Spring naar inhoud

- - - - -

Kent iemand deze cattery?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Cesca
Cesca
  • 2 berichten

#1 Geplaatst 05 april 2018 - 22:12

Hallo allemaal,

Aangezien wij op zoek zijn naar een Maine Coon kitten zijn we een beetje aan het rondkijken naar mogelijke cattery's. Nu kwamen we ofcoonsheaven tegen heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt :cat

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 06 april 2018 - 08:29

Kennen niet.

Maar ze houden zich aan de wet en testen op HCM en PKD.
Dus lijkt mij zeker geen slechte cattery :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

tash
tash
  • 7 katten

#3 Geplaatst 06 april 2018 - 09:21

ik ken ze niet maar ze lijken me op de site te zien wel ok.  Het is natuurlijk heel erg belangrijk dat er bij het persoonlijk contact ook wel een klik is tussen kopers-verkopers.  Stel vooral voldoende vragen en geef je ogen de kost als je op bezoek kan gaan
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#4 Geplaatst 06 april 2018 - 09:27

Ik ken deze ook niet, maar aan de website te zien zijn ze inderdaad goed bezig en ligt hun hart erin.
Op gebied  van gezondheid weten ze waar de zwakke punten liggen en er wordt op getest, ook qua voeding zijn ze blijkbaar op de hoogte.

Zoals Tash zegt, de klik moet er zijn. Als je er een afspraak krijgt, zal een goeie cattery zelf ook veel vragen stellen en uit zichzelf ook al enorm veel informatie geven ivm noden, voeding, gedrag,....

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Cesca
Cesca
  • 2 berichten

#5 Geplaatst 06 april 2018 - 22:08

Bedankt voor jullie reacties. Zal eens contact opnemen met hen.

tash
tash
  • 7 katten

#6 Geplaatst 06 april 2018 - 22:09

Bekijk berichtCesca, op 06 april 2018 - 22:08, zei:

Bedankt voor jullie reacties. Zal eens contact opnemen met hen.
veel succes!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com