Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Kittenpakket ideen gezocht.

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 6 katten

#1 Geplaatst 20 juni 2018 - 23:19

Hoi iedereen.

Binnen enkele weekjes vliegen onze kleine spookjes (nu 10weekjes) al uit.
De tijd is voorbij gevlogen.

30429559_428121140981183_567986852_n.jpg

Het gebeurd niet vaak, maar ik ben dit keer zo goed als inspiratieloos voor de kittenpakketten :/

Ik zoek leuke originele speeltjes dus niet de meest gangbare zooplus speeltjes.
Het zijn kopers die een 2de of 3de en zelf 4de kitten komen halen of vrienden van hun hebben al kittens hier gehaald dus dan raak je een beetje inspiratieloos.
ik wil niet altijd hetzelfde doen namelijk.

Kattenveertjes, een leuke hengel, kitty boinks zitten er sowieso al in net als elk een afgeprinte 'canvasfoto' van de professionele fotoshoot die binnenkort volgt.
En uiteraard ook een mapje met hun stamboom, kopie van de testen van de ouders en contract met gezondheidsgarantie.

Wat zouden jullie graag in een pakket hebben bij aanschaf.

Laat de ideetjes maar komen, geen idee is ons te gek ;)

Bekijk berichtMel, op 20 juni 2018 - 23:19, zei:

Hoi iedereen.

Binnen enkele weekjes vliegen onze kleine spookjes (nu 10weekjes) al uit.
De tijd is voorbij gevlogen.

Bijlage 30429559_428121140981183_567986852_n.jpg

Het gebeurd niet vaak, maar ik ben dit keer zo goed als inspiratieloos voor de kittenpakketten :/

Ik zoek leuke originele speeltjes dus niet de meest gangbare zooplus speeltjes.
Het zijn kopers die een 2de of 3de en zelf 4de kitten komen halen of vrienden van hun hebben al kittens hier gehaald dus dan raak je een beetje inspiratieloos.
ik wil niet altijd hetzelfde doen namelijk.

Kattenveertjes, een leuke hengel, kitty boinks zitten er sowieso al in net als elk een afgeprinte 'canvasfoto' van de professionele fotoshoot die binnenkort volgt.
En uiteraard ook een mapje met hun stamboom, kopie van de testen van de ouders en contract met gezondheidsgarantie.

Oja er blijven overigens 2 lieverds (de bruine poes lexa en kater Linc) bij ons hangen dus ga je nog wel zien verschijnen ;)
MelsBengals

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#2 Geplaatst 21 juni 2018 - 08:31

Suikerboontjes??  Of zoiets in die aard? Zo een klein zakje bij het pakket steken?

Ik had bij onze Nio een 'poezenborrel' georganiseerd en nadien de mensen voorzien van suikerboontjes.
Iedereen vond dat geweldig.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_0796.JPG

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
                                  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Machteld.
Machteld.
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 21 juni 2018 - 09:23

Er is hier denk ik ergens een oud topic over kittenpakketten.
Als ze die nog niet eerder gekregen hebben, een leuke tunnel misschien? Of een Kong Wobbler als de kittens daar al sterk genoeg voor zijn.
Of deze: https://www.ikea.com...g-art-30327997/

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 juni 2018 - 10:36

http://www.kattensit...et#entry1686311

Dit is die topic dacht ik?

Bewerkt door Inavanthielen, 21 juni 2018 - 10:36.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 3.264 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 21 juni 2018 - 10:55

Standaard hier springveertjes, laserlampje en knisperballetjes,naast wat los spul.

Ik geef de kittenkopers die em nog niet hebben, altijd een Tabby-tijger Hengel.
Degenen die hem wel hebben, een waardebon om bij tabby Tijger te besteden.

Die hengel valt altijd goed in de smaak vanwege zijn duurzaamheid én dat de katten er echt gek op zijn

Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#6 Geplaatst 21 juni 2018 - 10:57

Hier zijn de opvangertjes zot van de Gigwi speeltjes. De Melody Chaser krekel vliegt hier nogal eens de lucht in. Ook kwalitatief heel goed.

Voor de kittens kocht ik de Gigwi Melody tube en ze zitten daar dikwijls mee te rollen en met hun pootjes in om "beest" te pakken (deze is ook met krekelgeluid)

Beiden verkrijgbaar bij Amazon.de (de Melody tube kocht ik bij Tom & Co)

Bewerkt door Sabine2, 21 juni 2018 - 10:59.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 6 katten

#7 Geplaatst 21 juni 2018 - 14:54

Bekijk berichtTripkippiej, op 21 juni 2018 - 10:55, zei:

Standaard hier springveertjes, laserlampje en knisperballetjes,naast wat los spul.

Die hengel valt altijd goed in de smaak vanwege zijn duurzaamheid én dat de katten er echt gek op zijn

Die is inderdaad een slimme ik geef meestal de crinckle dancer ofzoiets van zooplus.
Onze bengalen breken het nogal snel af namelijk.
Maar misschien wel een idee al heeft mijn hengel hier niet lang geleefd xD

Bekijk berichtMachteld., op 21 juni 2018 - 09:23, zei:

Er is hier denk ik ergens een oud topic over kittenpakketten.
Als ze die nog niet eerder gekregen hebben, een leuke tunnel misschien? Of een Kong Wobbler als de kittens daar al sterk genoeg voor zijn.
Of deze: https://www.ikea.com...g-art-30327997/

Ik heb in de oude topics niets gevonden waarvan ik dacht dat is het ;)
Leuk je link maar helemaal niet bengaal proof ;) Ik geef het een dag of 2 voor het helemaal kapot is ;)
catnip krijgen ze al een yeoww catnip speeltje en een petstages boomerang erbij.
Van Kong ben ik niet zo een fan toch bedankt ;)

Bekijk berichtInavanthielen, op 21 juni 2018 - 08:31, zei:

Suikerboontjes??  Of zoiets in die aard? Zo een klein zakje bij het pakket steken?

Ik had bij onze Nio een 'poezenborrel' georganiseerd en nadien de mensen voorzien van suikerboontjes.

leuk idee! Maar veel van onze kittenkopers zijn erg bezig met gezondheid en eten zelf geen koekje bij bezoek anderen hebben allergieen dus zoiets is niet erg handig ;)
Maar mss vat er wel iets mee te doen even aanpassing zonder wat eetbaars ;)

Bekijk berichtTripkippiej, op 21 juni 2018 - 10:55, zei:

Oja knisperballen en knispermuisjes, laserlampje, nagelschaar , kattenveertjes en kitty boinks zitten er altijd standaard al in ;)

Bekijk berichtSabine2, op 21 juni 2018 - 10:57, zei:

Hier zijn de opvangertjes zot van de Gigwi speeltjes. De Melody Chaser krekel vliegt hier nogal eens de lucht in. Ook kwalitatief heel goed.

Voor de kittens kocht ik de Gigwi Melody tube en ze zitten daar dikwijls mee te rollen en met hun pootjes in om "beest" te pakken (deze is ook met krekelgeluid)

Beiden verkrijgbaar bij Amazon.de (de Melody tube kocht ik bij Tom & Co)

Die vielen hier niet echt in trek toch bedankt ;)
MelsBengals

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#8 Geplaatst 21 juni 2018 - 15:08

Bekijk berichtMel, op 21 juni 2018 - 14:54, zei:

leuk idee! Maar veel van onze kittenkopers zijn erg bezig met gezondheid en eten zelf geen koekje bij bezoek anderen hebben allergieen dus zoiets is niet erg handig ;)
Maar mss vat er wel iets mee te doen even aanpassing zonder wat eetbaars ;)

Kittenbrokjes ipv Suikerboontjes? :d

Bewerkt door Inavanthielen, 21 juni 2018 - 15:08.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 3.264 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 21 juni 2018 - 15:29

Ow en een flesje Valeriaan tinctuur van bij de kruidvat ipv dure catnip spray ;)

Mijn zus gaf bv in haar kittenpakket standaard een Drinkfontein mee aan de mensen die die nog niet hadden

Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 6 katten

#10 Geplaatst 21 juni 2018 - 17:44

Bekijk berichtInavanthielen, op 21 juni 2018 - 15:08, zei:

Kittenbrokjes ipv Suikerboontjes? :d

Onze katten/kittens eten kvv ;)

Bekijk berichtTripkippiej, op 21 juni 2018 - 15:29, zei:

Ow en een flesje Valeriaan tinctuur van bij de kruidvat ipv dure catnip spray ;)

Mijn zus gaf bv in haar kittenpakket standaard een Drinkfontein mee aan de mensen die die nog niet hadden

Fontein hebben ze al of al gekregen bij een vorig kitten ;)
transportbakken krijgen ze of ook al gekregen.

Catnip spray al gekregen in vorige paketten en valeriaan gaat hier absoluut niet goed dus dat is geen optie ;)
MelsBengals

Seabert
Seabert
  • 5.519 berichten

#11 Geplaatst 21 juni 2018 - 19:18

Bekijk berichtInavanthielen, op 21 juni 2018 - 08:31, zei:

Och, dat vind ik wel mooi :) !
Ik let ook op mijn gewicht maar dat eet ik niet op. Ook degeen niet van baby's, ik eet dat nooit op, ik kom daar niet aan en laat dat onaangeroerd (vind ik niet lekker ook ;) ).

Ik weet van Dumblebee dat er een geboortekaartje zal zijn, super vind ik dat :) . Ik heb tussen de lijnen kunnen lezen dat er ook aan Seabert wordt gedacht, vind ik ook top!
En voor de rest hou ik er vooral van dat het persoonlijk is, van de fokker aan specifiek jouw katje + gezin (zie, ook gedacht aan de al aanwezige katten) vind ik belangrijker dan méér en véél en niet dat alle kittenpakketten van hetzelfde nest identiek zijn aan elkaar.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#12 Geplaatst 21 juni 2018 - 21:16

Wij hadden vorig jaar een opvangnestje dat langer gebleven is omdat ze schimmel hadden en dus 6 weken in quarantaine moesten in onze opvangkamer. Die hebben vooral met die Hangtoren van Ikea gespeeld. Dat is die toren waar Machteld over spreekt. https://www.ikea.com...g-art-30327997/
Ze kropen er tot boven toe in en speelden er bijna de hele dag in. En ze kosten bijna niks.

gem alle vijf toren.jpg

Ze speelden ook veel met pingpong balletjes met of zonder pels en het liefst van alles speelden ze met die spring pingpong balletjes. Waar die te koop zijn weet ik niet. Ik heb er zo eentje, al heel lang.

Bewerkt door Elma, 21 juni 2018 - 21:25.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#13 Geplaatst 22 juni 2018 - 21:15

Een speeltunnel vinden ze hier ook allemaal het einde, zelfs Sienna speelt er nog geregeld in. Wij hebben deze:
http://www.zooplus.n...entunnel/169470
Geplaatste afbeelding

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

Ida
Ida
  • 243 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 29 juni 2018 - 09:38

Bekijk berichtMel, op 20 juni 2018 - 23:19, zei:

Die suikerboontjes of iets dergelijks lijkt mij ook wel een goed idee waarbij de verpakking interessanter en leuker kan zijn dan de suikerboontjes. De naam, het geboortegewicht, foto, ... en een pootafdruk erin verwerken.
Ik denk dat voor jou publiek de emotionele waarde belangrijker is vermits ze blijkbaar al veel hebben.

Ida
Ida
  • 243 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 29 juni 2018 - 09:44

Of ze die suikerbonen nu wel of niet eten, is niet van belang.
Als ze het zonde vinden om ze slecht te laten worden .... kunnen ze er altijd nog mee trakteren.
Er zijn genoeg mensen/ kinderen die zich graag zullen willen opofferen.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens