Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenluik op app

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.287 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 15 juni 2018 - 22:10

Sinds een aantal weken heb ik een kattenluikje met Wi-Fi. Ik kan zien wanneer de katten erin en eruit gaan, of er vreemde katten naar binnen willen komen. Heel gek had ik 1X een melding snachts dat een ander dier mn huis verlaten had....best gek haha. Ook kan ik tijden instellen wanneer hij dicht of open gaat of op afstand met de app zeggen dat ze er niet meer uit mogen. Ik vind het ideaal en geinig. Ben ik op werk en komt er ineens een mauw geluid uit mijn telefoon, dan kan ook dus zien welke kat naar buiten of binnen gaat. Iemand anders die ook zo'n luikje heeft?
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#2 Geplaatst 17 juni 2018 - 18:18

Nooit van gehoord. Mijn kattenluik heeft chipherkenning en die gebruiken we heel zelden, als er opvangkittens op het terras spelen, want het nadeel is dat als er 2 katten ruzie maken (wat dagelijks wel eens voorvalt) en 1 wil weglopen door de kattendeur, dan moet die wachten op de klik. Gevolg is dat de kat tegen de kattendeur bonkt en een beetje in paniek geraakt. :catcurs

Bewerkt door Elma, 17 juni 2018 - 18:18.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.200 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 17 juni 2018 - 23:25

Amai dat lijkt wel interssant!!
Mag ik vragen van welk merk het is en wat dit kost en of het eenvoudig te monteren en te gebruiken is.
Lijkt me ook interssant  voor als je op verlof gaat :)) dan heb je toch nog een beetje controle thuis.

Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 juni 2018 - 14:36

Ja, ik ben ook nieuwsgierig!
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

chanatas
chanatas
  • 5.287 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 20 juni 2018 - 11:24

Het merk is sureflap. Het zit verbonden met een hub die je aansluit op je router en in het luikje zelf zit wifi. Ik was 190 euro kwijt, dus wel prijzig. Is heel makkelijk te installeren allemaal. De app heeft soms wat kuren, maar over het algemeen doet hij het prima. Ben er zeer tevreden over. Nu weet ik of ze snachts ook binnen zijn geweest of niet. Toch wel fijn.

Bijgevoegde thumbnails

• Screenshot_20180620-111917.jpg
  • Screenshot_20180620-111937.jpg
  • Screenshot_20180620-111917.jpg

Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#6 Geplaatst 21 juni 2018 - 08:37

Dit is gewoon zooooooooo cool!!!  :cheer: :cheer:

Found it :eDance: :eDance: :eDance:

https://www.petfoodd...BCABEgKdNvD_BwE

Bewerkt door Inavanthielen, 21 juni 2018 - 08:38.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.200 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 22 juni 2018 - 23:23

Ja echt super!,,
Geplaatste afbeelding