Spring naar inhoud

- - - - -

verwaarloosde kat

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 30 september 2009 - 13:56

Enkele huizen van ons, is er een kat die zo dik is dat ze haar niet meer kan wassen. Het is zo ver dat de kat echt vol met aangekoekte klitten zit. Onze buurvrouw heeft die mensen er een paar maanden geleden al eens over aangesproken en ze zouden er iets aan doen. Nu zag ik dat beestje van de week weer voor het raam zitten, met nog altijd diezelfde klitten.
Kan je één of andere organisatie (dierenbescherming of iets dergelijks) verwittigen dat ze eens met die mensen gaan spreken ofzo? Die kat ziet er echt ongelukkig uit :evil:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2 Geplaatst 30 september 2009 - 14:02

:( Is zo zielig he... Je zou mss wel één of andere instantie kunnen bellen, maar of ze er iets aan gaan doen, is nog maar de vraag! Integendeel, ze gaan mss zeggen dat het beestje toch goed verzorgd wordt en genoeg te eten krijgt, zo een dikkerdje... Dat sommige mensen hun verantwoordelijkheid niet WILLEN nemen he :evil:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#3 Geplaatst 30 september 2009 - 14:50

dierenbescherming bellen
Als je mij er aan helpt denken kijk ik thuis voor het juiste nummer. Je mag zelfs al een melding bij de politie doen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 30 september 2009 - 16:47

Denk je dat die er iets gaan aan doen?
Ik hoop het echt, want dat is echt zielig :( .

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 30 september 2009 - 16:47

Ik vrees er eigenlijk ook voor. Het is daarom dat ik het hier vraag :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 01 oktober 2009 - 13:51

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag