Spring naar inhoud

- - - - -

Beeztees - Cat cubes

Beoordeling

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#1 Geplaatst 04 april 2018 - 11:53

De meeste mensen die me kennen weten het.
En voor de mensen die me nog niet kennen: als het voor de katjes is, ben ik echt koopziek.
Als er iets nieuw uitkomt, zit ik met schitterende ogen achter mijne laptop te kwijlen tot ik het kan bestellen.Soms moet ik er een (paar) maand over nadenken maar negen kansen op de tien wordt het item daarna toch gekocht.
Wellicht ben ik geen alleenstaand geval op KS, vandaar dat ik denk dat we hier wat interessante beoordelings-topics kunnen plaatsen, want een aantal aankopen zijn een groot succes, een aantal andere al iets minder...

Vorig jaar heb ik de vier Beeztees Cat cubes gekocht.

beeztees_cat_cubes_88154_0500_medpets.jpg

De Dinner zette ik uiteraard apart met twee soorten voer maar geen water (eten en drinken dient altijd apart te staan en ook weg van andere bronnen). Deze wordt goed gebruikt, maar is wel enkel voor de kattenkamer, want mijn eigen apen krijgen eten uit grote voerpuzzels. Als de kittens dan eens morsend eten wanneer ze overgaan op brokjes, liggen die ook niet allemaal op de grond verspreid maar in de cube zelf.

De Sleep cube valt bijzonder goed in de smaak en is geschikt voor zowel volwassen katten als kittens. Enkel spijtig dat het overtrek niet van het kussen kan gehaald worden om te wassen, het gehele kussentje moet in de machine. De handigen onder ons kunnen natuurlijk altijd zelf een overtrekje maken hé :)
Tot nu toe beviel dit 100% voor zowel eigen katjes als opvangertjes. Het is eens raar als er geen katje inligt.

De Play cube bevalt een plateauke met mousse balletjes. Dit valt in de smaak bij speelse katjes die er de balletjes dan uithalen, maar in de cube zelf wordt er niet gespeeld. Dus heb ik daar het balletjes-plateau uitgehaald en er een krabkarton ingelegd. Vanaf dan werd deze wel regelmatig gebruikt, maar niet zoveel als de Sleep cube.

De Scratch cube wordt ook wel gebruikt, maar heeft zware concurrentie van alle andere veel leukere krabpalen die hier staan. Kittens gaan er wel eens aan krabben maar het leuke bijtjes-krabpaaltje met bewegende elementen is veel leuker. Voor het nakende kittenseizoen ga ik deze cube dan ook pimpen met wat hangende speeltjes.

Conclusie:
De sleep-cube zou ik zo weer kopen! Twee zelfs!
De Play cube zou ik niet meer kopen, die kon ik gelukkig wel een andere bestemming geven. De Diner is alleen maar goed zolang ik opvang en de scratch is wel leuk, maar andere palen met speeltjes eraan zijn in de ogen van de katjes veel aantrekkelijker.

Bewerkt door Sabine2, 04 april 2018 - 15:18.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#2 Geplaatst 04 april 2018 - 12:38

Die dingen zijn best prijzig, maar ooooh zoooooo leuk!!  Ik heb erover getwijfeld om ze te kopen, maar nog niet gedaan.    
Hmmm...... :oops:   Ik twijfel nu over die sleep cube en die speel cube....Zou onze Tuur erg blij mee zijn...... :lol:
Mss toch maar eens overwegen om in huis te nemen? :p :p

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

tash
tash
  • 7 katten

#3 Geplaatst 04 april 2018 - 13:29

Bekijk berichtInavanthielen, op 04 april 2018 - 12:38, zei:

Die dingen zijn best prijzig, maar ooooh zoooooo leuk!!  Ik heb erover getwijfeld om ze te kopen, maar nog niet gedaan.
Hmmm...... :oops:   Ik twijfel nu over die sleep cube en die speel cube....Zou onze Tuur erg blij mee zijn...... :lol:
Mss toch maar eens overwegen om in huis te nemen? :p :p

woehahahaha, dit is een HEEL ERG GEVAARLIJK topic! :x

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.052 berichten

#4 Geplaatst 04 april 2018 - 15:00

Ik vind het ook prijzig voor wat het maar is.  En als ik denk aan mijn eigen katten, dan zou hier alleen die slaapkubus misschien nog iets zijn, maar de rest?  Ik vrees ervoor.  En om dan alleen zo'n slaapkubus te zetten, dan ga ik liever voor andere en goedkopere alternatieven.  Het leuke van dit vind ik immers dat je verschillende zaken combineert maar dat valt dan weer weg als je enkel slaapkubussen neemt ...

(Tof wel om eens van andere ervaringen te horen over spulletjes :) )

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#5 Geplaatst 04 april 2018 - 15:17

Ja, goedkoop is het niet. Wat er wel goed aan is, is dat er in elke cube minstens twee openingen zijn langswaar ze weg kunnen. Als mijnen Chester in de Sleep cube ligt en mijne Winston komt de Ingang blokkeren en naar hem staren, kan hij langs de andere kant weg. En het is uit kunststof dus volledig afwasbaar en kan ook met de stoomreiniger gereinigd worden, wat voor het opvangen ook wel nodig is.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw

Syntara
Syntara
  • 2 katten

#6 Geplaatst 04 april 2018 - 18:08

Ik vind ze er heel leuk uitzien, maar ik heb gelukkig echt geen plaats meer :lachen: Misschien als er eens een krabpaal stuk is.

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#7 Geplaatst 04 april 2018 - 20:06

Bekijk berichtSyntara, op 04 april 2018 - 18:08, zei:

Ik vind ze er heel leuk uitzien, maar ik heb gelukkig echt geen plaats meer :lachen: Misschien als er eens een krabpaal stuk is.

Nu kan er ook echt niets meer bij :lachen:
Onlangs nog een berichtje gezien van bij Loukie's zelfgemaakte speeltjes met een keileuke Tipi, maar ik weet echt niet meer waar ik die moet zetten :NoWhy:

#8 Geplaatst 05 april 2018 - 10:47

Ik heb er ook al nr zitten kijken. Maar ik vind ze toch ook aan de dure kant. En Marlee zou er niks aan hebben, hij is behoorlijk groot en strekt zich bij het slapen graag helemaal uit. De andere drie mss wel natuurlijk.
Hoe dan ook staat het nu al zo vol met mandjes etc dat ik nu al dingen niet kan zetten. :x

Het idee van reviews vind ik wel leuk!
Those who don't believe in magic, will never find it

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.829 berichten
  • 13 katten

#9 Geplaatst 05 april 2018 - 13:04

Wij hebben er naar zitten kijken, en nog, elke keer als we er langs lopen hihi
maar vind het ook veel geld.
Leuk om te lezen hoe ze het bij jou vinden! Misschien toch maar eens kijken of we er niet eens wat van aan kunnen schaffen dan..........

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#10 Geplaatst 06 april 2018 - 08:09

Bekijk berichttash, op 04 april 2018 - 13:29, zei:

woehahahaha, dit is een HEEL ERG GEVAARLIJK topic! :x

Idd :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.052 berichten

#11 Geplaatst 06 april 2018 - 15:14

Bekijk berichtSabine2, op 04 april 2018 - 20:06, zei:

Onlangs nog een berichtje gezien van bij Loukie's zelfgemaakte speeltjes met een keileuke Tipi, maar ik weet echt niet meer waar ik die moet zetten :NoWhy:

Is dat ook een webshop of zo?

Pootje
  Gillian

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#12 Geplaatst 06 april 2018 - 16:19

die zit op Facebook en "catificeert" gewone spulletjes
Ze heeft ook een superleuk VW busje dat al in een aantal huis- en kattenkamers prijkt (oa de mijne...)

En soms verkoopt ze wat gewone kattenspulletjes die ze over heeft

https://www.facebook...55445614671059/

Bewerkt door Sabine2, 06 april 2018 - 16:20.

gillian-kat
gillian-kat
  • 1.052 berichten

#13 Geplaatst 07 april 2018 - 11:53

Bekijk berichtSabine2, op 06 april 2018 - 16:19, zei:

die zit op Facebook en "catificeert" gewone spulletjes
Ze heeft ook een superleuk VW busje dat al in een aantal huis- en kattenkamers prijkt (oa de mijne...)

En soms verkoopt ze wat gewone kattenspulletjes die ze over heeft

https://www.facebook...55445614671059/

Oei, ik heb geen Facebook.  Misschien maar goed dan als het zo'n gevaarlijke pagina is daar :)

Pootje
  Gillian

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#14 Geplaatst 13 april 2018 - 16:30

Bekijk berichtSabine2, op 04 april 2018 - 20:06, zei:

Nu kan er ook echt niets meer bij :lachen:

Heb je een link naar loukie?

Edit heb de link ondertussen gezien
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Beoordeling