Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote KS huwelijkstopic: update p. 12: paar fotootjes van dé dag

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 27 januari 2010 - 20:44

:thumb: :thumb: :thumb: Prachtige schoenen

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 28 januari 2010 - 13:49

Leuke schoenen :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#78 Geplaatst 28 januari 2010 - 13:50

jyotsna zei:

mooi!!

kan jij daar een hele dag op rondlopen? (ikke dus ni, ik denk dat ik amper de deur uit geraak :louche: )

Ja, ik ben dat wel gewoon... heb altijd hoge hakken aan :oops:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#79 Geplaatst 28 januari 2010 - 14:01

heel mooi :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:35

Toffe schoenen

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 28 januari 2010 - 17:49

Mooie schoentjes, tijdloos, ga je daarna ook nog plezier aan hebben om onder een feestelijk tenueke aan te doen.
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#82 Geplaatst 29 januari 2010 - 09:31

Jess zei:

Mooie schoentjes, tijdloos, ga je daarna ook nog plezier aan hebben om onder een feestelijk tenueke aan te doen.

Ja, de vrouw van de schoenenwinkel gaf ook nog de tip dat die schoenen evt. zwart geverfd konden worden :)

Dit wordt waarschijnlijk het intredelied voor de kerk:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 29 januari 2010 - 09:44

Jess zei:

OOOOOOOOOOOOOh :) . Ik ben daar op vakantie geweest, echt een mooi hotel.

La Gomera vond ik ok, maar niet zo geweldig.
Wat je NIET! moet doen is die excursie naar het "maanlandschap", de Teide. Dat kost heel veel en stelt niks, maar dan ook niks voor.

Dat vogelpark is naar het schijnt wel de moeite, maar wij hebben dat niet gedaan.

EEEEEEEEEEN! In Tenerife zijn alle cosmeticaproducten maar half zo duur :) . Ze moeten daar geen invoerrechten en btw betalen, dus heel goedkoop. Ik heb daar toen een hele voorraad Sisley-producten ingedaan. Als er een nog een plaatsje in uw valies is? :mrgreen:

Tenerife = :thumb:
Wij zijn er in de paasvakantie naar toe gegaan (en ook ooit eens toen ik klein was :) ). We hebben toen een daguitstap gemaakt naar dat dierenpark: het loro parque: SUPER!!! Echt waar! dat was bangelijk! zeker die papegaaien he :)
Wij zijn ook op daguitstap gegaan naar dolfijnen en walvissen kijken op een catamaran, zalig gewoonweg! en dan in t midden van de zee gaan zwemmen enzo! :love2: en nu kom ik weer helemaal in vakantiestemming :(

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 29 januari 2010 - 09:58

:thumb: mooie schoenen :thumb:

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#85 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:18

Dit topic komt goed van pas!!wij zijn namelijk verloofd sinds een drietal weken en zijn van plan te trouwen in juni 2011 (die maand zijn we 6jaar samen, de dag zelf is midden in de week dus zijn we nog aan het zien welke datum) :love3: :love3: :love3: echt leuk!! kijk er zo naar uit..het passen, liedjes zoeken, ook dansles volgen ja hoor!!, mijn papa is bakker dus zal wel de bruidstaart maken :x en een dj zit er in de familie :x we hebben een mooie zaal vlak bij ons in de buurt, midden in de open natuur, met een mooi binnenplein! daar gaan we dan ook horen voor een prijsofferte! al zijn we niet van plan het groots te doen...denk na de middag dinertje met beperkte familie en savonds avondfeest met snacks en een dansfeest vooral! :LOL:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#86 Geplaatst 29 januari 2010 - 13:45

lizke zei:

Ja, de vrouw van de schoenenwinkel gaf ook nog de tip dat die schoenen evt. zwart geverfd konden worden :)

Hey dat is een goeie tip.
Mijn trouwschoenen liggen al bijna 5 jaar te verstoffen achter in de kast terwijl het ook hele mooie schoenen zijn. Ze lijken wel een beetje kwa model op die van jou alleen had ik maar in bandje :)

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#87 Geplaatst 01 februari 2010 - 15:54

hier nog een updateje ;)

de traiteur voor de receptie na de viering is geregeld, en de uitnodigingen zijn klaar en afgehaald. Toch weeral 2 belangrijke dingen die afgestreept kunnen worden :)

ook de menu van het avondfeest hebben we gisteren gekozen, maar dat moeten we nog wel doorgeven aan de zaal.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#88 Geplaatst 01 februari 2010 - 15:58

Mooie schoenen !
Lijkt me leuk zo al die voorbereidingen ...

Guest_midi_*
Guest_midi_*

#89 Geplaatst 01 februari 2010 - 16:00

M&M zei:

Mooie schoenen !
Lijkt me leuk zo al die voorbereidingen ...

of juist zeer stresserend... :s alles in goede banen leiden...

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#90 Geplaatst 01 februari 2010 - 16:06

al dat geregel op zich vind ik niet leuk hoor. Ik kijk natuurlijk heel erg uit naar de dag zelf, maar al dat geregel,pffff, soms wou ik dat ik in mijn vingers kon knippen en dat alles geregeld is :) . Daarbij heb ik ook nog een bouw te regelen die deze of volgende maand start, dus soms is het ff wat veel en moet ik mijn hoofd eens goed kunnen leegmaken. Maar ja, 1 superdruk jaar en dan is dat ook weer voorbij eh :)