Spring naar inhoud

- - - - -

Afscheid nemen van je beste buddy...

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Kergan
Kergan
  • 3 berichten

#16 Geplaatst 08 oktober 2018 - 21:50

Allemaal enorm bedankt voor de mooie reacties : ) , het doet deugd om zo een dingen te lezen, DANK JE WEL!!!!!!!!!!

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#17 Geplaatst 09 oktober 2018 - 11:24

Allereerst...enorm veel sterkte met het verlies van je trouwe viervoeter :hug:
De meeste onder ons weten hier maar al te goed hoe het voelt....

Ikzelf heb ook zo ne beste vriend in huis.   Mijne rosse is mijne beste (aller aller aller beste) vriend.   Nog nooit heb ik zo een kat gehad.  
Tot ik onze Tuur erbij kreeg verleden jaar.....Nu heb ik 2 van die kanjers in huis.   Ik ben gezegend met mijn boys, en dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Ik heb nu 2 beste vrienden in huis.    

Ik moet er niet aan denken.......moest er 1 van de 2.......nee.........Pfffffffffffff....

Veel sterkte en een super dikke knuffel :hug:

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Inge91
Inge91
  • 12.481 berichten

#18 Geplaatst 09 oktober 2018 - 17:20

Heel veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#19 Geplaatst 09 oktober 2018 - 20:21

Mijn eerste reactie toen ik jouw verhaal over Thor las was: "Oh neen". Hoe erg. Ik ga mee met wat ze hier allemaal al gezegd hebben. Ik kan alleen zeggen, laat de mooie herinnering aan je lieve kameraad je sterkte geven. :hug: Een kat is een mooi wezen dat je leven gelukkig kan maken en als je dat verliest voel je de pijn. Het klinkt misschien erg, maar om jezelf de pijn te laten verwerken zou ik een andere kat adopteren, eentje die niet op Thor gelijkt. Dan gaat het verdriet sneller over omdat je je moet concentreren op je nieuwe buddy. Veel sterkte.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#20 Geplaatst 15 oktober 2018 - 15:42

Bekijk berichtDORIS, op 08 oktober 2018 - 13:46, zei:

Heel veel sterkte.Het is niet zomaar een kat.Elke keer als ik er eentje verlies ben ik een stuk van mijn eigen kwijt.Het zal zo bij elke dierenliefhebber zijn denk ik.

*knikt* Bij elke schat die ik verlies zeg ik altijd dat die een stukje van mijn hart heeft meegenomen.  Mijn hart is al lang niet meer gaaf maar vol bobbels en putten.  En toch zou ik het niet anders willen want het is teken dat je hebt liefgehad.

Bekijk berichtDORIS, op 08 oktober 2018 - 13:46, zei:

Gelukkig heb je hem gevonden.Niet weten wat er gebeurd is ,is het ergste van alles denk ik.

Zo waar.  Het "niet weten" is vaak het ergste nog. :(

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

Elma
Elma
  • 3 katten

#21 Geplaatst 15 oktober 2018 - 21:02

Het niet weten is verschrikkelijk. Ik heb het meegemaakt met onze eerste poes. Die was 6 maanden oud in januari en bleef 3 weken weg. Net toen we aan het beslissen waren om een andere poes te nemen, sprong ze vrolijk rond in de tuin. Ze had vastgezeten in een tuinhuis. Hese stem en veel houtvezel in haar pels. Ze sprong zowaar in de armen van P.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos