Spring naar inhoud

- - - - -

Pet Hair Magnet

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 07 maart 2009 - 17:58

Ik ben fan! :LOL:

Zonet gekocht, natuuuuuuurlijk al uitgeprobeerd en 't werkt.. >Veel sneller dan als ik de stofzuiger boven moet halen en het haalt ook meer haar weg... Vooral ook beter voor ons Vib dan de stofzuiger: van de stofzuiger spurt ze weg en nu vond ze het een spelletje...ze probeerde de petmagnet te pakken terwijl ik ermee bezig was :LOL:

Uiteindelijk heb ik hem laten besnuffelen en begon ze er in te bijten en kopjes te geven... 8)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 15 maart 2009 - 14:15

Vraag me nog steeds af hoe deze werkt. In de naam staat "magnet", maar met een gewone aftrekker met 1 rubbertje komt er helemaal niets van haar aan te plakken. Enkel heel handig om alles samen te vegen en het dan uiteindelijk te kunnen stofzuigen. Vroeg me af of de PHM dezelfde functie had dan of het haar er echt allemaal blijft aan kleven?

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 15 maart 2009 - 19:55

Het haar blijft niet aan de PHM zelf hangen... Ik ga twee keer over mijn zetel en alles is gewoon een groot bolletje wol geworden. Oppakken en hup in de vuilbak! Ik ben fan! Echt waar!!!

Op de krabpaal, fleecekes, zetel, kleren,... overal hol ik met de PHM rond! :) En Vibeke denkt dat het om te spelen is, dus ze hebben er hier ook nog wat aan ;)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 15 maart 2009 - 20:36

Je wil er zeker geen filmpje van posten? O:) :oops:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#20 Geplaatst 15 maart 2009 - 21:39

Niels + Evelyn zei:

Het haar blijft niet aan de PHM zelf hangen... Ik ga twee keer over mijn zetel en alles is gewoon een groot bolletje wol geworden. Oppakken en hup in de vuilbak! Ik ben fan! Echt waar!!!

Op de krabpaal, fleecekes, zetel, kleren,... overal hol ik met de PHM rond! :) En Vibeke denkt dat het om te spelen is, dus ze hebben er hier ook nog wat aan ;)

Klinkt wel heel interessant..want inderdaad, zoals hier eerder al gezegd, telkens die stofzuiger uithalen en dan de poezels die bang worden..en als het inderdaad even effectief is, lijkt het toch iets goed..

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 16 maart 2009 - 07:30

Daar zeg je zoiets over poezels die bang worden van de stofzuiger. Ik moet zeggen dat hier bij ons MoucheMouche doodsangsten uitstaat normaal gezien voor de stofzuiger. Die zit al onder de chauffage vanaf hij aanstaat (nog maar op't minste).
Nu... gisteren heb ik hen alledrie gedaan met de Furminator terug, Yumi heb ik ook erna even gestofzuigd, die is superbraaf blijven zitten (ze is er niet gek op, maar heeft er ook geen schrik van) en MoucheMouche die heeft mijn vriend vastgehouden in geval ze ging krabben :twisted: , maar heb haar toch kunnen stofzuigen voor de allereerste maal. Ze wou niet eens wegspringen, denk dat ze gezien heeft bij de andere twee dat het niets is om schrik van te hebben.
Het is fantastisch om je kat gewend te kunnen maken aan de stofzuiger, proberen zou ik zo zeggen, beetje bij beetje ;) . Merkte gisteren bij MM dat ze niet meer onder de chauffage vloog, maar rustig in haar mandje bleef toekijken vanop afstand, dat op zich was al een hele verbetering! :LOL: :) We zijn trots op onze lieve schat
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#22 Geplaatst 16 maart 2009 - 09:23

Ik denk dat ik me dit ook eens ga aanschaffen :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#23 Geplaatst 16 maart 2009 - 09:43

Er is vandaag bij mijn thuis een huishoudhulp begonnen (om het woord poetsvrouw niet te moeten gebruiken, klinkt zo minderwaardig). Ik heb haar de pet hair magnet laten zien. Ze moet de krabpalen er mee proper maken. Ze vond het geweldig. Nu gaat ze er ook 1 halen voor bij haar thuis.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 16 maart 2009 - 16:33

Waar kan je die goedkoop kopen?

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 17 maart 2009 - 14:47

Spanishke zei:

Je wil er zeker geen filmpje van posten? O:) :oops:

Daar zal ik volgende keer zeker mijn best voor doen: The Pet Hair Magnet featuring Vibeke :LOL:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 26 maart 2009 - 12:57

Niels + Evelyn zei:

Daar zal ik volgende keer zeker mijn best voor doen: The Pet Hair Magnet featuring Vibeke :LOL:

Filmpje? O:)

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 26 maart 2009 - 13:36

pet hair magnet kun je voor 14 euro kopen in de tom en co :)

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 26 maart 2009 - 13:39

Aldhissla zei:

pet hair magnet kun je voor 14 euro kopen in de tom en co :)

Serieus?? :goofy: In Zoomaart is het €20,99

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 26 maart 2009 - 13:40

euh? echt?
in de tom en co op de martelaarslaan daar naast die delhaize heb ik hem dinsdag zien staan voor 14 :)

ie hangt aan de kassa, waar ook de pluisjesrollers hangen enzo ;)

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#30 Geplaatst 26 maart 2009 - 13:42

Aldhissla zei:

euh? echt?
in de tom en co op de martelaarslaan daar naast die delhaize heb ik hem dinsdag zien staan voor 14 :)

ie hangt aan de kassa, waar ook de pluisjesrollers hangen enzo ;)

:goofy: :goofy: Dan ga ik die zeker halen, werk hier toch nie ver van ;)