Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote KS huwelijkstopic: update p. 12: paar fotootjes van dé dag

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#31 Geplaatst 10 november 2009 - 09:20

lizke zei:

Donderdag na het werk hebben we een afspraak met meneer pastoor ;) ... Mijn vriend zei dat we eens wilden langskomen om een misboekje samen te stellen en wat voorbeeldjes te komen afhalen, maar de pastoor vond misboekjes belachelijk, want niemand luisterde dan naar de mis, maar zat enkel in die boekjes te bladeren... ja, hallo zeg :LOL: Ben eens benieuwd... Is naar het schijnt wel ne rare :twisted: Hou jullie op de hoogte! En als jullie me nu willen excuseren, ga ik even verder zoeken naar een huwelijksreis... :mrgreen:

Btw, wat ik mij ook afvraag: iedereen vindt het tegenwoordig precies normaal dat zijn huwelijk betaald wordt door (schoon)ouders, hoe is/zou dit bij jullie verlopen?

er zijn wel meer rare pastoors heb ik al gehoord :d wij trouwen niet voor de kerk, maar doen een alternatieve viering in een tuin.

ik moet eerlijk toegeven dat er bij ons wel veel betaald wordt door ouders en schoonouders. Wij geven een klassiek avondfeest, maar als we alles zelf hadden moeten betalen dan had dat niet mogelijk geweest, aangezien we ook bouwplannen hebben...

heb je al een huwelijksreis gevonden? daar hebben wij nog niet naar gekeken, maar al wel over nagedacht :)
Vrijdag gaan we normaalgezien ringen kiezen :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#32 Geplaatst 10 november 2009 - 09:24

jyotsna zei:

er zijn wel meer rare pastoors heb ik al gehoord :d wij trouwen niet voor de kerk, maar doen een alternatieve viering in een tuin.

ik moet eerlijk toegeven dat er bij ons wel veel betaald wordt door ouders en schoonouders. Wij geven een klassiek avondfeest, maar als we alles zelf hadden moeten betalen dan had dat niet mogelijk geweest, aangezien we ook bouwplannen hebben...

heb je al een huwelijksreis gevonden? daar hebben wij nog niet naar gekeken, maar al wel over nagedacht :)
Vrijdag gaan we normaalgezien ringen kiezen :)

Ik moet zelf ook toegeven dat er veel betaald wordt voor ons. Maar ik vind dit absoluut niet vanzelfsprekend, maar velen wel blijkbaar! Ik ben mijn ouders en schoonouders daar dan ook heel dankbaar voor, want anders is het idd wel wat zoeken en puzzelen... Nee, nog geen huwelijksreis gevonden, enkel bij Jetair staat het zomeraanbod nog maar online en zelfs nog niet volledig. Het zal in ieder geval binnen Europa zijn: Griekse eilanden, Portugal, Corsica, Spanje, Kroatië,... zoiets... Geen Seychellen of Malediven voor ons :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#33 Geplaatst 10 november 2009 - 14:27

Dit liedje wil ik zeker in de kerk... Mss bij het buitengaan ofzo... Krijg er kippenvel van :oops:

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#34 Geplaatst 10 november 2009 - 16:15

nee, voor ons ook niet te ver, wij dachten aan Malta of Cyprus ofzo. We zien nog wel.

Ik vind dit ook niet vanzelfsprekend hoor, en ben mijn ouders en schoonouders ook heel erg dankbaar voor alle steun!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#35 Geplaatst 08 januari 2010 - 08:04

Ok, tijd voor een kleine update!!! :mrgreen:

Al valt er nog niet al te veel up te daten :oops: Volgens mijn vriendinnen zou ik eens dringend in actie moeten schieten O:)

De huwelijksreis gaat naar Griekenland ofwel één van deze twee hotels:

The Ixian Grand (ex-Elina Hotel) in Rhodes, Greece.

GreekislandsGREEKISLANDS - MIRAMARE WONDERLAND - RHODES ISLAND - GREECE

Ofwel wordt het combinatiereis:

4 nachten Santorini + 7 nachten Kreta

Dat gaan we straks eens beslissen :)

De openingsdans zal één van deze drie (wat is jullie favo?) worden:

Het zal er een beetje van afhangen wat meneer de dansleraar zegt (ja, dat is nodig, die danslessen :d ) maar mijn favo is momenteel whitney omdat dat een beetje een speciale betekenis voor ons heeft: whitney houston was ons eerste optreden samen en toen had ze net dat liedje uit... Dat was in de tijd dat Dries zijn mama en papa ons nog naar het sportpaleis moesten rijden en daar dan geduldig wachten tot we weer naar huis konden :ha

Bon, wat valt er nog te doen:

- schoenen voor mij
- kostuum + schoenen Dries
- ringen
- uitnodigingen
- samenstelling mis
- muziek feest
- huwelijkskaars
- gastenboek
- bedankjes
- cadeautjes ouders + getuigen
- afvallen :ha
- ...

3 maanden, 3 weken en 2 dagen nog... :mrgreen:

Bewerkt door lizke, 08 januari 2010 - 08:06.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 08 januari 2010 - 08:09

Komen jullie ook al dansend de kerk binnen? ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#37 Geplaatst 08 januari 2010 - 08:11

Nee! :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 08 januari 2010 - 08:12

lizke zei:

Nee! :ha

Please, please, please :pray: :pray: :pray: . Dan komen Lies en ik met Zulma (met wit strikje en witte lintjes) naar jullie kijken...

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 08 januari 2010 - 08:43

Oh leuk, ik vond de voorbereidingen zo tof,
ga dit toppic zeker blijven volgen :dancer:

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#40 Geplaatst 08 januari 2010 - 09:00

kort op meid!!! zelf vind ik het liedje van whitney het leukst...

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#41 Geplaatst 08 januari 2010 - 09:14

't zijn alle 3 mooie liedjes. Ik krijg zelf ook al zin in trouwen door dees topic te lezen. Maar zal mij misschien best eerst focussen op het vinden van vast werk ... daarna kunnen we er misschien ook maar eens aan beginnen denken eens we gesetteld zijn. We zijn tenslotte ook al 6j en 1/2 samen.
Veel succes nog met de organisatie en ben er zeker van dat het de mooiste dag van jullie leven wordt ;) .

Bewerkt door AnnDB, 08 januari 2010 - 09:15.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#42 Geplaatst 08 januari 2010 - 09:21

haha lizke, zo herkenbaar, ik zou ook eens dringend wat extra in gang moeten schieten :)

We zijn dus ook aan het kijken voor de huwelijksreis, die op dit moment wss naar Kroatie zal gaan.
De zaal ligt vast, de ringen zijn gekozen, de locatie voor de viering is geregeld, vervoer voor ons is afgesproken, mijn kleed en schoenen zijn gekozen, de uitnodigingen zijn bijna zoals we ze willen

wat moet er nog gebeuren
- kostuum voor mijn ventje
- traiteur voor de receptie na de viering
- bespreken voor het aankleden van de locatie van de viering
- vervoer voor ouders en getuigen
- kleedjes voor de bruidskindjes
- lingerie voor mezelf
- juwelen voor mezelf
- bedankjes
- kadootjes
- danslessen (ja, ook hier nodig ;) )
-....

nog 4 maanden...'t zal snel zijn!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 08 januari 2010 - 12:10

Waar is de tijd!!! Bij ons was dit deze zomer al 30 jaar geleden!!!
Maar ik herinner het me nog allemaal hééél goed: hééééééééééééééééél zenuwslopend allemaal.... :trance: . Kwam daar toen nog bij dat mijn schoonmoeder op sterven lag en dat heel haar familie erop aandrong om alles uit te stellen, terwijl lieve schoonmoeder zelf héél erg aandrong om door te gaan...; ze wilde immers nog het huwelijk vanhaar zoon meemaken........... :love3:

Ik vind dat liedje Van Wet wet wet het meest romantische!! Op ons jubileumfeest draaiden ze "Never tear us apart" van INXS.

Veel geluk nog met de voorbereidingen!!! Enne,, als iemand een "voorlezer" zoekt, ik doe niks liever ;)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#44 Geplaatst 10 januari 2010 - 21:17

Ok, huwelijksreis gaat dus naar Tenerife gaan, en meer bepaald naar hier:

Hotel en Tenerife 4 estrellas en Tenerife hoteles Tenerife islas canarias gastronomia playa reserve su habitación de hotel en jardin-tropical.com

Hier krijg je 50% korting als je hier op huwelijksreis gaat :goofy: Dus 1 persoon moet maar betalen eigenlijk... En uit goede bron vernomen dat het echt de moeite is :heart:

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#45 Geplaatst 11 januari 2010 - 08:08

spannend zeg, kort op!