Spring naar inhoud

- - - - -

Mama-Jane.....

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#1 Geplaatst 05 oktober 2018 - 21:59

Vanochtend heeft de da het voor ons bevestigd. Op de echo waren twee prachtige kloppende hartjes te zien :) Ze kon niet alles goed zien, Jane vond het niet nodig om mee te werken .....
Maar op basis van wat ze voelde verwacht de da dat er nog wel eens eentje verstopt kan zitten. Twee dus in ieder geval, misschien drie.

Ik vind het heel erg spannend! Ons laatste nestje is alweer een tijdje terug. Maar als het een beetje meezit verwachten we rond 9 november kleine bolletjes :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.764 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 06 oktober 2018 - 08:09

Proficiat! En dan nu de kraamafdeling terug in orde maken en aftellen!
Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.154 berichten

#3 Geplaatst 06 oktober 2018 - 11:56

Leuk voor je. :)

Pootje
  Gillian

Elke kat is een wonder op zich ...

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 oktober 2018 - 12:57

Ow inderdaad lang geleden!
Super!!!

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#5 Geplaatst 07 oktober 2018 - 21:30

jaaaa!
ik moet echt alles weer op orde brengen. Na volgende week ben ik een weekje vrij, dus dan wil ik alles controleren en klaarzetten. Helaas moet ik zelf in de periode dat Jane moet bevallen werken (best balen!) Maar Marc kan dan thuiswerken dus hij is dan bij haar. En ik ben na het werk natuurlijk gewoon hier.
Best spannend hoor, om alles uit handen te geven. Niet makkelijk voor mij
Ook al is het Marc :Ooops:

Bekijk berichtEvyke81, op 06 oktober 2018 - 12:57, zei:

Ow inderdaad lang geleden!
Super!!!

ja, ruim 2,5 jaar geleden is Ootje geboren. Daarna een nestje dat helemaal mis is gegaan :( En daarna geen nest meer gehad. Dus de eerste in lange tijd weer.
Duimen en hopen dat het nu allemaal wel goed gaat!

Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#6 Geplaatst 07 oktober 2018 - 21:38

Tof. :eDance: Maar kan Jane niet alleen bevallen? Misty is hier destijds ook alleen bevallen, terwijl wij aan het werk waren. We waren nog net op tijd om Juno eruit te zien komen. Katten bevallen toch gemakkelijk, dat heb ik met Kitty 2x gezien (die had ons de 2de maal lekker verrast :trance: ) en 1x bij Misty.
Succes met de nercery.

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 07 oktober 2018 - 22:39

Ik laat ze hier nooit alleen bevallen. ;)

We hebben teveel ervaring met bevallingen die net een beetje (of een beetje veel) hulp nodig hebben. En dan nog, al gaat alles van het leien dakje, ik wil ze niet alleen laten tijdens een bevalling.
Ik zou zelf niet alleen willen zijn tijdens mijn bevalling (en nee, ik ben niet zwanger en heb geen kinderen :lachen:  ) dus laat ik mijn katjes ook niet alleen.

Ik heb Marc dan ook verboden om weg te gaan als ik niet thuis ben :engel:

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.328 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 07 oktober 2018 - 23:43

Bekijk berichtginnie, op 07 oktober 2018 - 22:39, zei:

Ik laat ze hier nooit alleen bevallen. ;)

We hebben teveel ervaring met bevallingen die net een beetje (of een beetje veel) hulp nodig hebben. En dan nog, al gaat alles van het leien dakje, ik wil ze niet alleen laten tijdens een bevalling.
Ik zou zelf niet alleen willen zijn tijdens mijn bevalling (en nee, ik ben niet zwanger en heb geen kinderen :lachen:  ) dus laat ik mijn katjes ook niet alleen.

Ik heb Marc dan ook verboden om weg te gaan als ik niet thuis ben :engel:

snap dat.heb zelf 2 oeps nestjes gehad 8jaar geleden. En ik wilden er ook bij zijn...en maar goed ook. Bij mn 1ste kat bleef de 1ste kitten vastzitten. Kat overstuur en ja ik ook..1ste X dus geen idee. Met hulp van telefonisch contact met de DA is het gelukt. Kitten zat geen leven in, dus er werd gezegd wat ik moest doen door de DA. En ja hoor er kwam weer leven in de kleine...als ik niet thuis was geweest denk ik dat het wel eens goed mis had kunnen gaan, die kitten had het niet overleefd...en nog erger wat met mn kat zelf...dus ja logisch dat je erbij wilt zijn.
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#9 Geplaatst 08 oktober 2018 - 17:15

Natuurlijk dat je erbij wilt zijn, maar wij moesten alle 2 werken, dus moest Misty het alleen doen. Toen we thuis kwamen vlogen we naar Misty in haar nestje en daar kwam net Juno uitgekropen. Een kat heeft ook liefst dat "mama" erbij is. Ik weet nog dat Kitty de hele tijd gesnord heeft bij haar eerste nestje. ZE was zo blij dat we erbij waren.
Groetjes van Elma

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#10 Geplaatst 08 oktober 2018 - 21:36

Daarom probeer ik het altijd zo te plannen dat ik vrij kan nemen voor die hele periode. Maar nu kan dat gewoon echt niet. Ja, 1 dag, maar ja, ze heeft me niet verteld welke dag ze heeft ingepland om te bevallen :lachen:
Gelukkig kon Marc ervoor zorgen dat hij erbij kan zijn, dus hebben we haar laten dekken. Voor mij spannend. Ik geef liever niets uit handen :louche: :catangel

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 11.835 berichten

#11 Geplaatst 09 oktober 2018 - 17:18

Leuk nieuws voor jullie, ik kijk al uit naar de foto's, je hebt altijd mooie poezen kinderen :)
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#12 Geplaatst 09 oktober 2018 - 20:05

Ja, foto's worden zeker geapprecieerd. Een kat bevalt normaal na 63 à 65 dagen. Maar dat wist je waarschijnlijk al. :loveshower:
Groetjes van Elma

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.874 berichten
  • 13 katten

#13 Geplaatst 11 oktober 2018 - 16:46

Bedankt Inge91 :) ik zal zeker foto's gaan plaatsen! Ik zal een dezer dagen proberen een foto van de mams en paps te plaatsen, alvast ;) voor kittenfoto's is het nog een pietsie te vroeg hihi

We weten de draagtijd inderdaad Elma ;) We fokken al jaren, al hebben we niet zo veel nestjes als anderen die net zo lang fokken. We hebben ons deel aan ervaring ;)

Geplaatste afbeelding

George&Charly
George&Charly
  • 2.383 berichten

#14 Geplaatst 11 oktober 2018 - 17:23

:thumb:  :thumb:  :thumb: