Spring naar inhoud

- - - - -

Charel is er niet meer...

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 30 september 2009 - 20:01

Charel is er niet meer, snif :cry: .
Hij was de enige die bij mij binnen mocht wonen, hij zat altijd aan de raam van mijn buitendeur, soms hong hij daar aan de waslijn te bengelen :d .
Toen op een keer hij helemaal tot op de grond kwam, ik zag dat Angel daar ook zat, ik keek hem aan en hij keek mij aan, hij zag Charel niet, toch speelde ik op veilig en nam hem op en zette hem bij den Dave omdat ik eventjes met Samaya buiten moest.
Toen ik terug kwam dacht ik er niet meer aan :oops: en ging gewoon verder met de was, ik kwam terug binnen en Dave riep STOP Charel zit daar, ik stopte en we keken samen naar een beweegloze Charel :( , we pakte iets om hem aan te raken en hij bewoog niet meer, Charel is dood :( , onze Angel heeft hem gedood.
Ik had het moeten weten dat hij niet te vertrouwen was, hij heeft dat nogal gedaan.
Charel is een spin, nu denken jullie waarschijnlijk :gek: .
Ik dood geen spinnen, ik zet ze meestal buiten, maar Charel was een uitzondering.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 30 september 2009 - 20:04

Oh..da's wel jammer. Maar da's instinct hé..katten vinden spinnen gewoon superinteressant en dikwijls nog superlekker ook!

Ikzelf zou ook niet meteen spinnen doden..ik probeer ze ook buiten te zetten maar als dat niet lukt, dood ik ze toch aangezien ik ze toch niet zo graag in huis heb..(alhoewel er hier waarschijnlijk een honderdtal ergens zitten..)
Wij hebben wel een spin die buiten aan ons raam en vliegenraam (dat al tijdje niet meer gebruikt wordt) hangt en dat vind ik niet zo erg..dan zeg ik ook: onze spin is er weer! :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 30 september 2009 - 20:04

Krijg ik een foto? Enne och ja, innige deelneming... :hug:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 30 september 2009 - 20:08

Joloka zei:

Krijg ik een foto? Enne och ja, innige deelneming... :hug:

Een foto van Charel?
Ik heb er geen van Charel of bedoel je een foto dat Angel Charel aanviel?

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#5 Geplaatst 30 september 2009 - 20:18

ik dood ook geen spinnen, mijn poezels doen dat wél.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#6 Geplaatst 30 september 2009 - 20:32

ik dood ook geen spinnen

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 30 september 2009 - 23:29

Hè bah spinnen die klop ik ferm dood met veel geluid zodat ik ze niet hoor kraken, ik haat spinnen, trouwens alle insecten vind ik vies. Wel grappig dat je die huisspin een naam hebt geven.
Ze heeft mss kleine charelkes achtergelaten? :)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 30 september 2009 - 23:38

Hier doden ze van die hele hele grote, en dan laten ze die na wat gevoetbal gewoon liggen voor mij... :misselijk:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 01 oktober 2009 - 17:03

Ik begrijp je volkomen hoor Solotje!
Mijn Spinnie werd niet vermoord maar zij is gewoon spoorloos, snik....
Zeker drie weken heeft zij hier voor m'n venster gehangen, een grote gestreepte kruisspin, denk toch dat het er één was.
Het web besloeg de hele oppervlakte van het raam.
Af en toe ging ze weg maar ff daarna hing ze er weer in volle glorie, ik wuifde haar altijd toe als ik 's ochtends de gordijnen opendeed.
Tot vanmorgen, niks meer, een leeg web, stille getuige van haar aanwezigheid.... :(
Heb haar geroepen:"Spinnie!!! Waar ben je?" Niks nada zip zero waar o waar is ze toch gebleven????
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 01 oktober 2009 - 17:24

Achh Anja wat sneu van Charel,ik leef met je mee :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding