Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote KS huwelijkstopic: update p. 12: paar fotootjes van dé dag

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#151 Geplaatst 22 april 2010 - 17:24

Spannend!!

Zal allemaal wel lukken!

Een idee voor het gastenboek... een boekje met op de linkerpagina foto's van jullie en op de rechter dan plaats om te schrijven? Hmmm geen idee verder.

Je zei me laatst toch iets over een cadeau voor de ouders en de getuigen? Wat was dat ook alweer? Een etentje ofzo is altijd wel leuk, of een overnachting in een B&B? Zoiets?

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 22 april 2010 - 17:51

:thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 22 april 2010 - 17:58

Dat zag er inderdaad wel leuk uit. Lekker voorbereid van je vriendinnen en grappig.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#154 Geplaatst 22 april 2010 - 19:13

lizke zei:

Nog negen dagen te gaan...

Wat moet er nog gebeuren?

Jullie hulp en tips zijn welkom :x

- heb nog geen gastenboek, wou er iets origineels van maken, maar daar is het nu te laat voor denk ik... Dus maar gewoon ergens een boek gaan halen

Ik breek me al maanden het hoofd over een leuk cadeau voor onze ouders en getuigen...

- Dries moet nog een riem O:)

- Ik heb nog geen kousen, zou ik die wel aandoen? Weet niet goed...

- Straks naar onze feestzaal om de defnitieve aantallen en dergelijke door te geven...

- Misboekje helemaal afmaken

- Nog wat muziek op cd zetten

- Onze openingsdans elke dag een beetje oefenen, hihi: plezier gegarandeerd

- is 't dat? :catscratchhead

Is het dat? Niet vergeten om ook deze dagen tijd te maken voor Dries en voor jezelf :hug:

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#155 Geplaatst 22 april 2010 - 21:50

Spannende dagen. Je vrijgezellendag zag er super uit. Toffe ideeën.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#156 Geplaatst 22 april 2010 - 22:24

Mijn neef had een kei leuk gastenboek! Lag een gewoon mooi boek eigenlijk, en daarnaast zo'n fototoestel waar de foto's onmiddellijk uit komen! (hoe heet dat weer..., met zo'n witte rand?) Echt super neig! Dan kon je die foto in dat boek plakken en er iets bijschrijven! Super zalig gewoon!!!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#157 Geplaatst 22 april 2010 - 22:34

Veel succes toegewenst LIZKE :cheer: :dancer: :cheer: :dancer:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#158 Geplaatst 22 april 2010 - 23:33

Frances zei:

Mijn neef had een kei leuk gastenboek! Lag een gewoon mooi boek eigenlijk, en daarnaast zo'n fototoestel waar de foto's onmiddellijk uit komen! (hoe heet dat weer..., met zo'n witte rand?) Echt super neig! Dan kon je die foto in dat boek plakken en er iets bijschrijven! Super zalig gewoon!!!

Polaroid ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#159 Geplaatst 23 april 2010 - 07:52

Pixel zei:

Polaroid ;)

Ja! :LOL: het schoot me te binnen toen ik in mijn bed lag :lachen:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#160 Geplaatst 23 april 2010 - 08:55

Joloka zei:

Is het dat? Niet vergeten om ook deze dagen tijd te maken voor Dries en voor jezelf :hug:

Vergeet je niets Lut????
En Zulma dan :8

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#161 Geplaatst 25 april 2010 - 12:52

Wij hebben ook de vrijgezellendag van mijn zusje achter de rug :) Het vond allemaal plaats gisteren in Mechelen op een zeer zonnige lentedag. We hebben haar opdrachten laten uitvoeren voor heel de grote markt waarvan we niet onmiddellijk hadden verwacht dat ze ze ging doen, maar ze heeft heeeeeel erg goed meegedaan en ze vond het zelf ook erg leuk :thumb:

1 van de opdrachten was dat ze namen moest verzamelen van bepaalde personen en we hadden er ook Isaura en Jeroen tussen gezet, ze wist natuurlijk waar ze naartoe mocht gaan en we mochten binnen toen ze aan het eten waren met camera en al. Ze hebben er totaal geen probleem van gemaakt en haar nog veel succes gewenst
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 25 april 2010 - 12:55

Spanishke zei:

Wij hebben ook de vrijgezellendag van mijn zusje achter de rug :) Het vond allemaal plaats gisteren in Mechelen op een zeer zonnige lentedag. We hebben haar opdrachten laten uitvoeren voor heel de grote markt waarvan we niet onmiddellijk hadden verwacht dat ze ze ging doen, maar ze heeft heeeeeel erg goed meegedaan en ze vond het zelf ook erg leuk :thumb:

1 van de opdrachten was dat ze namen moest verzamelen van bepaalde personen en we hadden er ook Isaura en Jeroen tussen gezet, ze wist natuurlijk waar ze naartoe mocht gaan en we mochten binnen toen ze aan het eten waren met camera en al. Ze hebben er totaal geen probleem van gemaakt en haar nog veel succes gewenst

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#163 Geplaatst 25 april 2010 - 13:10

Spanishke zei:

:ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#164 Geplaatst 30 april 2010 - 10:24

Sylvie, morgen is het de grote dag :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#165 Geplaatst 30 april 2010 - 11:47

Jaaaaa, geniet ervan morgen!!!!

mijn vrijgezelledag was vorige week, ik ben met een Hummer-limo opgehaald en naar Antwerpen gebracht, en daar zijn we gaan salsa-dansen, heerlijk gaan eten, en terraske gedaan en 's avonds ook nog terraske tot de limo ons weer kwam ophalen.
Na de salsa kreeg ik een leprechaun-pakje aan, dat had mijn ventje ook aangekregen, omdat we elkaar in Ierland hebben leren kennen heeft dat wel een speciale betekenis voor ons.
Het was een superleuk dagje, ik heb er van genoten :)