Spring naar inhoud

- - - - -

stapje voor stapje

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 30 september 2009 - 20:30

Elias komt dus uit de opvang "dierenambulance Helmond".
Elias was niet de grootste flodderkont daar, integendeel.
Maar ik vind het dus een uitdaging om dit schuwe katje vertrouwen te doen krijgen.
Nu, gisteren is hij dan uit zichzelf op mijn schoot komen liggen toen ik tv keek. Dat vond ik reusachtig leuk want ook Emma, mijn labrador lag daar en dat vind Elias maar een eng beest en Noapoes is boos op de kleintjes en die klopt erop.
Ook als hij op de krabpaal ligt en ik passeer, kan ik hem rustig aaien, hij blijft liggen.
Alleen als hij rondloopt en ik wil hem pakken, dat gaat niet, dan gaat hij lopen.
Misschien binnenkort niet meer, laat ons hopen

:heart:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 30 september 2009 - 20:34

ons fara was ook zo'n schucher beestje. en tijd en veel geduld maakt idd heel veel goed hoor. ze is een schat van een poes geworden, voor mij in elk geval. maar als er anderen in de buurt zijn, blijft die schuwheid toch zitten hoor. ook als ze rondloopt en ik wil haar oppakken, dat lukt nog altijd niet, en ik vrees dat dit ook nooit gaat lukken. die bedreiging is voor haar te groot blijkbaar
maar wat bij mij is, kan bij jou zeker anders zijn hé
het gaat de goeie kant uit!!! toj toj
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 01 oktober 2009 - 13:44

:thumb: :thumb: :thumb: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag