Spring naar inhoud

- - - - -

waar gaan we naar toe?

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
seawolf
seawolf
  • 107 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 augustus 2018 - 09:50

/https://www.hln.be/w...terft~aa73058d/

:knuppel: :evil: :evil:  de laatste tijd lees je maar zo'n dingen. wat hebben die huisdieren eigenlijk misdaan? gelukkig blijft onze Maxim binnen of gaat hij buiten onder begeleiding. Mag er niet aan denken dat er iemand onze kleine vriend of die van in de gebuurten iets zou aandoen. de dader zou van mij als straf een gans blikje zwanworstjes met nagels mogen opeten.

juleken
juleken
  • 7.747 berichten

#2 Geplaatst 19 augustus 2018 - 13:07

Ik heb het ook gelezen. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Ik denk dat ik voor mezelf niet insta moest dit met een van onze katten zou gebeuren  :censored:
Moet allemaal véél strenger gestraft worden!!!

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#3 Geplaatst 19 augustus 2018 - 15:28

Van mij mogen ze met dierenbeulen net hetzelfde terug doen.  Eens zien of ze het dan nog zo leuk vinden :evil:   Echt walgelijk zulke mensen!  Net zoals die paardenbeul die weer bezig is.  Om te kotsen van! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 1 katten

#4 Geplaatst 19 augustus 2018 - 17:08

-zucht- ik heb het een tijd geleden al gezegd, volgens mij ontploft de wereld binnenkort. Het lijkt of je elke dag wel iets van dierenmishandeling leest. Dat ze hun eigen iets aandoen, maar geen weerlozen (zowel dieren als mensen). Er is tegenwoordig zo weinig respect nog, zowel voor anderen, dieren en dingen. Verschrikkelijk gewoon. Ik schaam me vaak dat ik een mens ben.
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#5 Geplaatst 19 augustus 2018 - 19:00

Ik heb het ook al gezegd, de mensen zijn egoïstisch bezig. Lol maken ten koste van zwakkeren. Ze zien iemand iets doen en krijgen het idee "dat moet ik ook eens proberen". Eigenlijk zouden ze zulke dingen niet mogen publiceren. Wat heeft het voor zin, die publicatie? Het maakt ons alleen maar ziek en brengt die stommeriken op ideeën. :catcurs
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/

juleken
juleken
  • 7.747 berichten

#6 Geplaatst 20 augustus 2018 - 01:03

Bekijk berichtBlackScorpion, op 19 augustus 2018 - 17:08, zei:

-zucht- ik heb het een tijd geleden al gezegd, volgens mij ontploft de wereld binnenkort. Het lijkt of je elke dag wel iets van dierenmishandeling leest. Dat ze hun eigen iets aandoen, maar geen weerlozen (zowel dieren als mensen). Er is tegenwoordig zo weinig respect nog, zowel voor anderen, dieren en dingen. Verschrikkelijk gewoon. Ik schaam me vaak dat ik een mens ben.

X2  :(

Bekijk berichtElma, op 19 augustus 2018 - 19:00, zei:

Ik heb het ook al gezegd, de mensen zijn egoïstisch bezig. Lol maken ten koste van zwakkeren. Ze zien iemand iets doen en krijgen het idee "dat moet ik ook eens proberen". Eigenlijk zouden ze zulke dingen niet mogen publiceren. Wat heeft het voor zin, die publicatie? Het maakt ons alleen maar ziek en brengt die stommeriken op ideeën. :catcurs

Inderdaad... ik lees enkel nog de titels van zulke artikels. Ik kan het echt niet meer aan om de details te lezen  :(
Zieke wereld.

DORIS
DORIS
  • 7.951 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 20 augustus 2018 - 08:41

Ziekelijk.Zo'n toestanden bestonden ook vroeger.
Met internet en FB is nu iedereen op de hoogte.
Dat is natuurlijk een pluspunt,zo kan er meer aan gedaan worden.Geschifte mensen hebben altijd bestaan.
Niemand reageerde toen want het was maar een "dier".Gelukkig is dat veranderd.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

tash
tash
  • 4.067 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 20 augustus 2018 - 19:01

de eerste politieke partij die ervoor zorgt dat er serieuse sancties komen op dierenmishandeling, heeft mijn stem bij de verkiezingen!!  Pas dan gaat er volgens mij iets kunnen veranderen
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

juleken
juleken
  • 7.747 berichten

#9 Geplaatst 21 augustus 2018 - 10:36

Bekijk berichttash, op 20 augustus 2018 - 19:01, zei:

de eerste politieke partij die ervoor zorgt dat er serieuse sancties komen op dierenmishandeling, heeft mijn stem bij de verkiezingen!!  Pas dan gaat er volgens mij iets kunnen veranderen

X2!

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#10 Geplaatst 21 augustus 2018 - 15:20

Bekijk berichttash, op 20 augustus 2018 - 19:01, zei:

Goed idee!!!!! :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel: :knuppel:

Pootje
  Gillian

Bekijk berichtElma, op 19 augustus 2018 - 19:00, zei:

Eigenlijk zouden ze zulke dingen niet mogen publiceren. Wat heeft het voor zin, die publicatie? Het maakt ons alleen maar ziek en brengt die stommeriken op ideeën. :catcurs

Zo zijn mensen wel gewaarschuwd en je weet nooit dat iemand een gouden tip kan geven om de kl :knuppel: :knuppel: tz :knuppel: k(ken) te vinden.  Iets gezien misschien zonder te beseffen wat juist totdat men dan dit leest en denkt: "wacht eens even.  Die daar gisteren heb ik met dit of dat gezien."

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

Kaprice
Kaprice
  • 4.864 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 25 augustus 2018 - 16:45

28379351_1735279309865261_2098384426336063543_n.jpg

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#12 Geplaatst 26 augustus 2018 - 15:33

Bekijk berichtKaprice, op 25 augustus 2018 - 16:45, zei:

Waar heb je dat gevonden?

Pootje
  Gillian