Spring naar inhoud

- - - - -

Slaap zacht Meredith

meredith

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#16 Geplaatst 14 oktober 2018 - 15:46

Dank jullie wel allemaal voor jullie woorden en gedachten.

Het gemis is er nog steeds, maar de andere poezen schatten doen extra hun best om het op te vangen.  Ze komen nu extra veel knuffelen, op de schoot zitten of gewoon naast je in de zetel liggen.  Zeg nu nog dat katten geen empathie hebben ...

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

tash
tash
  • 4.067 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 14 oktober 2018 - 17:02

heel erg veel sterkte!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Elma
Elma
  • 3 katten

#18 Geplaatst 14 oktober 2018 - 21:48

Heel veel sterkte Gillian. Ik weet dat je alles voor je poezel gedaan hebt. Zo ben jij nu eenmaal. Meredith heeft een heel tof leven gehad bij jou. Koester dit nu en laat die gedachten een troost zijn voor jou. Dikke knuffel. :rub: :hug
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding
Opvangmama voor http://dierenasielgenk.be/

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#19 Geplaatst 15 oktober 2018 - 11:09

Veel sterkte met dit verlies....Dikke knuffel :hug:
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#20 Geplaatst 16 oktober 2018 - 13:24

innige deelneming met je grote verlies en heel veel sterkte toegewenst
Geplaatste afbeelding

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#21 Geplaatst 17 oktober 2018 - 11:42

Dank jullie wel.

Pootje
  Gillian

Na een nare ervaring hier neem ik wat afstand van de site.  Kan zijn dat ik terugkom, maar kan zijn dat dit ook niet gebeurt.  Voor het moment in ieder geval geen goesting om me er hier terug in te smijten ...

mira
mira
  • 791 berichten
  • 10 katten

#22 Geplaatst 20 oktober 2018 - 02:11

Gillian,

hoe slaag je er telkens weer in om bij elk afscheid zo een wondermooi verhaal neer te pennen zodat iedereen die het leest meteen weet hoe wat voor een wondermooi wezentje jouw Meredith was ? het doet me denken aan Fonzie, een aidskater die ik hier opgevangen heb, ook een grote verzoener naar andere poezen toe die me tonnen liefde gaf, zo veel meer dan ik ooit van een andere kat kreeg, dat maakt het afscheid extra zwaar hé. Je hebt zoveel voor haar gedaan en het was duidelijk dat ze je niet los wou laten tot jij haar hebt toegefluisterd dat ze mocht gaan, het zoveelste bewijs dat de band die er was tussen jullie nooit meer stuk kan, zelfs niet door dit afscheid, je draagt haar mee in je hart, voor de rest van je leven, Meredith, wondermooie poes met je gouden hartje, slaap zacht lieverd, je hebt het verdiend en voor jou Gillian nog heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel in deze moeilijke tijd waarin de wereld even stil staat ...

gillian-kat
gillian-kat
  • 2.959 berichten

#23 Geplaatst 20 oktober 2018 - 15:35

Bekijk berichtmira, op 20 oktober 2018 - 02:11, zei:

Gillian,

hoe slaag je er telkens weer in om bij elk afscheid zo een wondermooi verhaal neer te pennen zodat iedereen die het leest meteen weet hoe wat voor een wondermooi wezentje jouw Meredith was ? het doet me denken aan Fonzie, een aidskater die ik hier opgevangen heb, ook een grote verzoener naar andere poezen toe die me tonnen liefde gaf, zo veel meer dan ik ooit van een andere kat kreeg, dat maakt het afscheid extra zwaar hé. Je hebt zoveel voor haar gedaan en het was duidelijk dat ze je niet los wou laten tot jij haar hebt toegefluisterd dat ze mocht gaan, het zoveelste bewijs dat de band die er was tussen jullie nooit meer stuk kan, zelfs niet door dit afscheid, je draagt haar mee in je hart, voor de rest van je leven, Meredith, wondermooie poes met je gouden hartje, slaap zacht lieverd, je hebt het verdiend en voor jou Gillian nog heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel in deze moeilijke tijd waarin de wereld even stil staat ...

Bedankt :hug:   Ik doe mijn best om gewoon uit het hart te schrijven.

Soms denk ik dat AIDS katjes net zo lief zijn omdat ze weten wat een klote ziekte het is en ze dat absoluut geen enkele andere kat ooit willen aandoen.

Heb vannacht nog van Meredith gedroomd …  Ik was hem al 8 dagen kwijt en ineens dook hij terug op in onze tuin.  Ik wilde hem niet meer loslaten nadat ik hem had opgetild om te knuffelen …  

Het blijft moeilijk.  Deze week nog aan een vriendin over Meredith bezig geweest en begon weer te wenen.  Het zit echt diep precies met zijn heengaan ...

Pootje
  Gillian