Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus NL en DE & medpets - banners

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Ephiny
Ephiny
  • 4.872 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 30 maart 2018 - 07:16

Bekijk berichtmira, op 30 maart 2018 - 00:44, zei:

Ik heb het letterlijk vertaald: bulkbestelling maar heb eens nagekeken op het internet en moet inderdaad zijn sammelbesteller, ook ni echt logisch als je het mij vraagt...

T is idd niet logisch. Vergiste mij in t begin ook vaak.
Those who don't believe in magic, will never find it

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#32 Geplaatst 31 maart 2018 - 11:38

Bekijk berichtEvyke81, op 29 maart 2018 - 09:35, zei:

Het is gelukt!

De link met de Duitse zooplus is in orde.
Nu nog eens just kijken waar ik hem ga zetten.

Denk volledig onderaan de Duitse, volledig bovenaan de NL

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:  Yes, ik heb de bestelling nog niet afgerond, dus gewoon even opnieuw beginnen dan via de banner straks :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:   Hou je klaar voor mega bestelling!!!!!!!!!!!  Meer dan 200 euro dus dat moet toch iets opleveren, niet?

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

Poeslap
Poeslap
  • 1.785 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 31 maart 2018 - 12:48

Ik heb via de Duitse Zooplus daarstraks besteld, maar ik weet niet of het via de banner goed gelukt is. Als ik klikte op de banner kwam ik namelijk op een pagina met enkel de banner en leidde hij niet door naar Zooplus. Of is dat normaal?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#34 Geplaatst 31 maart 2018 - 13:04

Bekijk berichtPoeslap, op 31 maart 2018 - 12:48, zei:

Ik heb via de Duitse Zooplus daarstraks besteld, maar ik weet niet of het via de banner goed gelukt is. Als ik klikte op de banner kwam ik namelijk op een pagina met enkel de banner en leidde hij niet door naar Zooplus. Of is dat normaal?
Nee, dat klopt niet.
Merci van de melding, dat moet ik eens nazien.

Edit: aangepast

Bekijk berichtgillian-kat, op 31 maart 2018 - 11:38, zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:  Yes, ik heb de bestelling nog niet afgerond, dus gewoon even opnieuw beginnen dan via de banner straks :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:   Hou je klaar voor mega bestelling!!!!!!!!!!!  Meer dan 200 euro dus dat moet toch iets opleveren, niet?

Pootje
  Gillian

Ga je gang :d
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#35 Geplaatst 31 maart 2018 - 15:17

Geen idee hoeveel je krijgt via de banner, maar net bestelling gedaan bij de Duitse Zooplus voor ...  ongeveer 360 euro (ietsje meer).  Hopelijk helpt dit iets.

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#36 Geplaatst 01 april 2018 - 22:08

Bekijk berichtgillian-kat, op 31 maart 2018 - 15:17, zei:

Geen idee hoeveel je krijgt via de banner, maar net bestelling gedaan bij de Duitse Zooplus voor ...  ongeveer 360 euro (ietsje meer).  Hopelijk helpt dit iets.

Pootje
  Gillian

10,45 € :dancer:
Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#37 Geplaatst 02 april 2018 - 11:55

Bekijk berichtEvyke81, op 01 april 2018 - 22:08, zei:

10,45 € :dancer:

Wauw, super.

Pootje
  Gillian

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#38 Geplaatst 17 april 2018 - 12:27

Jammer genoeg kan ik dus niet meer op de Duitse site bestellen. Ik kreeg hier net een mail over.
Ze verzenden vanuit Duitsland niet meer naar Frankrijk of Nederland.
Ik ga dus vanaf nu  via de franse zooplus bestellen.
jammer maar helaas

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#39 Geplaatst 19 april 2018 - 21:47

Bekijk berichthilleke, op 17 april 2018 - 12:27, zei:

Jammer genoeg kan ik dus niet meer op de Duitse site bestellen. Ik kreeg hier net een mail over.
Ze verzenden vanuit Duitsland niet meer naar Frankrijk of Nederland.
Ik ga dus vanaf nu  via de franse zooplus bestellen.
jammer maar helaas

Nederlanders kunnen blijkbaar ook niet meer via de Duitse site bestellen, heeft te maken blijkbaar met problemen aangaande verzending......Zij zijn dus ook verplicht om via de nederlandse site te bestellen...Vraag me af of de lijn gaat doorgetrokken worden en of wij binnenkort gaan moeten bestellen op belgische site....
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#40 Geplaatst 20 april 2018 - 00:15

Bekijk berichttash, op 19 april 2018 - 21:47, zei:

Nederlanders kunnen blijkbaar ook niet meer via de Duitse site bestellen, heeft te maken blijkbaar met problemen aangaande verzending......Zij zijn dus ook verplicht om via de nederlandse site te bestellen...Vraag me af of de lijn gaat doorgetrokken worden en of wij binnenkort gaan moeten bestellen op belgische site....

Het grappige is, in t verleden heb ik eens besteld op de franse site, en een deel van de bestelling kwam dus uit Duitsland.alles kwam dus ook toe op verschillende dagen.
Dus benieuwd of dit ook nu nog zo gaat zijn.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#41 Geplaatst 20 april 2018 - 07:47

Bekijk berichttash, op 19 april 2018 - 21:47, zei:

Dat denk ik niet, de Belgische site is enkel in't Frans
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 20 april 2018 - 13:21

Bekijk berichtEvyke81, op 20 april 2018 - 07:47, zei:

Dat denk ik niet, de Belgische site is enkel in't Frans
ik denk dat dit weinig doorslaggevend gaat zijn in het nemen van hun beslissing.  Er waren ook massa's Nederlanders/Belgen die op de duitse site bestelden en desondanks het taalverschil er toch hun weg vonden....Volgens mij zal het binnenkort enkel nog mogelijk zijn om te bestellen via de site van het land waar men woont...
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Sabine2
Sabine2
  • 8.647 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 20 april 2018 - 19:20

Bekijk berichttash, op 20 april 2018 - 13:21, zei:

ik denk dat dit weinig doorslaggevend gaat zijn in het nemen van hun beslissing.  Er waren ook massa's Nederlanders/Belgen die op de duitse site bestelden en desondanks het taalverschil er toch hun weg vonden....Volgens mij zal het binnenkort enkel nog mogelijk zijn om te bestellen via de site van het land waar men woont...

Dan vrees ik dat ze klanten gaan verliezen...

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#44 Geplaatst 20 april 2018 - 21:42

Bekijk berichtSabine2, op 20 april 2018 - 19:20, zei:

Dan vrees ik dat ze klanten gaan verliezen...
ja klopt helemaal...

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#45 Geplaatst 20 april 2018 - 22:54

Als dat effectief zo wordt, dan zijn ze voor mij niet meer goedkoop.  :cry:   Er is een reden dat ik niet op de Belgische shop ...

Pootje
  Gillian