Spring naar inhoud

- - - - -

In Kortrijk opent deze zomer het eerste kattencafé van de regio.

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#16 Geplaatst 16 januari 2019 - 15:32

Leuk :)

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

waltervds
waltervds
  • 10 berichten

#17 Geplaatst 16 januari 2019 - 18:36

Bekijk berichtEvyke81, op 15 januari 2019 - 13:14, zei:

Oei, heb jij andere dingen gehoord?
gehoord niet, maar ik heb wel de mails gelezen die ze naar de asielen in de buurt stuurden en had daar geen goed gevoel bij. Gewoon buikgevoel é

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#18 Geplaatst 18 januari 2019 - 15:27

Tja, ze hebben wel duidelijk katten dus misschien dat de gesprekken wel beter zijn gegaan.  Niet iedereen kan zich altijd even goed uitdrukken met het geschreven woord.  En een mail is natuurlijk ook altijd kort en in één richting terwijl je bij een gesprek toch veel meer kan zeggen en vragen.

Mocht er daar echt een probleem zijn, dan zouden dierenvrienden dat volgens mij al wel lang hebben gemeld.  Kan me niet indenken dat mensen die daar komen, wantoestanden niet zouden aankaarten.

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...