Spring naar inhoud

- - - - -

Beukensnippers en gemalen maïskolf goed idee als kattenzand?

beukensnipper beukensnippers kattenzand kattenbak gemalen maïskolf maïskolf kattenbakvulling

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Sandra
Sandra

#16 Geplaatst 15 januari 2019 - 19:33

Ik ben een super PeeWee fan , zalige vulling vind ik dat ,  zuinig je gooit eigenlijk heel weinig weg en daardoor goedkoop , geen stof , zo goed als geen uitloop , geen geurtjes , makkelijk in gebruik .
Elke dag schep ik Blue zijn drolletje eruit , 2 keer op de week maak ik de onderbak met urine zaagsel leeg , beetje bijvullen en That's it :cheer:

Blue is hier van 22 september heb deze week onze 2de zak van 9kg besteld . Er zat een zakje van 3kg bij de bestelling van de bak .

Elma
Elma
  • 3 katten

#17 Geplaatst 15 januari 2019 - 22:08

Mijn 3 katten gaan gelukkig in de tuin. Ik heb dus geen last van hun toiletgedoe. Alleen als er opvangkittens zijn moeten we natuurlijk bakken zetten. Die vuilzakken zijn dan direct vol en we mogen niet meer dan 5 kg in de kleine zak doen en 10 kg in de grote zak. Buiten het kittenseizoen komen we toe met 1 kleine zak per maand. In het kittenseizoen is dat 1 à 2 kleine zakken.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#18 Geplaatst 16 januari 2019 - 15:36

Ik vrees dat het hele PeeWee gedoe hier nogal een zware kost zou zijn met alle kattenbakken die wij hier hebben :)   Maar ik heb dus ook al wel héél veel goeds gehoord over PeeWee.

Zelf zou ik - als ik niet naar de prijs moest kijken, het zand kopen van die persoon die het in de Leeuwenkuil is komen voorstellen en daar sponsors heeft gekregen om het op de markt te brengen.  Wij waren één van de gelukkige gezinnen die het mochten uittesten in de ontwikkelingsfase en het uiteindelijke zand was enorm top :duim:   Heb tot op heden nog niets gevonden dat dit zand evenaart.  Werkte zeer goed en bleef heerlijk geuren ook.  Als ik hier ooit genoeg kattenbakken kan minderen, dan weet ik het wel :)

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#19 Geplaatst 18 januari 2019 - 12:03

Bekijk berichtSandra, op 15 januari 2019 - 19:33, zei:

Ik ben een super PeeWee fan , zalige vulling vind ik dat ,  zuinig je gooit eigenlijk heel weinig weg en daardoor goedkoop , geen stof , zo goed als geen uitloop , geen geurtjes , makkelijk in gebruik .
Elke dag schep ik Blue zijn drolletje eruit , 2 keer op de week maak ik de onderbak met urine zaagsel leeg , beetje bijvullen en That's it :cheer:

Blue is hier van 22 september heb deze week onze 2de zak van 9kg besteld . Er zat een zakje van 3kg bij de bestelling van de bak .

wij zijn ook super pee wee fan, spijtig genoeg kunnen we nu maar één bak meer zetten met peewee korrels en de andere twee bakken beneden zijn met zand dat klontert. Boven ook wel nog peewee.
Onzen thor heeft darmproblemen en op een gegeven moment begon hij te wildkakken, overal drollen droppen ocharme.
We kregen toen de raad om de kattenbakvulling te vervangen door andere en toen we dat ook inderdaad deden stopte hij met wildkakken en ging hij terug op de bakken.
Hij gaat dan wel nog drollen gaan droppen in de peewee bak raar maar waar. Maar blijkbaar wil hij opties hebben...
Maar diene peewee was gewoon fantastisch om alle redenen die jij ook al opnoemt.
Ik wou dat we ook terug konden overschakelen op peewee, k zou het direct doen indien mogelijk.
Ik raad het aan iedereen aan.
Geplaatste afbeelding

Sandra
Sandra

#20 Geplaatst 01 februari 2019 - 09:06

Net op de radio gehoord dat bij Tom&Co de 2de zak kattenbakvulling aan 50% is mss dat iemand er zijn voordeel mee kan doen  ;)

Net op tijd gezien mjn autocorrect had van
"voordeel"  "bordeel" gemaakt  :lachen:

gillian-kat
gillian-kat
  • Lid
  • 2.959 berichten

#21 Geplaatst 02 februari 2019 - 11:52

Bekijk berichtSandra, op 01 februari 2019 - 09:06, zei:

Net op de radio gehoord dat bij Tom&Co de 2de zak kattenbakvulling aan 50% is mss dat iemand er zijn voordeel mee kan doen  ;)

Net op tijd gezien mjn autocorrect had van
"voordeel"  "bordeel" gemaakt  :lachen:

Katten BORDEEL …  Tja, daar heb je dan natuurlijk ook wel kattenbakken met kattenzand nodig :lachen: :lachen:

Pootje
  Gillian

Er wordt door de forum beheerster geweigerd mijn account te verwijderen maar deze account is dus DOOD!   Telt niet meer.  Er wordt niet meer gereageerd op iets.

Account mag gewist worden.  Kom niet meer terug naar het forum.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: beukensnipper, beukensnippers, kattenzand, kattenbak, gemalen maïskolf, maïskolf, kattenbakvulling