Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote KS huwelijkstopic: update p. 12: paar fotootjes van dé dag

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 13 maart 2010 - 19:35

Die zien er heel leuk uit :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#122 Geplaatst 14 maart 2010 - 09:45

te leuk om opte eten

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#123 Geplaatst 15 maart 2010 - 10:16

Oh, WhiteWitch, dat zijn idd heel leuke bedankjes, maar wij wilden iets niet-eetbaar, dat de mensen konden bewaren :)

Dit zijn ze dus geworden: de Merci en de zonnebloem voor op de trouw (bij de Merci kunnen ze het kaartje houden) en de snoepjes voor op de receptie (dan kunnen ze het blikje houden... )

Welke heb jij nu eigenlijk gekozen Jyotsna?

Bijgevoegde thumbnails

• merci-kaart-poppetjes.jpg
  • zonnebloem-doosje.jpg
  • hartblikje-standaard2.jpg

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#124 Geplaatst 15 maart 2010 - 10:18

leuke attenties :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#125 Geplaatst 15 maart 2010 - 10:25

ooooh, die zijn ook superleuk!
wij hebben fortune cookies gekozen in een gepersonaliseerd blikje :)

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#126 Geplaatst 15 maart 2010 - 22:51

Heel leuk gekozen!
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#127 Geplaatst 19 maart 2010 - 09:12

:r :r :r

Ik dacht dus dat ik gisteren de voorlaatste pasbeurt had voor mijn trouwkleed... Opeens zegt die geit van de winkel dat ik het mee naar huis moest nemen :o ...

Ik zei : "wat???" "Anderhalve maand op voorhand???" ... Ja, madame had niet genoeg retoucheuses!! Ja, dat is mijn probleem niet he! ... Man man, ik heb daar van mijne dikke staan draaien in dieje winkel! En plus moest ik ook nog eens 84euro voor retouches betalen: is dat normaal niet bij de prijs inbegrepen? Ik verwacht toch wat meer service voor zulk een zaak hoor! Denk je dat ik daar ooit een glaasje water of een tas koffie heb aangeboden gekregen. Echt waar, die zaak zal van mij enkel slechte, negatieve mond aan mond reclame mogen verwachten...

Maar mijn kleed is wel nog altijd prachtig :heart:

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#128 Geplaatst 19 maart 2010 - 09:36

wow, da's wel lang op voorhand. Ik heb mijn laatste pasbeurt pas een week voor de trouw en dan worden de laatste aanpassingen nog gedaan, moest ik nog afgevallen zijn ofzo.

bij mij waren retouches ook niet inbegrepen, maar er is wel direct de eerste keer bij de bestelling aangegeven hoeveel dat zou zijn (dacht 60 euro ofzoiets). Ik wist toen eigenlijk al de prijs van alles (kleed, stola, schoenen,...)

probeer je er niet meer druk in te maken, en bewonder je kleed dan maar ne keer extra ;)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#129 Geplaatst 28 maart 2010 - 21:35

Gisteren was mijn vrijgezellenweekend en het was echt super. Details volgen morgen maar ben nu ff te moe :) Jullie krijgen alvast wel mijn bondgenootje te zien dat ik heel het weekend heb moeten meezeulen :goofy:

Bijgevoegde thumbnails

• P3270052.JPG
  • P3280122.JPG

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#130 Geplaatst 28 maart 2010 - 21:48

:) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#131 Geplaatst 29 maart 2010 - 08:28

oohh super tof :) ik heb zelf  het vrijgezellenfeest van mijn zus georganiseerd, super leuke ervaring :LOL:

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#132 Geplaatst 29 maart 2010 - 09:47

oh super zeg :) We willen nog wel details he ;)

de mijne is 24 april

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#133 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:40

Oooh ik wacht vol ongeduld op de foto's :)
Het begint dichterbij te komen he!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:45

Oh nee vrijgezellenfeest, doet er mij aan denken dat ik degene ben die daarvoor moet zorgen en ik heb dat nog nooit gedaan :help:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#135 Geplaatst 30 maart 2010 - 10:33

@ spanishke:  ik had dat ook nog nooit gedaan een vrijgezellenfeest organiseren, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen :LOL: mijn zus is wel geen al te zotte, dus het was geen verschrikkelijk zot feestje :)