Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote KS huwelijkstopic: update p. 12: paar fotootjes van dé dag

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 09 oktober 2009 - 21:41

Ik vind dat eendjes tekstje toch ook niet zo denderend.Mijn nichtje had een soortgelijk tekstje van  Toon Hermans over twee neerdwarrelenden sneeuwvlokjes die elkaar tegen kwamen bij het neerdwarrelen en  dan veranderden in water en wegstroomden naar de zee maar de volgende winter kwamen ze elkaar weer tegen in de lucht, weer dwarrelend naar beneden en vanaf toen zijn ze altijd bijeen gebleven.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#17 Geplaatst 19 oktober 2009 - 19:21

mijn vriendin had dat tekstje ook..
het is nogal melig hé ;-) zij had 'rent a priest'

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#18 Geplaatst 27 oktober 2009 - 14:16

Tekstje van het eendje is al afgeschaft, heb nog tijd om iets anders te zoeken...
Wat ik al zeker wel in het boekje wil is het volgende:

"ik hou van je, ik hou van je
een dag, een jaar, een eeuw,
ik weet dat liefde lente is, maar ook een beetje sneeuw..."

En oh ja: het trouwkleed is gekocht :loveshower: :cheer: :dancer: Het is één van Linea Raffaelli en iets heel anders dan het eerste kleed dat ik heb gepast en waarvan ik zeker was dat het dat ging worden! Ben zooo blij... De volgende pasbeurt is wel pas in februari, is nog zo lang... en heb geen fotootje ofzo :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 27 oktober 2009 - 14:58

:thumb: :thumb: :thumb: , mooi tekstje  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#20 Geplaatst 09 november 2009 - 14:48

Donderdag na het werk hebben we een afspraak met meneer pastoor ;) ... Mijn vriend zei dat we eens wilden langskomen om een misboekje samen te stellen en wat voorbeeldjes te komen afhalen, maar de pastoor vond misboekjes belachelijk, want niemand luisterde dan naar de mis, maar zat enkel in die boekjes te bladeren... ja, hallo zeg :LOL: Ben eens benieuwd... Is naar het schijnt wel ne rare :twisted: Hou jullie op de hoogte! En als jullie me nu willen excuseren, ga ik even verder zoeken naar een huwelijksreis... :mrgreen:

Btw, wat ik mij ook afvraag: iedereen vindt het tegenwoordig precies normaal dat zijn huwelijk betaald wordt door (schoon)ouders, hoe is/zou dit bij jullie verlopen?

Bewerkt door lizke, 09 november 2009 - 14:49.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#21 Geplaatst 09 november 2009 - 14:51

lizke zei:

Btw, wat ik mij ook afvraag: iedereen vindt het tegenwoordig precies normaal dat zijn huwelijk betaald wordt door (schoon)ouders, hoe is/zou dit bij jullie verlopen?

Waarom denk je dat ik aan het wachten ben op ne rijke vent?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 09 november 2009 - 14:57

Lies zei:

Waarom denk je dat ik aan het wachten ben op ne rijke vent?

:ha :ha
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 09 november 2009 - 15:17

Hier hebben zowel mijn ouders als de schoonouders een bijdrage geleverd, de rest van de onkosten hebben we zelf betaald.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#24 Geplaatst 09 november 2009 - 15:17

Ik ben fotograaf en doe uiteraard veel huwelijken (hint hint :d ) en één goede raad : zoek iets origineels !  Wij horen steeds dezelfde teksten terugkomen en verbazen ons erover dat mensen niet wat origineler zijn.
Tenslotte is het jullie huwelijk. Dat eendje kan je eventueel aanpassen en zo zijn er nog teksten.
Misschien moet ik een tweede job nemen als schrijver van huwelijksteksten :LOL:
Mijn tweede huwelijk was ook verre van traditioneel. We hebben gewoon een brunch gehad in een hotel, daar was een leuke tuin waar we de hele namiddag gezeten hebben, er kon zelfs gezwommen worden, waar helaas maar een paar dapperen van genoten hebben, het was nog wat frisjes.
Ik heb echter méér van deze dag gehad dan van mijn eerste huwelijk wat toch een beetje mee bepaald geweest is door de ouders.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#25 Geplaatst 09 november 2009 - 15:22

Fairy zei:

Ik ben fotograaf en doe uiteraard veel huwelijken (hint hint :d ) en één goede raad : zoek iets origineels ! Wij horen steeds dezelfde teksten terugkomen en verbazen ons erover dat mensen niet wat origineler zijn.
Tenslotte is het jullie huwelijk. Dat eendje kan je eventueel aanpassen en zo zijn er nog teksten.
Misschien moet ik een tweede job nemen als schrijver van huwelijksteksten :LOL:
Mijn tweede huwelijk was ook verre van traditioneel. We hebben gewoon een brunch gehad in een hotel, daar was een leuke tuin waar we de hele namiddag gezeten hebben, er kon zelfs gezwommen worden, waar helaas maar een paar dapperen van genoten hebben, het was nog wat frisjes.
Ik heb echter méér van deze dag gehad dan van mijn eerste huwelijk wat toch een beetje mee bepaald geweest is door de ouders.

Oooooh, dat is spijtig we hebben al een fotograaf :( Had ik dat nu eerder geweten!!!
Ja, ik weet het, ik wil ook proberen zo origineel mogelijk te zijn, want idd, er zijn veel dingen die terugkomen... Je moet natuurlijk ergens een uitgangspunt hebben he :d Ik zal de tekstjes eerst eens aan jou voorleggen dan! :)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#26 Geplaatst 09 november 2009 - 16:55

Huwelijksfoto van één van mijn laatste reportages (kan moeilijk foto's showen met mensen erop), dus indien interesse zoek ik wel wat voorbeelden waarop de mensen niet te duidelijk herkenbaar zijn

Geplaatste afbeelding

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#27 Geplaatst 09 november 2009 - 17:57

wij zijn vorig jaar augustus getrouwd enkel voor de wet en we zijn s'middags gaan eten met de naaste familie (broers zussen en ouders)
we hadden een man met een custom amerikaanse oldtimer die we enkel de benzine moesten betalen. en s'avonds hadden we een fuif voor vrienden en familie met wat snacks en ijscream kar.
en als openingsdans hadden we

rose of my heart van johnny cash

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#28 Geplaatst 09 november 2009 - 18:52

't is duur hé een huwelijk..en ja, orginele teksten zijn natuurlijk wel super maar ge moet er wel op komen hé! :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 09 november 2009 - 18:56

turbojeng zei:

wij zijn vorig jaar augustus getrouwd enkel voor de wet en we zijn s'middags gaan eten met de naaste familie (broers zussen en ouders)
we hadden een man met een custom amerikaanse oldtimer die we enkel de benzine moesten betalen. en s'avonds hadden we een fuif voor vrienden en familie met wat snacks en ijscream kar.
en als openingsdans hadden we

rose of my heart van johnny cash

YouTube - Johnny Cash - Rose of my Heart

Prachtig liedje hè! Echt zo mooi!!! Als wij ooit zoiets doen (wij willen wel ooit een "alternatieve" viering), dan zou het voor ons waarschijnlijk één van deze twee worden:

allebei prachtig vinden wijzelf :)
Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 10 november 2009 - 09:05

wij hebben eigenlijk zelf onze trouw betaald. Maar mijn ouders hebben wel onze kleren gesponserd. Ik had een pracht van een jurk: rembo styling :) En ik heb gewoon genoten van het passen van al die trouwkleren, het kiezen was wel wat moelijker. ;)

tja,  je kan het zo duur maken als je wil, maar wat uiteindelijk telt is dat je voor iedereen verklaart dat dit de man is waarmee je je leven wil delen. en goed eten en een tof feestje helpt natuurlijk om de boel op te leuten :LOL: , wat souvenirs ter herinnering (ringe, fotos,...) en de rest is eigenlijk maar bijzaak.

wij zijn niet voor de kerk getrouwd omdat ik niet zo gelovig ben en hadden alleen een ceremonie op het stadhuis. dus geen tekstjes en geen boekjes (scheelt wel veel werk :) ). op het stadhuis hadden we alletwee zoiets van: is het dat? dat stelt niet zoveel voor, maar wat we erg leuk vonden was het verwelkomen van de gasten op het feest: je ziet al die mensen die je graag ziet en met jou je geluk willen delen. enfin, blijkbaar ben ik toch romantischer dan ik dacht :d

ik vraag nu nog eens regelmatig aan mijn man: wanneer trouwen we nog eens? geniet er echt van want het is zo'n toffe dag die echt omvliegt! enne, niet alles gaat als gepland: zo is mijn man op weg naar mijn ouderlijk huis verloren gereden (wss van de zenuwen, want hij kent de weg :d )!!! maar we zijn toch nog ruim op tijd op het stadhuis geraakt.

en vergeet niet dat je 2 nummertjes moet kiezen: die van de openingsdans en die waarop je de zaal binnenkomt.