Spring naar inhoud

- - - - -

Gratis kittens site!

kitten gratis kat poes site internet

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#1 Geplaatst 26 september 2018 - 20:50

Tja, als zulke sites bestaan, dan zullen gratis en niet in orde kittens ook wel zeker blijven doorgaan:

https://gratiskittens.com/zoekertjes/

Pootje
  Gillian :evil:

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

Elma
Elma
  • 3 katten

#2 Geplaatst 26 september 2018 - 22:35

Tja, die zullen altijd blijven bestaan.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 26 september 2018 - 23:57

Ik snap niet dat zulke sites kunnen blijven bestaan als er geen kittens gratis mogen weggeven worden :catscratchhead
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om die websites van het net te halen als het niet legaal is.
Hoe is het mogelijk dat daar niets aan gedaan wordt :louche:

Sabine2
Sabine2
  • 8.647 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 27 september 2018 - 00:13

Die wordt vanuit het buitenland beheerd, daarom kan Dierenwelzijn in België er niets tegen beginnen. Ferm frustrerend.
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.975 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 27 september 2018 - 01:36

Vandaar...
Eigenlijk zou elke plaatser van een advertentie daar op z'n minst een verwittiging mogen krijgen.

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#6 Geplaatst 27 september 2018 - 11:32

Ah, had nog niet gezien dat die vanuit het buitenland werd gerund …  MAAR TOCH ... er staan toch genoeg mensen van in België op dus dan zouden ze eigenlijk de site moten opvolgen en al die dat daar advertenties opzetten, moeten aanspreken en eventueel beboeten als ze niet aan de verplichtingen willen voldoen.

Heb het in ieder geval overgemaakt aan mijn contactpersoon in Oost-Vlaanderen.  Misschien als ze het eens goed willen bestuderen dat ze toch iets willen en kunnen doen.

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Elma
Elma
  • 3 katten

#7 Geplaatst 27 september 2018 - 21:32

Bekijk berichtSabine2, op 27 september 2018 - 00:13, zei:

Die wordt vanuit het buitenland beheerd, daarom kan Dierenwelzijn in België er niets tegen beginnen. Ferm frustrerend.
Maar wel door deze link, die dan naar die gratiskittens.com doorgaat.: http://gratiskittens...ndex.php?page=4
Gratis www.kittens.be heeft een tijdje wel advertenties aangenomen waar de "verkopers" dan toch serieus hoge bedragen vroegen voor hun katten.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#8 Geplaatst 28 september 2018 - 11:54

Heb gewoon de site doorgestuurd.  Op de eerste pagina stonden toen op dat moment al enkele nestjes gratis en niet in orde gebracht geworden kittens aangeboden.

Pootje
  Gillian

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#9 Geplaatst 29 september 2018 - 11:45

Heb gisteren bericht terug gehad.  Dierenwelzijn van Oost-Vlaanderen gaat het toch bekijken en zien of ze toch niets kunnen ondernemen :)

Pootje
  Gillian

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#10 Geplaatst 01 oktober 2018 - 18:28

Bekijk berichtgillian-kat, op 29 september 2018 - 11:45, zei:

Heb gisteren bericht terug gehad.  Dierenwelzijn van Oost-Vlaanderen gaat het toch bekijken en zien of ze toch niets kunnen ondernemen :)

Pootje
  Gillian

Dat is goed nieuws  :duim:
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: kitten, gratis, kat, poes, site, internet