Spring naar inhoud

- - - - -

Akelige droom!!!

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 30 september 2009 - 09:39

Pff, heb ik een nachtje achter de rug! Ik heb zo vies gedroomd, niet normaal.

Ik woonde terug thuis, maar had wel Lily en Onslow al. Ze waren wat ziekjes en ik ging ermee naar de dierenarts om bloed te laten prikken. Bleek dat ze heel ziek waren, ze hadden FIP en ik moest ze laten inslapen. Ik was op mijn werk als de dierenarts mij belde en ik had klanten voor mij zitten en begon te huilen. Ik wou ze wegsturen om naar de poezen te kunnen gaan, maar ze wilden niet vertrekken. Ik belde naar Jeroen maar hij nam zijn telefoon niet op, blijkbaar hadden we ruzie of zoiets.

Ik probeerde hier op het forum een boodschap te posten maar eerst ging het nie, technische problemen,  en als ik het dan uiteindelijk toch kon, zei iedereen behalve Martine (MAgiccoonie) van "boontje komt om z'n loontje, je hebt je katten nooit goed verzorgd". Martine zei van "oh, wat erg, maar jammer, ik kan je nu niet ondersteunen, want ik zit met de kittens van Athena". Ik ben huilend wakker geworden, het leek allemaal zo echt. Ik hoop echt dat dromen deze keer bedrog zijn!!!

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 30 september 2009 - 09:42

Wat een droom zeg! Zou er ook niet goed van zijn!!
Deze droom zal zeker weten bedrog zijn hoor! Onslow en Lily zal je vast nog heel lang bij je hebben en ik weet zeker dat er hier niemand ooit zal beweren dat je niet goed voor je katten zorgt. :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#3 Geplaatst 30 september 2009 - 09:49

Ok, dit is dus het ultieme bewijs dat dromen bedrog zijn! Jij verzorgt je poezels nl. supergoed en moest er iets met ze schelen zou iedereen hier je heel hard steunen... :)
Is wel niet leuk zo een droom hebben en dat lijkt dan zo levensecht he, terwijl er vanalles niet klopt. Heb zo ook eens een droom gehad over ons Zulma'ke... Brrr... ben toen direct gaan kijken hoe het met haar was ;)
Dat je daarover droomt wil wel zeggen dat je daar (on)bewust veel mee bezig bent he...

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#4 Geplaatst 30 september 2009 - 09:55

ocharme :hug: zo'n dromen zijn echt vies! :( gelukkig zijn het maar dromen, niemand zal hier beweren dat je je schatjes slecht verzorgd!
yakkes, zo'n dromen zijn inderdaad om wenend wakker van te worden :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 30 september 2009 - 10:00

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#6 Geplaatst 30 september 2009 - 10:07

Die droom is zeker en vast bedrog, we weten dat je heel goed voor je poezeltjes zorgt. :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 30 september 2009 - 10:43

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 30 september 2009 - 10:44

Joh, wat een rot droom, ik kan me voorstellen dat je dan met een heel naar gevoel wakker wordt.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#9 Geplaatst 30 september 2009 - 11:13

Ja dromen het is me wat :) Mijn katten ontsnappen vaak in mijn dromen en dan moet ik er de hele nacht achteraan :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#10 Geplaatst 30 september 2009 - 11:48

Pff wat een akelige droom, maar ook eigenlijk stiekem wel grappig dat dat allemaal in jouw kopje om gaat, want boontje komt om zijn loontje???? Je zorgt super voor je katjes, meid!!!

Gelukkig dat Magiccoonie toch nog een beetje vriendelijk was tegen je in je droom :LOL:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 30 september 2009 - 12:19

Ocharme wat een erge droom. :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 30 september 2009 - 12:28

Wat een akelige droom zeg,kanme voorstellen dat je rot wakker werd zeg..
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 30 september 2009 - 12:30

Oh neen. Ik kan het mij voorstellen. Dromen die net echt zijn en wenend wakker komen. Geloof mij, maar ik vind dat je jouw katten wel goed verzorgt en zou nooit zeggen eigen boontje komt om zijn loontje :hug:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 30 september 2009 - 12:55

Amai wat een droom sech...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#15 Geplaatst 30 september 2009 - 13:36

Wat een vreselijke droom..