Spring naar inhoud

- - - - -

Dumblebee, zusje van Seabert.

• Log in om te reageren
274 reacties op dit onderwerp
Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#1 Geplaatst 01 juni 2018 - 10:02

Ik ben dus Dumblebee, sommigen kennen mij al een beetje :) .
Ik heb een mooi, zacht lilac pelsje, ben geboren op 1 mei en vandaag dus exact 1 maandje oud :) . Ik was meteen de zwaarste van het nestje, de rapste en actiefste en... de luidste. Overal zeg ik mijn gedachtje over, is mamapoes er, is er er niet, wordt ik geaaid of niet, wordt ik gepakt, alles is voor mij een reden om mijn bel open te trekken :) … Ideale match met broertje Seabert volgens mijn toekomstige mensenmama want die kan ook gene minuut zijn klep houden naar het schijnt :) .

Verder, ben ik nogal een zotte doos, ik hou wel van een grapje ;) . Zo vond ik het leuk om lekker lang vaag te doen over mijn kleurtje :) … En die mensen maar kijken en mij bepotelen iedere dag... Ik geef toe, daar heb ik wel een beetje misbruik van gemaakt ;)  :) !
Ik heb mij ook de eerste 3 weken van mijn luie leventje voorgedaan als een katertje :lachen: , had je ze moeten zien schrikken toen ik zei; "Suprise, ik ben een meisje :lachen: :lachen: :slach: :slach: :slach: …" Ze zijn er nog niet goed van :ha .
Toen ik moest leren lopen, dacht ik; "Ik ga voor de mop eens doen alsof ik ga zwemmen ;)  :lachen: "
Maar :louche: … toen hebben ze mij snel enkelbandjes aangedaan :louche: :s . Dus nu let ik erop mijn kleine pootjes flink recht te zetten 8) . Af en toe, op een gladde ondergrond ga ik nog eens de mist in 8) . Maar het komt helemaal goed :) !
Dus, je ziet, ik ben nogal een fuifnummer, altijd pret met mij :) !

En dat moet ook...
Als ik groter ben, over een maandje of 2 mag ik bij grote broer Seabert gaan wonen en mag ik die een beetje gaan entertainen :) .
Mijn mama en papa zijn nl. een beetje bang dat hij zich verveelt :cry: dus ik ga hem een beetje :rub: :rub: , we gaan veel :eat en :kitty  en :catattackball :catplay en ik ga hem misschien een beetje :zweep: :zweep:  ;) en ook veel :lachen: :slach: natuurlijk.

Dit ben ik; toen ik een beetje kleiner was, nu, en als ik op wandel ben (let op mijn pootjes ;) ) en natuurlijk... Een foto van broertje grote broer Seabert :) .

Bijgevoegde thumbnails

• 4B796D03-4780-4028-9ADA-512E66FB60FC.jpeg
  • A01FC45B-4CCD-44A5-865E-D43BD81A50F8.jpeg
  • FF74B4B7-44DF-406B-9E96-0137FC6BCD11.jpeg
  • 2AA08DAC-ABE4-461C-86F0-D9D2275F94C6.png
  • 6A72E6AC-3EA7-42EA-A939-28FC7B29026A.png
  • 8DB89C36-7978-4EDA-9888-28963D6924A7.png
  • 691D3DBE-0B35-4AC6-9D07-1C459AEEA20B.png
  • B4601EAE-3CB7-4F1D-BCD7-26B705B2CA76.png
  • 3A8011BB-D934-40AF-B857-1FBBC1502EFD.jpeg

Bewerkt door Seabert, 01 juni 2018 - 10:07.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.953 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 01 juni 2018 - 11:18

Seabert gaat niet weten wat er gebeurd... hihi. Ga je dekentjes uitwisselen tegen de grote aankomst?
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#3 Geplaatst 01 juni 2018 - 12:51

Bekijk berichtBlackScorpion, op 01 juni 2018 - 11:18, zei:

Ga je dekentjes uitwisselen tegen de grote aankomst?

Ja, al slaapt Seabert voornamelijk op ons bed (s' nachts) op de zetel en in zijne boom. Dus een echt kussen- en mandjes fan is hij niet.
Maar ik ga zeker nog topic (s) daarover nog aanmaken want ik hoop dat het meteen goed gaat dus veel risico's ga ik niet nemen :d  en ik zit toch nog met een aantal vragen.
Over de geuren uitwissel o.a. (hoelang op voorhand, hoe vaak...), over de kattenbakken (hoeveel, waar, wanneer, welke,...), meteen in volledig huis laten (boven ook?) of niet (moeilijk, Seabert mag overal), eerste nacht ...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.503 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 01 juni 2018 - 13:00

Bekijk berichtBlackScorpion, op 01 juni 2018 - 11:18, zei:

Seabert gaat niet weten wat er gebeurd...
:lachen:

Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#5 Geplaatst 01 juni 2018 - 13:06

ik ben zoooo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren....
Hopelijk is ze al flink gegroeid tegen dan want nu is haar "hamster-factor" nog te hoog en wetend dat Seabert een immense schrik heeft van hamsters... :lachen: :lachen: .

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.953 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 01 juni 2018 - 13:09

:slach:
Ik zie het al voor me...
Bee verzet 1 pootje en POEF!
Seabert is in rook opgegaan...
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#7 Geplaatst 01 juni 2018 - 13:28

:lachen: :lachen:
:slach: :slach: :slach:
Laat ons hopen van niet...

Syntara
Syntara
  • 2 katten

#8 Geplaatst 01 juni 2018 - 14:59

Dumblebee is toch zo'n schatje :loveshower:

Hoe oud is Seabert eigenlijk? :)

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.653 berichten

#9 Geplaatst 01 juni 2018 - 15:50

OMG, wat een dottig bolletje!!!!!! :heart:   Ik hoop dat ze dikke vrienden gaan worden als hij oud genoeg is om de verhuis te maken :love2:

Pootje
  Gillian

PS: leuk gebruik van all emoticons hier.  Maakte het een leuk verhaal zo om te lezen :)

Bewerkt door gillian-kat, 01 juni 2018 - 15:51.

Elke kat is een wonder op zich ...

Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#10 Geplaatst 01 juni 2018 - 15:51

Bekijk berichtSyntara, op 01 juni 2018 - 14:59, zei:

Hoe oud is Seabert eigenlijk? :)

Seabert is geboren op 08/07/2011, dus hij wordt er 7.
Hij heeft altijd alleen gezeten en eigenlijk hebben we nooit de indruk gehad dat hij zich eenzaam of zo voelde.

( al krijgt hij voldoende mandjes, dekentjes, kussentjes,... waar hij niet in of op wil liggen. Zelfs de helft van zijn eten en snoepjes wil hij niet. Ik noem hem een "vies geval". Volgens mijn man was dat al de hele tijd dat hij die wou bewaren voor zijn zus, ook om ons duidelijk te maken dat meer dan genoeg heeft voor hem alleen ;) :) ..)

Maar goed, hij kende geen andere katten dus dan kan hij dat niet missen hé. Maar ongeveer sinds anderhalf jaar loopt Zorro hier rond (kat van de achterburen) en dat is dus zijn vriendje (denken wij). Ze zitten vaak naar elkaar te kijken, aldoor de vliegendeur, liggen tegen elkaar te slapen. Seabert toont Zorro zijn speelgoed. Zorro brengt al eens een muis of zo...
Als wij zeggen; " Seabert, Zorro is er" of " Uw vriendje zoekt u" vliegt hij meteen naar de achterdeur. De laatste tijd zit Seabert meer en meer zielig te wachten aan de deur, op zijn tapijtje tot Zorro er is.
Dus, sinds een tijdje denken we dat hij misschien baat zou hebben met gezelschap.

Seabert kan ook niet alleen spelen. Hij loopt wel achter een muis als je die door het huis gooit, maar eens hij bij die muis is, staat hij er dan naar te kijken en weet hij niet hoe verder. Vroeger kon hij zich nog enigszins bezighouden met een touwtje of zo maar nu vraagt (zaagt) hij veel achter een speelgoedgooier/bediener.

Het is een beetje het nu of nooit gevoel dat we hebben, Seabert is nu nog erg speels, maar hij is er ook al (bijna) 7 hé. Dus jaren moeten we ook niet meer wachten, hoe ouder hij is, hoe moeilijker denk ik.
Nu maar hopen dat het de juiste beslissing blijkt.
Ik ga zoooo blij zijn als die 2 dikke maatjes zouden worden, ik ga zo gelukkig worden van hun eerste gezamelijke kattenkwaad.
En ik verlang zo erg naar een foto van hen 2 samen (in vrede) :love: :love: .

Bewerkt door Seabert, 01 juni 2018 - 15:53.

#11 Geplaatst 01 juni 2018 - 15:52

Bekijk berichtSeabert, op 01 juni 2018 - 13:06, zei:

ik ben zoooo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren....
Hopelijk is ze al flink gegroeid tegen dan want nu is haar "hamster-factor" nog te hoog en wetend dat Seabert een immense schrik heeft van hamsters... :lachen: :lachen: .

Dumbletje is iig een ontzettend schattige pluizenbol!
(Dat schreef ik in eerste instantie dus als ‘ontschattige pluizenbok’ :louche: )
Those who don't believe in magic, will never find it

Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#12 Geplaatst 01 juni 2018 - 15:57

Bekijk berichtEphiny, op 01 juni 2018 - 15:52, zei:

Dumbletje is iig een ontzettend schattige pluizenbol!

Zo tof dat iedereen hier al zijn eigen troetelnaampje voor mijn meisje heeft :love4: :love4: .

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#13 Geplaatst 01 juni 2018 - 18:14

Zo schattig, seabert ook :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 5.559 berichten

#14 Geplaatst 02 juni 2018 - 19:57

Dumbledeetje vandaag

Bijgevoegde thumbnails

• E74E58FC-FA1D-461F-BB5C-1C509379E0C0.jpeg

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.953 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 02 juni 2018 - 20:07

Een bolletje wol  :heart:
Geplaatste afbeelding