Spring naar inhoud

- - - - -

per kat een kattenbak??

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 22 februari 2010 - 21:08

Ik heb 3 jumbo kattenbakken (2 beneden, 1 boven) voor 5 poezels en dat gaat prima ;)  Ik schep ook iedere dag.

Geplaatste afbeelding

Vennen
Vennen
  • 2.411 berichten
  • 8 katten

#47 Geplaatst 02 maart 2010 - 23:35

Ik had es een mailtje gestuurd naar iemand die gratis kattenadvies geeft online (volgt een kattengedragstudie of zoiets) ivm het sproeien van Kai (tegen deuren die we niet willen openen voor hem) en Millie (waarschijnlijk stressgedrag). Zijn antwoord was simpel; ik had te weinig kattenbakken. Tja, hier was ik dus niets mee, want ik heb al extra kattenbakken gehad om het sproeien tegen te gaan en het enige wat dat me gaf was én sproeiplekken én extra kattenbakken om uit te kuisen.

Isabel
Isabel
  • 1.108 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 10 maart 2010 - 21:56

Wij hebben 2 grote kattebakken voor 4 bengels. En da lukt ook perfect. De ene gebruiken ze voor de kak en de andere voor de plas. Wel elke dag goed de kakjes eruit.
Geplaatste afbeelding

angie555
angie555
  • 1.421 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 10 maart 2010 - 22:02

Met onze 6 katten hebben we 7 kattenbakken 3 in de bijkeuken 2 in de kattenren en 2 boven maar de 3 in de bijkeuken worden het aller meeste gebruikt, terwijl overal de bakken en het grit hetzelfde zijn.

wea
wea
  • 5.897 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 10 maart 2010 - 23:20

cleis666 zei:

Ik had es een mailtje gestuurd naar iemand die gratis kattenadvies geeft online (volgt een kattengedragstudie of zoiets) ivm het sproeien van Kai (tegen deuren die we niet willen openen voor hem) en Millie (waarschijnlijk stressgedrag). Zijn antwoord was simpel; ik had te weinig kattenbakken. Tja, hier was ik dus niets mee, want ik heb al extra kattenbakken gehad om het sproeien tegen te gaan en het enige wat dat me gaf was én sproeiplekken én extra kattenbakken om uit te kuisen.

tja, de ene gedragstherapeut is de andere niet. 't is geen beschermd beroep dus als jij morgen zo'n plakaatje naast je deur wil kan dit. daarmee dat je altijd best eerst referenties inwint

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 11 maart 2010 - 00:18

1 Jumbo bak voor 2 poezels en 2x per dag scheppen. Lukt heel goed :)

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 11 maart 2010 - 09:40

ik heb er twee maar het maakt hen niets uit, ze gaan rustig bij elkaar op de wc. en als de ene bezet is wordt er niet naar de andere gelopen maar voor de deur gewacht :d

Tinne
Tinne
  • 9.442 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 02 april 2010 - 13:53

Ik heb 1 kattenbak voor 2 katten. Binnenkort ga ik wel een 2e bak zetten. Dan staat er boven 1 en beneden 1. O ja en voor de kittens moeten er ook enkele neergezet worden.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 21 april 2010 - 10:36

ik heb 1 kattenbak staan voor 2 katen, maar maak hem wel elke dag schoon :p

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 21 april 2010 - 14:25

Hier 4 katten en 4 kattenbakken. En alle 4 worden gebruikt. :)
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Sky
Sky
  • 117 berichten
  • 1 katten

#56 Geplaatst 21 april 2010 - 16:45

Ik heb 1 kat en hij heeft er twee :) Hij gebruikt ze alletwee, de ene voor z'n plasje en de andere voor z'n grotere boodschap 8)

Sky
Sky
  • 117 berichten
  • 1 katten

#57 Geplaatst 21 april 2010 - 16:49

Vennen zei:

Ik heb nu een product gekocht, ale een paar eigelijk en ik gebruik ze nu allemaal! tegen het sproeien op meubels enz heb ik BSI exit home spray, en voor de onaangename geur in de kattenbak te verwijderen gebruik ik cat a sept (zorgt ervoor dat de geur niet in de kattenbak trekt) ik ververs wel elke dag de bak en doe er ook nog geurpoeder in. maar het helpt wel heel goed, en het product voor het sproeien daar ben ik echt heel tevreden van! ik was ten einde raad, zo stonk het hier! en aikoo kan pas volgende week gecastreerd worden, en sinds ik dit product gebruik heb ik geen last meer! :)

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 21 april 2010 - 17:30

Ik heb er 2 voor 2 katten
Musti gebruikt hem eigenlijk niet en zeppe gebruikt hem soms

Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#59 Geplaatst 02 juni 2010 - 18:56

ik heb voor twee katten een jumbo overdekt in de gang en het zelfde soort maar normaal formaat in hun kamer staan