Spring naar inhoud

- - - - -
Aangeboden

Lieve kattin zoek een nieuwe warme thuis

Kattin huiskat zwart lief aanhankelijk antwerpen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
dversa
dversa
  • 2 berichten

#1 Geplaatst 09 maart 2018 - 18:52

Ik hoop via deze weg een gouden mandje te vinden voor haar.
Gezondheidsredenen nopen mij om voor mijn lieve poes een nieuw en warm huis te bezorgen.
Schanul is al 4 jaar mijn trouwe metgezel, 4 jaar geleden hebben wij elkaar gevonden in het KDMA asiel Antwerpen waar ze toen verbleef. Sindsdien zijn we onafscheidelijk.

Schanulleke woont in Antwerpen, heeft een zwarte en zacht pels, een Europeses korthaar en is ongeveer 10 jaar, geboren op 20/808/2009), gesteriliseerd, gevacineerd en gechipt (981100002744326) en heeft een paspoort met data van inentingen.

Ze is lief en erg aanhankelijk, krijgt maar al te graag aandacht, een echte lieverd. Liefst ligt ze in je armen bij het slapen gaan.
Schanulleke komt niet zo graag buiten, een echte huiskat dus. Ze is super zindelijk, Het liefste heeft ze voeding op basis van vis, nat of drooge voeding, ze is niet kieskeurig.
Ze kan met kinderen en vreemde mensen om, kan echter niet met andere katten overweg.

Hier zie je onze schanul in actie via youtube een youtube filmpje, https://youtu.be/WK9TQyzGvTo

.IMG_20180309_180505146.jpg

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_20160615_174205835_HDR (Medium).jpg
  • 20160730_082953 (Medium).jpg
  • IMG_20160615_165157813 (Medium).jpg

Bewerkt door dversa, 15 maart 2018 - 18:55.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 09 maart 2018 - 22:08

Jammer dat je haar moet plaatsen :(

Heb je in het adoptiecontract nagelezen of je de kat mag herplaatsen?

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#3 Geplaatst 09 maart 2018 - 23:02

Oh, ik hoop dat je een goede warme thuis voor de lieverd kan vinden.

Maar zoals reeds gemeld, lees je adoptiecontract eerst goed na want soms mag je inderdaad niet zelf een nieuwe thuis zoeken ...

Succes en sterkte want je zal ze toch gaan missen :hug:

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

dversa
dversa
  • 2 berichten

#4 Geplaatst 15 maart 2018 - 18:53

Bedankt voor jullie steun. Herplatsen mag, onder voorwaarden natuurlijk.

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#5 Geplaatst 16 maart 2018 - 15:10

Dan hoop ik dat je een goed thuis voor haar kan vinden waar ze nog vele gelukkige jaartjes mag hebben :heart:

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#6 Geplaatst 26 september 2018 - 20:21

Hoop dat er voor de lieverd een goed nieuw thuis is gevonden ondertussen.

Pootje
  Gillian

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Aangeboden, Kattin, huiskat, zwart, lief, aanhankelijk, antwerpen