Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote KS huwelijkstopic: update p. 12: paar fotootjes van dé dag

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#136 Geplaatst 30 maart 2010 - 10:37

Sarah en Erik zei:

@ spanishke: ik had dat ook nog nooit gedaan een vrijgezellenfeest organiseren, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen :LOL: mijn zus is wel geen al te zotte, dus het was geen verschrikkelijk zot feestje :)

Kun jij me via PB eens niet doorsturen wat jullie allemaal hebben gedaan want het is nu ook mijn beurt om het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin te organiseren :)

Btw, dat is nu al de tweede dag op rij dat ik de foto's hier wil posten, maar mijn kabeltje van de kodak thuis vergeet... O:)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 30 maart 2010 - 10:50

Sarah en Erik zei:

@ spanishke:  ik had dat ook nog nooit gedaan een vrijgezellenfeest organiseren, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen :LOL: mijn zus is wel geen al te zotte, dus het was geen verschrikkelijk zot feestje :)

Mijn zus is ook geen zot geval en daar zit het probleem hem juist. Zotte dingen kan ik dus al niet organiseren en dat zijn juist de tofste dingen. Sportief is ze ook al helemaal niet... zucht, ik zou echt niet weten wat ik kan doen buiten een film marathon, maar dat is zooooooo saai :oops:

Kun je me anders ook via pb sturen wat je gedaan hebt? :oops: Mijn zus heeft al gezegd dat ze het niet nodig vindt dat ik iets organiseer, maar ze gaat het mij nooit vergeven als ik het niet doe, dat weet ik nu al en ze trouwt eind april al :(
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#138 Geplaatst 30 maart 2010 - 10:55

En een stadsspel, Spanishke, is dat ook niets voor haar? Een cocktailworkshop? Workshop zilveren juwelen maken? Een kooksessie? ...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#139 Geplaatst 30 maart 2010 - 11:14

lizke zei:

En een stadsspel, Spanishke, is dat ook niets voor haar? Een cocktailworkshop? Workshop zilveren juwelen maken? Een kooksessie? ...

Een stadsspel? Goh misschien dat die workshop zilveren juwelen of die kooksessie misschien wel iets zou zijn :onzeker: , ga ik eens moeten overleggen dan met haar vrienden :) Bedankt alvast voor de idee'tjes
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#140 Geplaatst 30 maart 2010 - 12:44

Jammer dat dit "in mijnen tijd" niet gedaan werd....! Ik zou zo'n kookavond of stadsspel wel leuk gevonden hebben!!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#141 Geplaatst 30 maart 2010 - 16:11

we zijn in brussel eens pralines gaan maken. dat was ook erg leuk. Een andere keer zijn we met de vrouwen op avond gaan kamperen met BBQ of ergens gaan logeren,...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#142 Geplaatst 30 maart 2010 - 20:54

wea zei:

Een andere keer zijn we met de vrouwen op avond gaan kamperen met BBQ of ergens gaan logeren,...

Woehoe, dat lijkt me razend leuk!!! Daar werd nogal wat afgegiegeld zeker?!!! :lachen: :lachen: :lachen:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#143 Geplaatst 01 april 2010 - 08:21

Ok, hier dan de hele story en wat fotootjes:

Op voorhand had ik al een paar tips en aanwijzigingen gekregen, ik wist ook dat we een nachtje gingen weggaan, want ik moest mijn valiesje op voorhand al inleveren...

Dan zaterdagochtend kreeg ik een sms'je: dat ik in de brievenbus moest gaan zien: daar zaten twee enveloppen in: eentje met de tekst dat ik om kwart na negen buiten moest klaarstaan in mijn outfit en de andere met een usb-stick in...

Ik stak de USB-stick in mijn computer en kreeg het liedje "De allereerste keer" te horen... Dat was meteen ook het thema van het weekend: "Alles zou de allereerste keer" zijn Geplaatste afbeelding ... Dan kreeg ik ook nog de boodschap dat ik mijn outfit vanachter in het tuinhuis kon vinden en dat was een moto-outfit... Tijd voor mijn eerste moto-ritje dus... mijn schoonvader was de chauffeur van dienst, die mij naar het huis van mijn beste vriendin bracht, waar mijn vriendinnen mij stonden op te wachten... Dan hebben we een champagne brunch gedaan, heb ik van iedereen een leuk cadeautje gekregen dat iets met hun eerste herinnering aan mij te maken had...

Toen vertrokken we met de trein naar Antwerpen (ondertussen had ik mijn Zulma t-shirt aan :goofy: ) , dan heb ik afgeroepen op de trein of iedereen wat tips in mijn boekje wou schrijven (de eerste tip was trouwens: koop een hond) en dan kwamen we in antwerpen aan, zijn we een terrasje gaan doen, toen liepen we over de meir, daar heb ik samen met mijn schoonzusje op een bankje "De allereerste keer" gezongen, dan wandelden we verder: nog een terrasje om zo naar het appartement van een vriendin te wandelen, die in antwerpen woont... (meteen ook de overnachtingsplek)... Dan hebben we daar even gezeten en hebben we ons klaargemaakt om een moorddiner te gaan doen, dit was heel leuk... Allemaal verkleed en goed gelachen en lekker gegeten! Ik moest een dikke sjeik van 178 kilo voorstellen :lachen:

Daarna terug naar het appartement van die vriendin, waar we tot 6u 's ochtends nog hebben zitten kletsen (in pyjama uiteraard)... Kortom: voor mij was het super :cheer:

Bijgevoegde thumbnails

• P3270004.JPG
  • P3270005.JPG
  • P3270007.JPG
  • P3270009.JPG
  • P3270013.JPG
  • P3270015.JPG
  • P3270022.JPG
  • P3270033.JPG
  • P3270056.JPG
  • P3290128.JPG
  • P3290131.JPG

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#144 Geplaatst 01 april 2010 - 08:42

:LOL: :LOL: :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#145 Geplaatst 01 april 2010 - 10:51

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#146 Geplaatst 02 april 2010 - 17:28

Leuk! :mrgreen:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#147 Geplaatst 02 april 2010 - 17:36

Ziet er leuk uit! :LOL:

Het Zulma t-shirt :thumb: .
En Sylvie op een skateboard :)

Zo'n moorddiner dachten we ook nog eens te doen met het koor, dat was leuk dus? Ik zou dat echt eens graag doen.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 03 april 2010 - 00:39

Het zag er echt heeeeeel gezellig uit, mocht ik mijn zus ook zo kunnen doen lachen van blijdschap, zou ik denken van "Yes! Mission accomplished 8) "

Het goeie aan dit alles is dat ze niets verwacht :x :twisted:
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#149 Geplaatst 22 april 2010 - 12:52

Nog negen dagen te gaan...

Wat moet er nog gebeuren?

Jullie hulp en tips zijn welkom :x

- heb nog geen gastenboek, wou er iets origineels van maken, maar daar is het nu te laat voor denk ik... Dus maar gewoon ergens een boek gaan halen

Ik breek me al maanden het hoofd over een leuk cadeau voor onze ouders en getuigen...

- Dries moet nog een riem O:)

- Ik heb nog geen kousen, zou ik die wel aandoen? Weet niet goed...

- Straks naar onze feestzaal om de defnitieve aantallen en dergelijke door te geven...

- Misboekje helemaal afmaken

- Nog wat muziek op cd zetten

- Onze openingsdans elke dag een beetje oefenen, hihi: plezier gegarandeerd

- is 't dat? :catscratchhead

Bewerkt door lizke, 22 april 2010 - 12:53.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#150 Geplaatst 22 april 2010 - 16:50

:geluk: :geluk: :geluk: