Spring naar inhoud

- - - - -
Gezocht

adoptie gezin(nen) voor Oliver en Pablo

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
SophieVPS
SophieVPS
  • 3 berichten

#1 Geplaatst 23 maart 2018 - 11:09

Help!

Heb dringend adoptie gezin(nen) nodig voor mijn twee katers Oliver en Pablo. Ze mogen niet blijven van de huisbaas omwille van horecazaak zonder aparte ingang naar de privé. Oliver (de zwarte) kwam 12 jaar geleden in mijn leven als therapie poes na het overlijden van mijn zoontje. Ik zoek voor hem een gezin dat hem nog een mooie oude dag wilt bezorgen. Pablo is van 2010. Hij is een echte knuffelaar. Houdt van kinderen. Beiden zijn gecastreerd en gewoon van zowel binnen als buiten te mogen.
De katten liggen me zo nauw aan het hart dat mijn enig doel is een warm nieuwe thuis voor hun te vinden. Ik zelf ben al een jaar niet meer aanwezig in de horecazaak wegens relatiebreuk, en zit in een appartement waar ik de katten niet kan houden, er is geen buiten. Dit heb ik al geprobeerd en de katten waren dood ongelukkig, ik dus ook. Ze zijn momenteel terug in hun oude huis, de woonst aan de horecazaak. Ik haal alles uit de kast om te slagen in mijn missie.Help me alsjeblieft te slagen in mijn missie, en nieuw warm huis en een mooie oude dag

PS: Katten zullen gechipt vertrekken!

Omgeving Kortrijk/Gent

Sophie

Bijgevoegde thumbnails

• 3.jpg
  • 1.jpg
  • 2.jpg

Bewerkt door SophieVPS, 23 maart 2018 - 13:11.

Ida
Ida
  • 460 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 23 maart 2018 - 12:47

Zo jammer dat je ze niet kan houden. Maar je zal er vast en zeker wel een gouden mandje voor vinden. Misschien niet hier. Maar heb je ook al eens gedacht aan facebook? Er bestaan verschillende groepen voor dieren ter adoptie en dan bereik je vooral mensen die werkelijk op zoek zijn naar een leuk huisdiertje. (vb katten en honden ter adoptie)

SophieVPS
SophieVPS
  • 3 berichten

#3 Geplaatst 23 maart 2018 - 13:12

Bedankt Ida voor de tip! Ga ik zeker doen

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 23 maart 2018 - 13:58

Je zou ook eens kunnen uitzoeken of er een kattenopvang in de buurt is. Zij zouden eventueel kunnen bemiddelen, de katten op hun site of pagina in de kijker zetten (terwijl de katten in hun eigen omgeving blijven).

Succes iig!
Those who don't believe in magic, will never find it

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#5 Geplaatst 26 september 2018 - 20:18

Is er al een nieuwe thuis gevonden voor de lieverds?  Ik hoop het zo …

Pootje

Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gezocht