzendkosten nog steeds goedkoper.

mira
mira
  • 791 berichten
  • 10 katten

#27 Geplaatst 29 maart 2018 - 14:47

Je bent niet alleen, heb al paar keer in winkelmandje vanalles gegooid, zelfs korting voor bestelling boven de 100 euro, sammelbestellung, wordt nt erkend en dan nog extra verzending dus voor mij komt zooplus. nl ook goedkoper uit.

Ephiny
Ephiny
  • 4.865 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 29 maart 2018 - 14:51

Bekijk berichtmira, op 29 maart 2018 - 14:47, zei:

Je bent niet alleen, heb al paar keer in winkelmandje vanalles gegooid, zelfs korting voor bestelling boven de 100 euro, sammelbestellung, wordt nt erkend en dan nog extra verzending dus voor mij komt zooplus. nl ook goedkoper uit.

Is het niet ‘sammelbesteller’?

Bekijk berichttash, op 29 maart 2018 - 11:49, zei:

Dan ben ik toch niet zo gek hahaha.  Zou het dan aan de producten liggen die je besteld?  Sommigen zijn goedkoper via de Nederlands heb ik de indruk..

Zal dan mss idd aan de producten liggen. Vind het soms ook jammer dat de Duitse qua producten voordeliger is voor mij. Als de Nederlandse dezelfde prijs hadden, en dan zonder de verzendkosten...
Those who don't believe in magic, will never find it

tash
tash
  • 4.067 berichten
  • 7 katten

#29 Geplaatst 29 maart 2018 - 21:40

oké, dan ben ik al niet de enige die op zooplus NL besteld :goofy:

mira
mira
  • 791 berichten
  • 10 katten

#30 Geplaatst 30 maart 2018 - 00:44

Bekijk berichtEphiny, op 29 maart 2018 - 14:51, zei:

Is het niet ‘sammelbesteller’?

Zal dan mss idd aan de producten liggen. Vind het soms ook jammer dat de Duitse qua producten voordeliger is voor mij. Als de Nederlandse dezelfde prijs hadden, en dan zonder de verzendkosten...

Ik heb het letterlijk vertaald: bulkbestelling maar heb eens nagekeken op het internet en moet inderdaad zijn sammelbesteller, ook ni echt logisch als je het mij vraagt...